ارسال به دیگران پرینت

با کاربرد رزین اپوکسی شفاف بیشتر آشنا شوید

کسب اطلاعات دقیق و مفید در مورد انواع رزین اپوکسی مسلما در انتخاب خریداران تاثیر بسیاری می گذارد، رزین اپوکسی شفاف به عنوان پرمصرف ترین نوع محصولات می باشد که به منظور رفع نیاز خریداران شرایط برای تولید عمده آنها در کارخانه های تولیدی فراهم می آید.

با کاربرد رزین اپوکسی شفاف بیشتر آشنا شوید

کسب اطلاعات دقیق و مفید در مورد انواع رزین اپوکسی مسلما در انتخاب خریداران تاثیر بسیاری می گذارد، رزین اپوکسی شفاف به عنوان پرمصرف ترین نوع محصولات می باشد که به منظور رفع نیاز خریداران شرایط برای تولید عمده آنها در کارخانه های تولیدی فراهم می آید. رزین اپوکسی شفاف رنگ ندارد و با قدرت چسبندگی بالایی که دارد می تواند گزینه مناسبی برای انتخاب خریداران باشد، برای محصولات مورد نظر می توان مزیتهای بسیاری را بیان کرد که به کاربرد پذیری بالا در مشاغل مختلف، استحکام بالا و براقیت عالی اشاره می کنیم. درجه سمیت این محصولات پایین است، در برابر فرسایش

3-1

 

مقاوم هستند، تفکیک رنگ در آنها دیده نمی شود، خاصیت تراز بالا دارد، با وجود این همه مزیت یقینا انتظار فروش بالایی از این محصولات می رود، شرکتهای بزرگی برای تولید این محصولات اقدام می کنند.

با وجود خطوط تولید فعال بسیار باید گفت که این محصولات با همدیگر فرق دارند و افراد با قیمتهای متفاوتی می توانند آنها را تهیه کنند، زیرا برای تعیین قیمت کیفیت حرف اول را می زند و هر چه رزینها مرغوب تر باشند قیمت فروش آنها بالاتر خواهد بود.

در مورد کاربرد این محصولات می توان گزینه های متعددی را بیان کرد که در ادامه به کارهای هنری، صنعت چوب، فلز، شیشه و پارچه اشاره می کنیم، در کارخانه های تولیدی لوازم الکتریکی و الکترونیکی ازرزین اپوکسی بسیار استفاده می شود. علاوه بر این کفپوشهای آنتی باکتریال اپوکسی که در مراکز درمانی استفاده می شوند از این مواد آماده می گردند.

 

رزین اپوکسی انعطاف پذیر

با اینکه مواد خیلی گوناگونی وجود دارد اما برخی از آنها مانند رزین اپوکسی انعطاف پذیر حکم یک ماده همه کاره را دارد که در بیشتر صنایع به کار گرفته می شود با وجود نقش مهمی که رزین اپوکسی در مشاغل مختلف دارد باید به اهمیت آن پی برد. و هرگز نباید آن را ماده ای سطحی و ساده دانست این محصول قدرت بالایی دارد به همین خاطر به عنوان یک پوشش محافظتی در ساخت خیلی از لوازم خانگی ایرانی هم استفاده می شود و وجود آن موجب می شود که طول عمر مفید لوازم برقی افزایش پیدا کند زیرا وجود آن وسیله های مختلف را در برابر خیلی از عوامل محافظت می کند.

3-2

انعطاف پذیر بودن رزین اپوکسی کمک می کند که به ندرت مشکلی برای آن پیش آید ماده ای با دوام است و به کار گیری زیادی دارد و در هر زمینه ای هم به منظوری خاص استفاده می شود. مثلا اگر آن را در زمینه نجاری و چوب بری استفاده می کنند برای افزایش استحکام چوب است و اگر شکستگیهایی هم در ساختار چوب باشد آنها را پر می کند و احتمال شکسته شدن چوب را کاهش می دهد. در خیلی از موارد دیده می شود که رزین اپوکسی را به عنوان کفپوش استفاده می کنند که هم هزینه کمتری دارد هم اینکه کیفیت آن بالا است و به خیال راحت می توان آن را شستشو داد. البته یک نکته بسیار مهم در مورد این ماده مربوط به صد حساسیت بودن آن نسبت به مواد شیمیایی و اسیدی و رطوبت می باشد و در واقع از این جهت بیشتر مورد توجه قرار گرفته است.

 

رزین اپوکسی مشهد

شاید شما هم در بازارهای شهر مشهد دنبال سوغاتی مناسب و زیبا بوده اید که محصولاتی تزئینی ساخته شده از رزین اپوکسی مشهد نظر شما را جلب کرده است از این ماده در تابلو، جواهرسازی، حتی در ظروف پذیرایی نیز استفاده می شود و امروزه با استفاده از رزین اپوکسی می توان مقاومت چوب را افزایش داد و با ترکیب این دو با هم آثار زیبایی چون ساعت دیواری، میز رزین لاکچری و غیره ساخت. رزین اپوکسی در واقع یک ماده شیمیایی است که از دو جز رزین و سخت کننده تشکیل شده است ونکته مهم در استفاده از ارزین اپوکسی این است که براساس این که در کجا می خواهید از آن استفاده کنید میزان نسبت ترکیب این دو ماده با هم فرق دارد.

3-3

بنابراین در انتخاب و خرید رزین اپوکسی به مشخصات درج شده روی آن دقت کنید و هنگام استفاده کردن از آن این نسبت را رعایت کنید و گرنه دچار مشکل خواهید شد و باید بدانید که رزین اپوکسی در بازار به دو نوع رقیق و غلیظ وجود دارد. شاید برایتان جالب باشد که در کشتی سازی براساس این که رزین اپوکسی مقاومت خوبی در برابر نفوذ آب دارا می باشد، نیز کاربرد دارد و مقاومت این ماده در برابر حرارت باعث شده است که از آن در سلولهای خورشیدی نیز استفاده شود. اما باید این نکته را هنگام خرید رزین اپوکسی بدانید که براساس خشک شدن یا به عبارتی پخته شدن دو نوع رزین اپوکسی در بازار موجود است. رزین اپوکسی تک جزئی که به اسم هوا خشک نیز شناخته می شوند در مجاورت هوا خشک می گردند اما رزین اپوکسی دو جزئی نیاز به مواد تکمیلی برای خشک شدن دارند.

 

به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه