ارسال به دیگران پرینت

وام | وام تحصیلی | وام تحصیلی دانشجویان متاهل

وام تحصیلی دانشجویان متاهل افزایش یافت

افزایش وام تحصیلی دانشجویان متاهل

وام تحصیلی دانشجویان متاهل افزایش یافت

حسن شهبازی در گفت‌وگویی، با اشاره به آغاز ثبت نام وام دانشجویی اظهار کرد: ثبت نام وام‌های تحصیلی، شهریه و  مسکن  متاهلی در پورتال دانشجویی و ارسال مدارک مورد نیاز از ۲۱ مهرماه آغاز شده و تا ۱۶ آذرماه ادامه دارد. ثبت نام وام ضروری نیز از ۲۱ آبان‌ماه آغاز می‌شود و تا ۱۶ آذرماه ادامه خواهد داشت.

رئیس اداره صندوق رفاه دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز با اشاره به مبالغ وام‌های دانشجویی، گفت: مبلغ وام تحصیلی برای دانشجویان کاردانی و کارشناسی پیوسته و ناپیوسته ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان،  کارشناسی ارشد  و دکتری ۳ میلیون تومان و وام ودیعه مسکن ۳۰ میلیون تومان برای همه مقاطع تحصیلی است. وام شهریه ویژه دانشجویان نوبت دوم نیز از یک میلیون و ۵۰۰ تا ۶ میلیون و ۵۰۰ است.

شهبازی یادآور شد: وام ضروری نیز که شامل وام‌های ازدواج،  تولد  فرزند، دانشجویان حادثه دیده در سوانح، بیماری خاص و پر هزینه، دانشجویان توان‌خواه و خرید لوازم کمک آموزشی است ۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و وام‌های دانشجویان برتر، نمونه کشوری و مبتکر و دانشجویان قهرمان ورزشی و برای حوادث و بلایای طبیعی و  فوت  پدر، مادر، همسر یا فرزند  دانشجو  نیز ۴ میلیون تومان است.

منبع : فرتاک نیوز
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه