ارسال به دیگران پرینت

رهبر انقلاب | تولد نوه رهبر انقلاب در لندن

ماجرای تولد نوه رهبر انقلاب در لندن چیست؟ | عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام افشا کرد

غلامعلی حدادعادل گفت: فرزند مجتبی خامنه‌ای در بیمارستان رسالت زیر پل سیدخندان (تهران) که یک بیمارستان معمولی و درجه۳ است به دنیا آمده است.

ماجرای تولد نوه رهبر انقلاب در لندن چیست؟ | عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام افشا کرد

ماجرای تولد نوه رهبر انقلاب در لندن چیست؟ | عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام افشا کرد

به غلامعلی حدادعادل عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و پدر همسر حجت الاسلام سید مجتبی خامنه‌ای فرزند رهبر معظم انقلاب، در ویدئویی که به‌تازگی از یکی از سخنرانی‌های وی در مسجدی در تهران منتشر شده است، با انتقاد از برخی دروغ‌پردازی‌ها در فضای مجازی، به ماجرای تولد نوه رهبر انقلاب اشاره کرده است.

lVtfY1FRhi7p

پیش از این شایعاتی درخصوص محل و هزینه تولد فرزند حجت الاسلام مجتبی خامنه‌ای در لندن در فضای مجازی منتشر شده بود که بعضاً نیز به این شایعات پاسخ داده شده بود.

حدادعادل در فیلم سخنرانی می‌گوید: در فضای مجازی فیلمی به‌دروغ منتشر کردند که آقای مجتبی خامنه‌ای و همسرش و مادر همسرش به‌همراه ۲۰ محافظ به لندن رفتند و یک طبقه یک هتل گرانقیمت (شرایتون یا هتل دیگری) را اجاره کردند و ۲ ماه آنجا ماندند تا فرزندشان دنیا آمد و یک‌میلیون پوند نیز خرج تولد این بچه کردند.

حدادعادل می‌گوید: بعد هم دروغ دیگری گفتند که وقتی خانم‌های مسئولین می‌خواهند از این بچه اسم ببرند، آن را به نام نوزاد یک‌میلیون‌پوندی صدا می‌کنند.

وی ادامه می‌دهد: این دروغ به‌قدری پیچید که برخی دوستان و نزدیکان از بنده یا خانواده ما پرسیدند "چطور دختر شما به لندن رفت و به ما چیزی نگفتید و ما متوجه نشدیم؟"

حدادعادل این ماجرا را دروغی بزرگ‌تر از مثل معروف «خسن و خسین دختران معاویه هستند» دانست و گفت: این بچه در بیمارستان رسالت زیر پل سیدخندان (تهران) که یک بیمارستان معمولی و درجه۳ است به دنیا آمد و پزشک او هم خانم دکتر وحیددستجردی بود که هیچ دستمزدی هم برای این کار نگرفت و هزینه تولد این نوزاد هم ۵۰۰هزار تومان شد.

حدادعادل در انتها می‌گوید برای اینکه مردم را به رهبر انقلاب بدبین کنند چینن دروغی را ساختند و حتی تصویر دروغی هم به‌جای مادر و پدر این کودک منتشر کردند.

 

منبع : تسنیم
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه