ارسال به دیگران پرینت

دروغ | دروغ سازی | دروغ سازی رسانه های ضد انقلاب

مرگ یک دختر پرستار در رشت | مائده جوانفر که بود؟

دروغ دیگر ضد انقلاب درباره مرگ یک دختر در رشت

مرگ یک دختر پرستار در رشت | مائده جوانفر که بود؟

مرگ یک دختر پرستار در درشت و دروغ سازی رسانه های ضد انقلاب

به نقل از مرکز رسانه قوه قضائیه، رسانه های ضد انقلاب مدعی شده اند، دختر پرستاری به نام مائده جوانفر با همان ادعاهای دروغ پیشین در اغتشاشات کشته شده است. 

اما بررسی ها خیلی زود مشخص کرد که این ادعا هم مانند بسیاری از دیگر از این موارد، دروغ است و فوت این خانم هیچ ارتباطی با حوادث اخیر کشور ندارد. 

دادستان عمومی وانقلاب مرکز استان گیلان  شایعات منتشره درمورد فوت مائده جوانفر در اغتشاشات را مردود دانست و اعلام کرد نامبرده در اثر تصادف فوت شده است.

سید مهدی فلاح میری درمورد فوت مائده جوانفر در شهرستان رشت، اظهارکرد: مائده جوانفر پرستار شاغل در گیلان بوده است که در اثر تصادف در اتوبان رشت به قزوین جان خود را از دست داده است.

دادستان عمومی وانقلاب مرکز استان گیلان، افزود: فوت نامبرده هیچ ارتباطی با تجمعات و اغتشاشات اخیر ندارد و شایعه کشته شدن وی مانور دشمن برای انحراف اذهان عمومی و فضا سازی منفی است.

همچنین، طبق گزارش پلیس راهور افسر کارشناس علت فوت را عدم توانایی در کنترل وسیله ناشی از تخطی از سرعت مطمئنه برابر ماده ۱۲۹ آیین نامه راهور تشخیص داده که مصدوم پس از انتقال به بیمارستان شهید رجایی قزوین به علت شدت جراحات وارده فوت می‌کند.IMG_20221029_153659_407

 

منبع : مشرق
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه