ارسال به دیگران پرینت

عادل فردوسی پور | حضور عادل فردوسی پور در دانشگاه شریف

لحظه ورود عادل فردوسی پور و همراهی با دانشجویان دانشگاه شریف + ویدئو

ظهر امروز عادل فردوسی پور مجری محبوب برنامه 90 و گزارشگر فوتبال که استاد دانشگاه شریف هم هست، در جمع دانشجویان این دانشگاه مقابل سلف حاضر شد و با آنها روی زمین نهار خورد.

لحظه ورود عادل فردوسی پور و همراهی با دانشجویان دانشگاه شریف + ویدئو

حضور عادل فردوسی پور در دانشگاه شریف

چند روزی است که دانشجویان دانشگاه شریف نهارها را در حیاط و مقابل سلف می خورند و پس از اتفاقاتی که در سلف این دانشگاه رخ داد، وارد آن نمی شوند. ظهر امروز عادل فردوسی پور مجری محبوب برنامه 90 و گزارشگر فوتبال که استاد دانشگاه شریف هم هست، در جمع دانشجویان این دانشگاه مقابل سلف حاضر شد و با آنها روی زمین نهار خورد.

 

منبع : خبر آنلاین
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • مدیر دبیرستان ارسالی در

      این به ظاهر دانشجویان بچه های بی تربیت و بی ادبی هستند نباید به این اندازه بها بهشان داده شود مگر شما همان دانش آموزان خرداد ماه نیستید؟؟؟ ما معلمین را خون دل می کردید مگر شماها را نمی شناسیم در این سه چهار ماه چه تغییری کردید که اینقدر پر توقع شدید؟ مسولین نباید به این بی ادبها زیاد میدان بدهند . شخصی را برای گفتگو دعوت می کنید بعد شروع می کنید به سوت زدن و فحاشی شما فعلا" باید با همان شلنگ دبیرستان باهاتان حرف بزنند چون لیاقت و شابستگی هم سخن شدن با بزرگان را ندارید.
      از اون ورشکسته استقبال و پذیرایی می کنید بعد از کسی دیگر توقع بیجا دارید؟ مثل کبوتر ملا نصرالدین : تخمش برای دیگران می گذاشت و فضله اش برای ملا بود.

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه