ارسال به دیگران پرینت

مهتاب کرامتی | حقوق مهتاب کرامتی | حقوق مهتاب کرامتی در نماوا

شایعات جدید از حقوق کلان مهتاب کرامتی در نماوا | واقعیت ماجرا چیست ؟

شایعات جدید از حقوق کلان مهتاب کرامتی در نماوا

شایعات جدید از حقوق کلان  مهتاب کرامتی در  نماوا  | واقعیت ماجرا چیست ؟

شایعات جدید از حقوق کلان  مهتاب کرامتی در  نماوا 

در این پست با واقعیت حقوق مهتاب کرامتی آشنا شوید 

خبرهایی مبنی بر حضورِ مهتاب کرامتی و دستمزد میلیاردی‌اش در سریالِ جدیدی منتشر شده؛ در حالی‌که پیگیری‌ها نشان می‌دهد واقعیت چیز دیگری است.

در میانِ بازارِ داغ شایعاتِ فضای‌مجازی، این بار خبری درباره مهتاب کرامتی و فعالیتِ جدید او به عنوان تهیه‌کننده مطرح شد. این گمانه‌زنی‌ها بلافاصله بعد از پستِ کرامتی در صفحه مجازی‌اش دست به دست شد. همان مطلبی که رسانه ضدانقلابی همچون اینترنشنال آن را نشر داد.

اما گمانه‌های حضور او در سریالی جدید بلافاصله بعد از انتشار و وایرال شدن این پستِ مجازی، دست به دست شد. این‌طور در فضای‌مجازی مطرح کردند که مهتاب کرامتی به عنوان تهیه‌کننده قراردادی میلیاردی را با پلتفرمِ نماوا برای تولید یک سریال امضا کرده‌است.

در خبرها آمد که قرارداد «کرامتی» با نماوا ۴۰۰ میلیارد تومان است. مبلغی معادل ساخت حدود ۷ سریال در شبکه خانگی.

طبق پیگیری انجام شده از ساترا (سازمان تنظیم مقررات رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر)، پلتفرم نماوا تا این لحظه درخواستی از ساترا برای تولید سریال جدید با حضور مهتاب کرامتی نداشته است. همچنین این پلتفرم هم‌اکنون هیچ سریال یا برنامه‌ای با حضور مهتاب کرامتی در حال تولید یا پخش ندارد.

مهتاب کرامتی در شبکه نمایش‌خانگی، «رقص روی شیشه» را به عنوان بازیگر داشت که به دلیل ناهماهنگی تهیه‌کننده و پلتفرمِ پخش‌کننده به سرانجام نرسید و باعث انتقاداتِ فراوانی از سویِ مخاطبین شد. البته در آن اثر به ظنِّ بسیاری از منتقدین، بازی کرامتی و حتی بهرام رادان نتوانست توفیقی پیدا کند.

او چندی بعد در سریالِ «میدان سرخ» با حمید فرخ‌نژاد همبازی شد و به قضاوت مخاطبان آنجا هم بازی قابل توجهی از خود به نمایش نگذاشت. البته سریال هم به سرانجام نرسید و هنوز درباره فصل دوم آن نکته‌ای مطرح نشده است.

منبع : خبر آنلاین
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه