ارسال به دیگران پرینت

هدیه تهرانی | همسر هدیه تهرانی

ازدواج هدیه تهرانی با پسر کوچکتر از خودش | عکس همسر اول و دوم+تصویر

تصاویری از هدیه تهرانی بازیگر مطرح سینما و تلویزیون را در کنار همسر سابقش هومن بهمنش می بینید.

ازدواج هدیه تهرانی با پسر کوچکتر از خودش | عکس همسر اول و دوم+تصویر

هدیه تهرانی هنرپیشه سینمای ایران متولد ۴ تیر ۱۳۵۱ در تهران است که از سال ۱۳۷۵ با بازی در فیلم سلطان فعالیت خود را آغاز نمود. هدیه تهرانی در زمینه عکاسی نیز فعالیت دارد. هدیه تهرانی برنده دو سیمرغ بلورین از جشنواره فیلم فجر می ‌باشد. مسعود کیمیایی نخستین بار او را برای فیلم سلطان انتخاب کرد و بدین ترتیب هدیه تهرانی وارد سینمای حرفه‌ ای شد. بازی‌های راحت و روان هدیه تهرانی در فیلم‌های غریبانه و به خصوص شوکران تحسین منتقدان را برانگیخت.

هدیه+تهرانی (2)

هومن بهمنش مدتی قبل برای بار دوم ازدواج کرد و در حال حاضر متاهل است.وی چندی پیش در اینستاگرامش عکسی از همسرش کیمیا منتشر کرد.

هدیه+تهرانی

اولین روز سال ۱۳۸۶ ازدواج هدیه تهرانی با هومن بهمنش که در آن زمان فرد شناخته شده ای نبود جزو پر سر و صدا ترین خبر رسانه ها بود، اما زندگی این دو نفر دوام نداشت و در همان سال به جدایی و طلاق منجر شد.

هدیه+تهرانی (3)

 

ازدواج هدیه تهرانی و علی انصاریان

 

یکی دیگر از خبرهایی که در خصوص ازدواج هدیه تهرانی مطرح شد ازدواج با علی انصاریان فوتبالیست کشورمان بود. شایعه ازدواج هدیه تهرانی و علی انصاریان توسط مادر هدیه تهرانی تکذیب شد و بعد از این ماجرا اتفاق پررنگ دیگری درباره ازدواج هدیه تهرانی مطرح نشد.

 

واکنش هدیه تهرانی به شایعات ازدواجش

 

انتشار خبرهای ضد و نقیض درباره ازدواج هدیه تهرانی با واکنش جالبی از سوی او همراه بود و در مقابل سوال یک خبرنگار که از او پرسید چرا هیچ واکنشی به این اخبار نشان نمیدهید گفت:

نمی توانم هرروز به این فکر کنم که این نشریات زرد سالی هشت بار مرا شوهر می دهند،منطق می گوید حتی اگر بخواهیم عده این طلاق ها را حساب کنیم با توجه به اینکه من درست در ساعت مقرر پس از سه ماه وده روز شوهر کنم بازهم سالی ده تا شوهر نمی توانم عوض کنم .انتظار دارید به این چیزها فکر کنم؟بروم ودوربیافتم و بگویم چرا این حرفها را می زنید ؟اصلا فرض کنید این کار راهم کردم . آن وقت تیتر می زنند :هدیه تهرانی با حضور در نشریه ما ،ده تا ازدواجش در سال را تکذیب کرد!

منبع : خبر سراسری
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه