ارسال به دیگران پرینت

علاقه | علاقه پسرا به دخترها

پسر ها بیشتر شیفته چه رفتاری از دختر ها می شوند؟

فهمیدن اینکه پسرها واقعا چه چیزی را دوست دارند، سخت است.

پسر ها بیشتر شیفته چه رفتاری از دختر ها می شوند؟

علاقه پسرا به دخترها

فهمیدن اینکه پسرها واقعا چه چیزی را دوست دارند، سخت است. یک لحظه طوری رفتار می کنند که انگار شما را دوست دارند، اما در واقعیت، او به دختران دیگر فکر می کند. بسیاری از دختران فکر می کنند که برای تغییر شخصیت یا نحوه راه رفتن و صحبت کردن خود باید خیلی تلاش کنند. اما این اصلا درست نیست! با توجه به بررسی ها و گزارشات علمی، اکثر پسرها این ۵ نوع دختر را دوست دارند.

دختر با اعتماد به نفس

یکی از بزرگترین مشکلات دختران نداشتن اعتماد به نفس است. اعتماد به نفس واقعی این است که حرف خودتان را آزادانه و مؤدبانه بیان کنید. این اولین چیزی است که پسرها در یک دختر به دنبال آن می گردند. زیرا آنها می خواهند بدانند شما واقعاً چه کسی هستید.

زمانی که بتوانید افکار و احساسات خودتان را آزادانه بیان کنید، احتمال اینکه پسرها شما را همانگونه که هستید دوست داشته باشند و بپذیرند، بیشتر است. جلوی خودتان را نگیرید و وانمود نکنید که کامل هستید. در واقع، اگر برخی از عیب‌ها و چند ویژگی شخصیتی خنده دارتان را نشان دهید، پسرها بیشتر جذب شما می‌شوند.

دختر مثبت اندیش

همه دوست دارند شاد باشند. به همین دلیل است که پسرها به طور طبیعی جذب دخترانی می شوند که نگرش مثبتی به زندگی دارند. در واقع، وقتی او می گوید: من شخصیت شما را دوست دارم. منظورش انرژی مثبتی است که به اومی دهید .

افراد مثبت اندیش، وقتی وارد یک اتاق می شوند توجه همه را به خودشان جذب می کنند، چون مثبت بودن زیباست!

دختر بازیگوش و بی خیال

راحت باشید! یکی از بزرگترین ویژگی هایی که پسرها در یک دختر دوست دارند بازیگوشی و بی خیالی است. به جای جدی بودن راحت باشید و با او شوخی کنید. با این کار، ارتباط او با شما بیشتر می شود و می تواند در کنار شما آرامش داشته باشد و شما را به قلب خودش راه بدهد.

دختر دلسوز

همه ما می دانیم که مردها دوست دارند همیشه جدی رفتار کنند و ابراز احساسات نمی کنند. آنها نمی گویند که دوست دارند کسی مراقب آنها باشد. اما می دانید آنها واقعاً در اعماق قلبشان چه می خواهند؟ پذیرفته شدن و مراقبت.

اکثر پسرها دختری را دوست دارند که از آنها مراقبت کند و خود واقعی آنها را بپذیرد و به آنها اهمیت دهد.

دختر بامزه و شوخ طبع

دختران مهربان و ساده برای پسرها بسیار جذاب هستند. آنها به احساسات دیگران توجه می کنند و همیشه می خواهند به دیگران کمک کنند. اگر می خواهید دوست داشتنی شوید، تنها کاری که باید انجام دهید این است که همه ویژگی های شخصیتی که در این مقاله در مورد آنها صحبت کردیم را با هم ترکیب کنید.

جذاب ترین نوع دختر دختری است که بیانگر، مثبت اندیش، راحت و دلسوز باشد.

 

منبع : سایت طلا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه