ارسال به دیگران پرینت

نقش فرکانسی باورها درموفقیت و شکست

در زندگی و تمام جهان کائنات همه ی ما انسان ها و موجودات به هر آنچه که باور داشته باشیم در زندگی، به همان سو دنباله رو و رهسپار می شویم.

نقش فرکانسی باورها درموفقیت و شکست

در زندگی و تمام  جهان کائنات همه ی ما انسان ها و موجودات به هر آنچه که باور داشته باشیم در زندگی، به همان سو دنباله رو و رهسپار  می شویم.

چیپس سرکه ای بزرگ

اگر برای تفریح به جنگل و یا دریا می روید یکی از تنقلاتی که در پیک نیک بیشترین مصرف را در کنار انواع تنقلات دیگر دارد انواع طعمهای چیپس سرکه ای بزرگ می باشد. تولیدکنندگان در سالهای گذشته فقط چیپس ساده و نمکی تولید می کردند، اما امروزه با پیشرفت تکنولوژی و ساخت خط تولیدهای پیشرفته چپس را در انواع طعمهای متنوع تولید می کنند.

3-1

خرما پیارم خاصویی

قیمت خرما پیارم ممتاز نسبت به سایر  خمیر خرماها گرانتر است، چرا که از کیفیت بالاتری نیز برخوردار می باشد. خرما پیارم خاصویی یک ماده قهوه ای جویدنی است که به صورت دسته ای بر روی درختان خرما رشد می کنند. این درختان بومی خاورمیانه هستند و منشا آنها در عراق است، اما در مناطق گرمسیری دیگر نیز یافت می شود.

3-2

قیمت هر کیلو تخمه

این تخمه ها نوعی از پر طرفدار ترین تنقلات مصرفی نیز به حساب می آید و در مزه و طعم از نظر ذائقه می تواند متفاوت باشد. قیمت هر کیلو تخمه با توجه به نوع آن تعیین می گردد. این محصول به صورت خام وارد کشور شده و در زمان فروش جهت جلب رضایت مصرف کنندگان به شکل تخمه های چینی بو داده و یا در طعم های مختلف به بازار عرضه می شود. تخمه آفتابگردان به علت دارا بودن مقادیر بالای پروتئین بسیار مفید  بوده ومصرف آن توصیه می گردد.

3-3

 

 

 

 

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه