ارسال به دیگران پرینت

با قدم های کوچک در حوزه حوله موفق شوید

یک قدم کوچک برای موفقیت در کسب و کار در حوزه حوله این است که به شناسایی نقاط ضعف خود بپردازید. و به دنبال پیدا کردن راه هایی برای بهبود آن ها و تبدیل آن ها به نقاط قوت باشید.

با قدم های کوچک در حوزه حوله موفق شوید

یک قدم کوچک برای موفقیت در کسب و کار در حوزه حوله این است که به شناسایی نقاط ضعف خود بپردازید. و به دنبال پیدا کردن راه هایی برای بهبود آن ها و تبدیل آن ها به نقاط قوت باشید.

حوله استخری نانو

در هنگام خرید حوله استخری نانو این موارد را در نظر بگیرید که مواد اولیه حوله از چه الیافی تولید شده است، حوله های نانو با فناوری نانو تولید شده اند، در تولید حوله از الیافهای مختلفی مانند پنبه، الیافهای پلی استر، پشم، میکروفیبر استفاده می شود.

در بین همه این مواردی که گفته شد باید به شما اعلام کنیم از محبوب ترین و پر فروش ترین الیاف که در حوله استفاده می شود می توان پنبه را نام برد زیرا شستشوی راحت تری دارد و قابلیت جذب پنبه بسیار بالا می باشد.

7-1

کارتن پلاست سقف سوله

کارتن پلاس به دلیل ویژگیهایی بارز زیادی که دارد بسیار مورد توجه مصرف کنندگان است ویژگیهایی همچون ضد آب بودن، مقاومت بالا در برابر تغییرات دما و همچنین سبک بودن و هزاران ویژگی خاص دیگر که این پوشش درونی دارا است. همچنین کارتن پلاست سقف سوله از قیمت مناسب تری نسبت به سایر کارتن پلاست ها برخوردار می باشد.

سوله سازه ی گرانی است و کاهش هزینه های ساخت آن نیز بسیار مهم است و همچنین سرعتی که آن سازه را اجرا می کنند و یا نصب می کنند و هزینه ای که به کارگرها برای نصب سوله می دهند نیز برای کافرما بسیار مهم است. به دلیل ساختار شبکه ای کارتن پلاست نور را به راحتی از خود عبور می دهد و باعث روشنایی می شود و دیگر نیازی نیست در روز چراغی را روشن کنید و اینگونه در مصرف انرژی نیز صرفه جویی می شود.

7-2

پنیر لاکتیکی برای معده

در سراسر جهان محصولات لاکتیکی در حال توسعه است که بین آنها، پنیر لاکتیکی صادراتی یکی از محبوبترینها است. پنیر لاکتیکی برای معده بسیار مناسب بوده و هر گونه زخم معده را ترمیم و بهبود می دهد.

ایران سابقه خیلی زیادی در پنیر سازی و دیگر لبنیات دارد، بخاطر اصیل و سنتی بودنش صادرات این محصول یکی از مهمترین صادرات در ایران به حساب می آید که می توان گفت ایران قطب صادر کننده های این پنیر است که به تمامی کشورها پنیر لاکیتک را صادر می کند. این فرآورده نیز یکی از فرآورده های تخمیری شیر به حساب می آید، تخمیر یک فرآیندی است که قند را به اسید یا گاز یا الکل مبدل می کند. باکتریهای لاکتیک نیز در تخمیر از لاکتوز به اسید لاکتوز تبدیل می شوند.

7-3

 

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه