ارسال به دیگران پرینت

بهنوش بختیاری | عکس عروسی بهنوش بختیاری

عکس عروسی بهنوش بختیاری لو رفت | مهریه عجیب خانم بازیگر چه بود؟+تصویر

بهنوش بختیاری بازیگر ایرانی است. بهنوش بختیاری علاقه زیادی به تغییر چهره اش دارد. بهنوش بختیاری هر چند مدت عکس جدید با چهره ای جدید از خود منتشر میکند. بهنوش بختیاری متولد تهران است. بهنوش بختیاری 45 سالش است.

عکس عروسی بهنوش بختیاری لو رفت | مهریه عجیب خانم بازیگر چه بود؟+تصویر

بهنوش بختیاری بازیگر ایرانی است. بهنوش بختیاری علاقه زیادی به تغییر چهره اش دارد. بهنوش بختیاری هر چند مدت عکس جدید با چهره ای جدید از خود منتشر میکند. بهنوش بختیاری متولد تهران است.  بهنوش بختیاری  45 سالش است. این بانوی هنرمند در یک خانواده شش نفره به دنیا آمد و یک خواهر و دو برادر دارد که هر سه بزرگ تر از او هستند.

هنوش بختیاری تیرماه سال 87 ازدواج کرد و زندگی مشترک را با همسرش محمدرضا آرین آغاز کرد. محمدرضا آرین از نویسنده های کشورمان است که هیچ علاقه ای به انتشار تصویرش ندارد.ماجرای بچه دار نشدن بهنوش بختیاری و سرپرستی فرزند از بهزیستی

بهنوش بختیاری سال 94 به عنوان بهترین بازیگر برای بازی در محله گل و بلبل انتخاب شد و مهمان برنامه سه ستاره با اجرای احسان علیخانی شد. این بانوی هنرمند در این برنامه پرده از راز مادر نشدنش برداشت و گفت که دیگر این شنانس را ندارد که خودش صاحب فرزندی شود.

+بهنوش+بختیاری (1)

منبع : مه شو
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه