ارسال به دیگران پرینت

مهسا امینی | مرگ مهسا امینی

فوت مهسا امینی بهانه برای براندازی بود + جزئیات

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح گفت: موضوع مرگ مهسا امینی و بحث حجاب تنها بهانه بود و اغتشاشگران و فتنه‌گران تنها به دنبال براندازی نظام بودند و مردم هم از ابتدا راه خود را از آنها جدا کردند.

فوت مهسا امینی بهانه برای براندازی بود + جزئیات

مرگ مهسا امینی

از سازمان قضایی نیروهای مسلح، طی مراسمی با حضور رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح و جمعی مسئولان و فرماندهان نظامی و انتظامی استان یزد، عملیات انتقال پاسگاه شهید مدنی مهریز یزد آغاز شد.

حجت الاسلام پورخاقان رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح در آیین کلنگ زنی ایستگاه ایست و بازرسی شهید مدنی مهریز یزد اظهار داشت: در طول شبانه‌روز قریب به ۱۳ تا ۱۴ هزار تردد خودرو در این جاده صورت می‌گیرد و با توجه به وضعیت پایگاه فعلی ایست و بازرسی شهید مدنی، مشکلاتی برای مسافران و شهروندان مهریز ایجاد شده بود.

وی با بیان اینکه به همین دلیل بحث انتقال این ایست و بازرسی، با دستور اکید و مکرر حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای، رئیس قوه قضاییه به صورت جدی در دستور کار قرار گرفت، تصریح کرد: توجه به این موضوع با آماری که از کشفیات مواد مخدر در این جلسه ارائه شد بسیار مهم است، چرا که اگر این مواد مخدر در این ایستگاه کشف نمی شد و در میان جوانان به عنوان سرمایه‌های آینده این کشور توزیع می‌ گردید، چه اتفاق ناگواری رخ می‌داد.

پورخاقان خاطرنشان کرد: حفظ نسل جوان این جامعه خدمتی بزرگ است و همین که بر سر راه ترانزیت قاچاقچیان مواد مخدر این عزیزان هوشیارانه ایستاده‌اند و زحمت می‌کشند، بسیار ارزشمند و قابل تقدیر است.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح عنوان کرد: این امر به خوبی نشان می‌دهد که حضور این ایستگاه و بازرسی خودروها و کشف قاچاق مواد مخدر و کالا اهمیت دارد و علاوه بر امنیت عمومی، امنیت اقتصادی را هم تامین می‌کند.

وی ادامه داد: به همین دلیل ماموریت انتقال این پاسگاه با دستور اکید و مکرر حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای، رئیس قوه قضاییه به صورت جدی در دستور کار قرار گرفته تا بتوانیم علاوه بر اینکه زمینه بهبود عملکرد ایستگاه را به وجود می‌آوریم، جلوی ایجاد مشکل برای مردم را هم بگیریم.

پورخاقان افزود: به ویژه با توجه به اینکه اکثریت بالاتفاق رانندگان انسان‌های شریفی هستند که برای تامین نان حلال تلاش می‌کنند، انصاف نیست که چندین ساعت در صف ایست و بازرسی معطل بمانند و همین موضوع یکی از مهمترین دلایلی است که برای انتقال این پایگاه در دستور کار قرار گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: فراجا همیشه در خط مقدم تامین امنیت و مقابله با مخلان امنیت بوده و هستند و بی ادعا هر ساله بسیاری از بهترین نیروهای خود را در راه دفاع امنیت کشور فدا نموده‌اند و علاوه بر این تعداد قابل توجهی از نیروهای انتظامی در مرزها و برای تامین امنیت مرزهای کشور شهید شده‌اند.

پورخاقان در ادامه با بیان اینکه اگر جرمی اتفاق بیافتد سازمان قضایی نیروهای مسلح بدون اغماض و رودربایستی، رسیدگی و احقاق حق می کند، تصریح کرد : سازمان قضایی نیروهای مسلح دارای یک شخصیت مستقل از نیروهای مسلح، و زیر مجموعه قوه قضاییه است که وظیفه اجرای عدالت و احقاق حق را دارد.

وی افزود: در طول همین مدت ما شاهد بودیم که نیروی انتظامی کشور در مقابله با اغتشاشات و تامین امنیت کشور تعداد زیادی جانباز و شهید تقدیم انقلاب اسلامی ایران کردند.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح با بیان اینکه نیرو های عزیز انتظامی، سپاهی، ارتشی در کنارنیروهای داوطلب بسیجی در دوران دفاع مقدس خوش درخشیدند و نگذاشتند یک وجب از خاک این کشور به دست دشمن بیافتد، گفت: نیروهای انتظامی و نظامی و بسیج در طول سال‌های پس از انقلاب با ایستادگی و مقاومت و اقتدار خود خار چشم دشمن بود و استکبار جهانی هم به همین دلیل تلاش می‌کند تا با توطئه‌ها و فتنه‌های مختلف این اقتدار را زیر سوال ببرد.

وی افزود: هجمه ای که اخیرا به این نیروی عزیز صورت گرفت نشات گرفته از کینه ۴۳ ساله‌ای است که دشمن از نیروی انتظامی ایران دارد و به خوبی چهره خود را به تمام مردم ایران نشان داد و البته دشمن در تمام محاسباتش اشتباه کرد.

پورخاقان با بیان اینکه دشمن فکر می‌کرد مردم به دلیل مشکلات اقتصادی با اغتشاشگران همراهی می‌کنند اما این اقدام رخ نداد و مردم با بصیرت بالا در برابر توطئه‌های دشمن ایستادگی کردند گفت: موضوع مرگ مهسا امینی و بحث حجاب تنها بهانه بود و اغتشاشگران و فتنه‌گران تنها به دنبال براندازی نظام بودند و مردم هم از ابتدا راه خود را از آنها جدا کردند.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح تاکید کرد: امروز دشمن به دنبال کشته‌سازی است و نیروهای انتظامی کشور در برابر این توطئه‌ و فتنه دشمن به خوبی عمل کردند و لازم است از این اقدامات موثر تقدیر کرد.

وی در پایان از زحمات وتلاش های استاندار، رئیس دادگستری و اعضای شورای تأمین استان، فرمانده انتظامی و نماینده مردم مهریز در مجلس و فرماندار مهریز تشکر کرد.

 

منبع : ایسنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه