ارسال به دیگران پرینت

پستاندار | کشف پستانداری جدید

کشف پستانداری جدید | بعد از یک قرن دوباره در انگلیس پیدا شد + عکس

پس از انتشار پستی در شبکه‌های اجتماعی که منجر به کشف این حیوان شد، حشره‌خوار دندان سفید بزرگ به اولین گونه جدید کشف شده پستاندار در بریتانیا در یک قرن گذشته تبدیل شد.

کشف پستانداری جدید | بعد از یک قرن دوباره در انگلیس پیدا شد + عکس

انتشار یک تصویر در فیسبوک از حیوانی که توسط یک گربه شکار شده بود، منجر به شناسایی اولین پستاندار غیر بومی بریتانیا شد که از دهه ۱۹۲۰ در بریتانیا سکونت دارد. پیش از این هرگز یک حشره‌خوار دندان سفید بزرگ در سرزمین اصلی بریتانیا یافت نشده بود.

با این حال، بوم‌شناسان نگرانند که این حیوان جمعیت "حشره خوارهای کوتوله‌"(pygmy shrews) بریتانیایی را از بین ببرد. مشابه اتفاقی که در ایرلند اتفاق افتاد، جایی که حشره‌خوارها برای اولین بار در سال ۲۰۰۷ در آن ظاهر شدند.

ملیسا یانگ(Melissa Young)، یکی از مدیران بازاریابی دیجیتال در ساندرلند، تصاویری از این حشره‌خوار جدید که توسط گربه‌اش در گاراژ شکار شده بود، منتشر کرد که منجر به کشف آن توسط یان باند(Ian Bond)، بوم‌شناس شد.

آزمایش‌های انجام‌شده توسط متخصصان انجمن پستانداران بریتانیا تایید می‌کند که این یک حشره‌خوار دندان‌ سفید بزرگ‌ است که در غرب قاره اروپا، گرنزی، آلدرنی و هرم و همچنین بخش کوچکی از شمال آفریقا یافت می‌شود.

ملیسا یانگ می‌گوید که از اینکه حیات وحش نزدیک به خانه او می‌تواند به این کشف جدید منجر شود شگفت زده شده است.

 

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه