ارسال به دیگران پرینت

همه پرسی | برگزاری همه پرسی

محمدحسن اختری : باید برای شراب همه‌پرسی بگذاریم!

آیا باید برای شراب همه پرسی بگذاریم؟!

 محمدحسن اختری : باید برای شراب همه‌پرسی بگذاریم!

رئیس شورای عالی مجمع جهانی اهل بیت (ع) اظهارنظر متفاوتی ردباره رفراندوم مطرح کرد. 

محمدحسن اختری:

امروز دیده اند نه تنها نتوانسته اند انقلاب اسلامی را از پا در بیاورند بلکه شاخ و برگش زیاد شده، این «بیداری اسلامی» کشورهای دیگر را  هم فرا گرفته و الگویی که امام ساخت موفق بوده است. برای اینکه در تکنیک، صنعت، علم و همه چیز جلو رفته و دارد امکانات خودش را به وجود می آورد؛ و دنیای اسلام و مسلمانان کشورهای مختلف همه دارند الگو می گیرند. آمریکایی ها می خواهند این را از بین ببرند و لذا از زمان ریاست جمهوری آقای خاتمی تا الآن تلاش کرده اند که حداقل یک رئیس جمهور ما با آنها بنشیند و بعدا بگویند دیدید با آمریکا نشستند؟ آمریکا دنبال این است.

چه با اسرائیل بجنگیم و چه با اسرائیل نجنگیم، آمریکا تا ما را از بین نبرد دست بردار نیست. تنها راه ما  قوی شدن است و همین راه را باید برویم. امیرالمؤمنین(ع) این همه زجر کشید و دست از باور خودش در برابر معاویه بر نداشت و حاضر نشد با معاویه کنار بیاید. یکی بار یکی از آقایان به من گفت همه پرسی کنیم؛ گفتم همه پرسی اصلا معنا ندارد. اگر با شراب مخالفت کردند، برای شراب همه پرسی بگذاریم؟!

گشت ارشاد مگر مال امسال است؟! این گشت ارشاد 40 سال است که دارد کار می کند؛ زمان آقای خاتمی و بعد از ایشان هم بوده و الآن هم هست.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • ناشناس ارسالی در

      ای دل غافل

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه