ارسال به دیگران پرینت

الناز حبیبی | عکس های الناز حبیبی

ژست عجیب و خیلی لوس الناز حبیبی در کافه | لوس تر از این نمیشد؟ + عکس

الناز حبیبی از بازیگرهای خوش استایل این روزهای سینمای ایران است.

ژست عجیب و خیلی لوس الناز حبیبی در کافه | لوس تر از این نمیشد؟ + عکس

عکس های الناز حبیبی

الناز حبیبی متولد ۲۱ مرداد ۱۳۶۷ بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون می باشد. الناز حبیبی دانش‌آموخته شاخه تدوین است.الناز حبیبی کار هنری را در کودکی و با بازی در تئاتر آغاز کرد.الناز حبیبی از سال ۱۳۷۶ همکاری با کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را آغاز نمود، الناز حبیبی تاکنون در چند مجموعه تلویزیونی و فیلم سینمایی بازی کرده‌است. الناز حبیبی تاکنون در ۳ فیلم کیانوش عیاری نیز جلوی دوربین رفته‌است.

از بازیگرای واقعا خوش فیس که سالهاست در عرصه بازیگری فعالیت دارد و هم تو سینما و هم تلویزیون حسابی خودش رو در دل مخاطبین و کارگردانان جا کرده! الناز حبیبی در ابتدای ورودش که سریال "تا ثریا" بود با نقشی جدی دیده و شناخته شدحالا چرا اینو میگیم چون رفتار الناز حبیبی کمی تا قسمتی تغییر کرده و تو تصاویر وی هم به خوبی میشه این خصوصیت رو نسبت به قبل حس کرد. الناز حبیبی از خانومای متاهلی بود که حالا به مجرد ها تغییر کرده و زندگی و حال خوبی رو برای خودش ساخته.

الناز حبیبی جثه ای ریز دارد و شاید بخشی از جذابیتش هم به این دلیل باشد. اما اگه بخوایم بی پرده بگیم سن و سالی اصلا ریز نیست و خب خوبیش به اینه که دیر تر پیر میشه!

الناز حبیبی در اینستاگرام یک ژست و فیگور همیشگی دارد و آن هم این است که کلاه خود را تا روی چشم هایش پایین می کشد. مشخص نیست منظور الناز از این کار چیه اما خود خانم بازیگر در کپشن این عکس ها می نویسد: نمیخوام چشمام دنیارو ببینه!

الناز حبیبی

الناز حبیبی

الناز حبیبی

 

منبع : رکنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه