ارسال به دیگران پرینت

قتل | قتل دختر ۷ ساله

کشف جسد دختر بچه 7 ساله در یخچال یک مرد در خانه!

جسد دختربچه ۷ سال در یخچال خانه ای واقع در شهرری کشف شد.

کشف جسد دختر بچه 7 ساله در یخچال یک مرد در خانه!

قتل دختر 7 ساله

روز گذشته رسیدگی به پرونده قتل دختر 7 ساله به نام باران در یکی از محله های شهرری در شعبه هفتم دادسرای شهرری ، در دستور کار مجید باقری بازپرس ویژه قتل قرار گرفت.

رسیدگی به این پرونده با کشف جسد دختر ۷ ساله از سوی ماموران پلیس شهرری کلید خورد. پلیس مبارزه با مواد مخدر یکی از توزیع کنندگان مخدر منطقه به نام افشین را شناسایی کرده و با حکم ورود به خانه مراجعه کردند.افشین که متوجه حضور ماموران شده بود از پنجره رو به کوچه پشتی بیرون پرید و از مهلکه گریخت.تعدادی از ماموران اقدام به ردیابی او کردند و چند مامور مشغول تفتیش خانه شدند که مقادیری مواد مخدر کشف شد.

در همان حین سگ ولگردی که از مدتی قبل در حیاط خانه افشین زندگی می‌کرد وارد آپارتمان شد و در آشپزخانه زوزه می کشید. چند سوال ساده از همسایه ها کافی بود تا ماموران متوجه شوند دختربچه ای به نام باران همیشه با این سگ بازی می کرده است.

ماموران وارد آشپزخانه شدند و ناگهان چسبی که روی در یخچال زده شده بود ؛ نظر یکی از ماموران را جلب کرد و اقدام به باز کردن در یخچال کردند که جسم پتوپیچ شده ای را مشاهده کردند.

 

پیدا شدن جسد دختر ۷ ساله داخل یخچال یک مرد

سر پتو را کشیدند و جسد بی جان دختربچه معصوم به نام باران از داخل یخچال روی زمین غلتید.بلافاصله موضوع کشف جسد به بازپرس باقری مخابره شد و ایشان به همراه تیم جنایی برای تحقیقات در محل حاضر شدند.

کشف جسد دختر کوچولو در یخچال خانه

بررسی های اولیه حکایت از آن داشت که با توجه به جمود نعشی و فساد جسد ،بیش از یک هفته از قتل می گذرد. علت تامه فوت مشخص نیست اما بررسی ها فرضیه خفه شدن کودک را قوت می بخشد.در حالی که شایعه بریده شدن سر دختر خردسال رواج پیدا کرده است اما مستندات پرونده این شایعه را رد می کند.

همچنین مشخص شد باران دختر زنی است که از مدتی قبل با افشین زندگی می کرد، برادر خردسال باران نیز در همان خانه کنار آنها بود.در روز کشف جسد، مادر باران و پسر خردسالش در خانه نبودند اما بعد از اینکه مادر باران متوجه شد که ماموران پلیس برای دستگیری افشین مراجعه کردند، در تماس با مستاجر ساکن طبقه پایین گفته بود هر زمان ماموران رفتند به من اطلاع بده، امانتی با ارزشی در خانه هست که باید آن را بردارم!احتمالا مراد او از آن امانتی با ارزش جسد فرزندش باشد.

در حال حاضر مادر باران و افشین تحت تعقیب قضایی قرار دارند تا راز این جنایت هولناک فاش شود.

گزارش میدانی خبرنگار از محل کشف جسد باران در شهرری

اینجا شهرک علائین ، محله ای واقع در شهرری است.در پی وقوع یک جنایت فجیع پتانسیل سنگینی از روز گذشته تا به حال در این محله حکمفرماست.صحبت از کشف جسد دختری به نام باران در یخچال یکی از خانه های همین منطقه در میان اهالی تمامی ندارد.

اهالی که متوجه می شوند خبرنگارم، هر کس از گوشه ای سخنی می گوید! تکه های حرف هایشان انگار پازل در هم ریخته داستان جنایت را کامل می کند.پسربچه ای سمتم می دود و می گوید:«خاله چی شده؟»

می گویم چیزی نیست برو بازی کن، چه بازی ای دوست داری؟

با چشمان کنجکاوش به من چشم و دوخته و سرسری می گوید:«فوتبال ... اما اینجا سر یک بچه را بریدند!»

وقتی زمزمه این جنایت آمیخته با شایعه، اینطور سقز دهان بچه های محل هم شده، این یعنی سایه وحشت در این محله حکمفرماست.

یکی از همسایه ها می گوید:«پدر و مادر افشین افراد آبروداری بودند.آنها از اهالی قدیمی این محله هستند.چند سال قبل پدر افشین فوت کرد و مادر و خواهرش از این محله رفتند.افشین به دام مواد مخدر گرفتار شد و در این خانه رفت و آمدهای مشکوکی داشت.مدتی بود زنی با ۲ فرزندش با او زندگی می کردند که دیروز فهمیدیم جسد دختر آن زن در یخچال خانه کشف شده است.»

یکی دیگر از اهالی محل می گوید:«هفته قبل افشین طبقه پایین خانه اش را به خانواده ای اجاره داد.مستاجر پولش را داده بود اما افشین خانه را به او تحویل نمی داد.هر روز مراجعه می کرد و به در حیاط لگد می کشید!اثاثش را داخل حیاط ریخته بود اما نمی توانست کلید ساختمان را بگیرد.شاید به خاطر اینکه جسدی در خانه بود به او کلید نمی دادند.شاید هم به خاطر رفت و آمد این مستاجر و این نقل مکان ها بود که افشین نتوانسته بود جسد دختر بچه را از خانه خارج کند.»

حدس و گمان ها و راست و دروغ به هم می پیچد.همه چیز برای اهالی در هاله ای از ابهام است و تا دستگیر نشدن متهمان، جزئیات راز این جنایت فاش نخواهد شد.

 

منبع : خبر آنلاین
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه