ارسال به دیگران پرینت

امیرعبداللهیان | امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه | صحبت های امیرعبداللهیان

صحبت های وزیر امور خارجه خطاب به بایدن | امیرعبداللهیان : رفتار ریاکارانه و حمایت از داعش را متوقف کنید!

وزیر امور خارجه کشورمان امروز خطاب به رئیس جمهور آمریکا که از رفتار خوشنت آمیز علیه ایران حمایت کرده بود گفت: رفتار ریاکارانه و حمایت از داعش را متوقف کنید.

صحبت های وزیر امور خارجه خطاب به بایدن | امیرعبداللهیان : رفتار ریاکارانه و حمایت از داعش را متوقف کنید!

امیرعبداللهیان : رفتار ریاکارانه و حمایت از داعش را متوقف کنید!

وزیر امور خارجه کشورمان حسین امیرعبداللهیان امروز خطاب به رئیس جمهور آمریکا که از رفتار خوشنت آمیز علیه ایران حمایت کرده بود گفت: رفتار ریاکارانه و حمایت از داعش را متوقف کنید.

حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران امروز (جمعه) ۱۳ آبان ماه و همزمان با روز ملی مبارزه با استکبار در توئیتی با بیان اینکه کاخ سفید که به شکل فزاینده‌ای در اغتشاشات اخیر ایران، مروج خشونت و ترور شد، همزمان برای توافق هسته‌ای تلاش می‌کند، خطاب به بایدن رئیس جمهور آمریکا نوشت: آقای بایدن، رفتار ریاکارانه و حمایت از داعش را متوقف کنید.

وی از هشتگ ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار در این توئیت استفاده کرده است.

در همین خصوص نیز «جو بایدن» رئیس جمهور آمریکا  بامداد امروز جمعه به وقت تهران در گردهمایی تبلیغاتی برای «مایک لوین» نماینده دموکرات در شهر «اوشن ساید» در ایالت «کالیفرنیا» به هواداران خود گفت: «ما ایران را آزاد می‌کنیم.نگران نباشید، ما ایران را آزاد خواهیم کرد. آنها بزودی خود را آزاد خواهند کرد.»

منبع : دنیای اقتصاد
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • ناشناس ارسالی در

      چرا سو برداشت از سخنان اقای بایدن دارید ، در سخنان اقای بایدن نگفته ما از اغتشاشگران حمایت می کنیم امریکا در اغتشاشات ایران هیچ نقشی ندارد وفقط نظاره گر است ، عامل به وجود اورنده اغتشاشات در ایران اسرائیل وسگان پادوش منافقین هستند تا توافق هسته ای را بکشند ، منظور اقای بایدن این بوده که با امضا توافق هسته ای ایران از اسارت تحریم ازاد می شود و حق داشتن انرژی هسته ای هم برایش محفوظ خواهد بود اقای بایدن فردی حکیم وزیرک است وسخنانش دو پهلوست واصلا اختلال حواس ندارد و اقای بایدن هیتلر دوم است برای اسرائیل ، اقای بایدن می خواهد هم تحریمهای ایران را رفع کند و هم ایران را هسته ای تر کند وایران را از بند اسارت تحریم خلاص کند البته اگر دولت ما بخواهد ، ایران همان مختار سقفی است که یزید مختار را از زندان ازاد کرد تا انتقام جنایت کربلا را از اشقیا بگیرد وما انتقام فلسطین را از اسرائیل خواهیم گرفت وتاریخ تکرار می شود. اقای بایدن می خواهد تا ایران چکش سرکوبی باشد بر سر اسرائیل واسرائیل به همین خاطر مخالف توافق هسته ای ست ، اقای بایدن از اسرائیل به شدت متنفر است وقصد نابودی اسرائیل را دارد این شکاف مشهود است چون اسرائیل نا امنی را به امریکا ومرزهای اروپا کشانده ، اقای بایدن برای خوشایند جمهوری خواهها به ظاهر از اسرائیل حمایت وبر علیه ایران سخن می گوید، چرا همیشه جنبه منفی جملات را می گیرد وبه مردم انتقال می دهید وچرا به جنبه مثبت جملات واعمال اقای بایدن نگاه نمی کنید ، از اعمال مثبت اقای بایدن رفع تحریمهای نفتی ایران است وپول ان هم به بانک مرکزی می رود و در برابر اسرائیل بیشتر از مسئولین دولت برای احیای توافق هسته ای مقاومت وتلاش کرده. چرا فتنه می کنید وشاخ گاو امریکا را بر علیه ملت وکشور تحریک می کنید ، به دستور امام خمینی ره حفظ نظام از اوجب واجبات است وهر کس امریکا را تحریک به تحریم وحمله به نظام جمهوری اسلامی کند خائن ومنافق است ودشمن نظام وملت است. صدام را امریکا اعدام کرد وحزب بعث را نابود کرد و برای اسرائیل هم چنین سرنوشتی حتمی ست چون اسرائیل مثل صدام یاقی شده وفساد گسترده به راه انداخته همان فسادی که در سوره اسرا امده و در ان سوره خداوند به نابودی اسرائیل اشاره کرده وامریکا با هیچ کشور طغیانگری تعارف ندارد وخداوند ظالمان را با ظالمان نابود می کند.اقای بایدن با چراغ سبز نشان دادن به پوتین برای حمله نظامی به اوکراین که کشور دوم اسرائیل است اوکراین را به مرگ تدریجی دچار کرده و اقای بایدن اجازه دخالت نظامی ناتو به جنگ اوکراین را نمی دهد تا کم کم اوکراین اسرائیلی به دست پوتین خفه شود وکمک های ظاهری امریکا از اوکراین فقط مسکن است وبرایند جنگ خفه شدن زلنسکی یهودی ست. اسرائیل به دنبال انتقام گیری هولوکاست از اروپا ومسیحیان اروپاست. توافق هسته ای هرچه سریعتر باید احیا شود وایران این شیر خفته از بند اسارت تحریم خلاص شود ونابودی اسرائیل را تدارک کند.

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه