ارسال به دیگران پرینت

رئیس سازمان سنجش

آغاز مرحله نخست ثبت نام کنکور ۱۴۰۲ از امروز 8 آبان

عبدالرسول پورعباس رئیس سازمان سنجش با اشاره به آغاز ثبت نام داوطلبان آزمون سراسری ۱۴۰۲ با شرایط جدید گفت: سامانه ثبت‌نام در سایت سازمان سنجش از امروز یکشنبه هشتم آبان فعال خواهد شد.

آغاز مرحله نخست ثبت نام کنکور ۱۴۰۲ از امروز 8 آبان

رئیس سازمان سنجش از آغاز مرحله نخست ثبت نام کنکور ۱۴۰۲ از امروز خبر داد.

عبدالرسول پورعباس با اشاره به آغاز ثبت نام داوطلبان آزمون سراسری ۱۴۰۲ با شرایط جدید گفت: سامانه ثبت‌نام در سایت سازمان سنجش از امروز یکشنبه هشتم آبان فعال خواهد شد.

رئیس سازمان سنجش افزود: نوبت اول آزمون سراسری در دو روز متوالی ۲۹ و ۳۰ دی ماه ۱۴۰۱ و نوبت دوم هم در نیمه تیر ماه ۱۴۰۲ برگزار خواهد شد.
تبلیغاتخرید بلیط هواپیما

پورعباس با اشاره به اینکه داوطلبان می‌توانند در دو نوبت کنکور شرکت کنند، گفت: البته حداکثر نمره برای آن‌ها ملاک قرار می‌گیرد و هر نوبت آزمون یک نمره کل به آن‌ها می‌دهد که دو سال اعتبار دارد و براساس آن می‌توانند برای دو سال در انتخاب رشته شرکت کنند.

وی بیان کرد: پذیرش یک‌بار در سال و در مرداد ماه است که افراد به سایت سازمان سنجش مراجعه و انتخاب رشته می‌کنند، سوابق تحصیلی که از آموزش و پرورش اخذ می‌شود ۴۰ درصد تاثیر قطعی دارد و سهم کنکور ۶۰ درصد است.

پورعباس گفت: کنکور مرحله اول در دی ماه برگزار خواهد شد که نمرات خام تا پایان سال اعلام می‌شود و پس از آن در تیر ماه آزمون برگزار می‌شود و پس از دریافت نمرات امتحانات نهایی از آموزش و پرورش در مرداد سال آینده نمره کل به دانش آموزان اعلام خواهد شد.

رئیس سازمان سنجش ادامه داد: داوطلبان در نظر داشته باشند تا پایان حصول نتیجه شماره تلفن همراه اعلام شده نباید تغییر کند و داوطلبان اطلاعات خود را به درستی و با دقت ثبت کنند.

 
 

 

منبع : انتخاب
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه