ارسال به دیگران پرینت

قتل هولناک | قتل هولناک در سفره خانه

قتل هولناک در سفره خانه وسط تهران | ماجرا چه بود؟

درگیری بر سر اختلافات مالی در سفره خانه ای در خیابان آذربایجان منجر به قتل یک مرد ۳۱ ساله شد.

قتل هولناک در سفره خانه وسط تهران |  ماجرا چه بود؟

قتل هولناک در سفره خانه وسط تهران

 یکشنبه ۲۴ مهر ماه جاری، پرسنل بیمارستان لقمان‌حکیم مرگ مشکوک مرد جوانی را روی تخت اورژانس به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش دادند که با اعلام این خبر تیمی از کاراگاهان اداره دهم پلیس آگاهی با دستور محمد وهابی؛ بازپرس ویژه قتل شعبه دوم داسرای امور جنایی راهی محل حادثه شدند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند.

کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پس از حضور در  بیمارستان  با جسد مرد حدوداً 31 ساله‌ای مواجه شدند که براثر ضربات قمه روی تخت اورژانس فوت کرده بود و توضیحات پرستاران بیمارستان نشان می‌داد متوفی با پدرش که آثار ضرب و جرح روی بدنش وجود دارد به این مرکز درمانی مراجعه کرده‌ است.

تیم‌جنایی به دنبال دریافت این اطلاعات، پدر متوفی را هدف تحقیق قرار دادند؛ وی به افسر پرونده گفت: همراه با وکیل و پسرم در سفره‌خانه در خیابان آذربایجان نشسته بودیم که ناگهان یک پدر و پسر که از قبل با آنها اختلافات مالی داشتیم، وارد سفره‌خانه شدند و ما را هدف ضربات مهلک قمه قرار دادند، پس از این حادثه همراه با پسرم به بیمارستان‌ لقمان‌حکیم منتقل شدیم اما از وکیلم خبری ندارم.

کارآگاهان پس از هماهنگی با بازپرس کشیک قتل بلافاصله راهی محل حادثه شدند و دوربین‌های مداربسته صحنه جنایت را هدف بازبینی قرار دادند و در ادامه تحقیقات سرنخی از وکیل این خانواده که همراه مقتول و پدرش زمان حادثه در سفره‌خانه حضور داشت به دست نیاوردند.

به گزارش تسنیم، با دستور محمد وهابی، بازپرس ویژه قتل شعبه دوم دادسرای امور جنایی جسد مقتول برای بررسی‌های بیشتر به پزشکی قانونی منتقل شد و کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی برای دستگیری متهمان وارد عمل شده‌اند.

 

منبع : تسنیم
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه