ارسال به دیگران پرینت

وزیر | وزیر کار | صولت مرتضوی

صولت مرتضوی وزیر کار شد

یکشنبه (24 مهر) نامه رئیس‌جمهور برای معرفی سید صولت مرتضوی به عنوان وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی در مجلس اعلام وصول شد.

صولت مرتضوی وزیر کار شد

 بررسی صلاحیت، برنامه‌ها و سوابق کاری صولت مرتضوی وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی در دستور کار نمایندگان در جلسه علنی امروز(چهارشنبه 27 مهرماه) قرار داشت و در ابتدای جلسه علنی امروز سخنگوی 3 کمسیون اجتماعی، آموزش و بهداشت گزارش کمیسیون‌های متبوع خود درباره برنامه‌های وزیر پیشنهادی کار را قرائت کردند.

پس از آن به نوبت، 2 مخالف و 2 موافق درباره صلاحیت مرتضوی اظهار نظر کردند و در ادامه، محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور به مدت یک ساعت از برنامه‌های  وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی دفاع کرد و در نهایت نیز صولت  مرتضوی به مدت نیم ساعت از برنامه‌های خود دفاع کرد.

بر اساس این گزارش، در نهایت، رأی گیری انجام شد و با 176 رأی موافق 64 رأی مخالف و 13 رأی ممتنع و 5 رای باطله از مجموع 258 رای، مرتضوی برای تصدی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از مجلس رأی گرفت.

به گزارش تسنیم، یکشنبه (24 مهر) نامه رئیس‌جمهور برای معرفی سید صولت مرتضوی به عنوان وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی در مجلس اعلام وصول شد.

 

منبع : تسنیم
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه