ارسال به دیگران پرینت

لیدر | لیدر های اغتشاشگر | بازداشت لیدر های اغتشاشگر

لیدرهای اصلی اغتشاشگران در بوشهر دستگیر شدند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر افزود: عمق بخشی زیرسازی ارتباطی با مخاطبان، تبلیغ لذت گرایی و سبک زندگی غربی، شبکه سازی، هیجان سازی، تخلیه هیجان با خشونت علیه حکومت و بالا آوردن عَلَم در حوزه فرهنگ به نحو خاص شش مرحله هویت سازی دشمن است.

لیدرهای اصلی اغتشاشگران در بوشهر دستگیر شدند

اکبر پورات عصر یکشنبه در نشست شورای فرهنگ عمومی  استان بوشهر  اظهار داشت: دشمن در حال هویت سوزی و هویت سازی است و این مهم در ناآرامی‌های اخیر به‌ویژه در بین نوجوانان و جوانان مشهود بود 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر افزود: عمق بخشی زیرسازی ارتباطی با مخاطبان، تبلیغ لذت گرایی و  سبک زندگی  غربی، شبکه سازی، هیجان سازی، تخلیه هیجان با  خشونت  علیه حکومت و بالا آوردن عَلَم در حوزه فرهنگ به نحو خاص شش مرحله هویت سازی دشمن است.

وی گفت: ریشه کنشگری جوانان و اقداماتی که از ناحیه آنان در ناآرامی‌های اخیر صورت می‌گرفت به نوعی مشکلات فرهنگی و تلاش دشمن در این حوزه بود و لذا اقدام جهادی در حوزه فرهنگی ضروری است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: برای ترویج فرهنگ اسلامی همه دستگاه‌ها باید بسیج شوند.

وی افزود: از اصلی‌ترین اقدامات در این زمینه توجه به روایت‌گری در حوزه فرهنگ و تبیین شبهات مطرح شده از ناحیه دشمنان و معاندان است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: ۱۳ آبان فرصت بی‌نظیری برای تبیین حقایق در بین جوانان و نوجوانان است و در این زمینه باید اقدام جهادی در راستای جهاد تبیین انجام شود.

وی با تاکید بر ضرورت استکبارستیزی و تببین چهره شیطانی آمریکا را در این برهه کنونی بیان کرد: این دولت شیطانی در تلاش است به ابعاد جامعه به‌ویژه در حوزه آموزش و پرورش نفوذ کند.

پورات با بیان اینکه امنیت پایدار در استان بوشهر وجود دارد، تصریح کرد: در حال حاضر استان بوشهر بنا به همدلی و تعامل مسئولان و نجابت مردم استان از فضای امن و آرام برخوردار است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با بیان اینکه در ناآرامی‌های اخیر هیچ‌گونه خسارت مالی و جانی در استان بوشهر نداشتیم افزود: در بخشی از تجمعات، ضد انقلاب به دنبال سوءاستفاده از فضای ایجاد شده بود که با درایت مسئولان و همراهی مردم به موقع خنثی شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با تأکید بر هوشیاری آحاد جامعه در مراقبت از حیله‌های شیطانی استکبار جهانی از خنثی شدن عملیات ضد انقلاب در استان خبر داد و تصریح کرد: در روزهای اخیر لیدرهای اصلی اغتشاشگران که با شبکه‌های معاند خارج از کشور در ارتباط بودن دستگیر شدند.

منبع : تسنیم
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه