ارسال به دیگران پرینت

خرید پیراهن بچه گانه به صورت اقساطی امکان پذیر شد

امروزه نمونه های مختلفی از لباس در فروشگاه ها موجود بوده که خرید پیراهن بچه گانه را با سهولت همراه کرده است یکی از آنها سایتهای اینترنتی بوده که باید به معتبر بودنشان توجه نمایید.

خرید پیراهن بچه گانه به صورت اقساطی امکان پذیر شد

امروزه نمونه های مختلفی از لباس در فروشگاه ها موجود بوده که خرید پیراهن بچه گانه را با سهولت همراه کرده است یکی از آنها سایتهای اینترنتی بوده که باید به معتبر بودنشان توجه نمایید.

خرید از فروشگاه ها به علت اضافه شدن هزینه های جاری قیمت لباس را بالا برده و قدرت خرید را برای مشتریان پایین آورده است.

یکی دیگر از عوامل افزایش قیمت پیراهن بچه گانه وجود واسطه ها بوده که باعث شده مشتریان بهای بیشتری را بپردازند.

امروزه به دلیل ایجاد سایتهای اینترنتی و همچنین کیفیت لباسهای موجود در آن مشتریان برون مرزی نیز سفارشات خود را بدون دغدغه انجام می دهند و باعث صرفه جویی در انرژی و همچنین جلوگیری از اتلاف وقت و صرف هزینه های رفت و آمد انجام می دهند که باعث رونق صادرات شده است.

4-1

صادرات انواع مختلف لباس بچه گانه باعث افزایش ارز آوری و همچنین رونق اقتصادی شده است.

بسیاری از کودکان از طرحهای عروسکی یا شخصیتهای انیمیشنی را می پسندند و اغلب طراحان با در راس قرار دادن این نکته طراحهای خود را ارائه می دهند.

این پیراهنها در سایزهای متعددی تولید شده معمولا از دو سالگی تا دوازده سالگی را در بر می گیرد و با اعداد مشخصی درجه بندی و قیمت گذاری می شوند.

برای پیراهنهای دخترانه طرحها و مدلهای متنوعی می توان اجرا نمود از جمله سارافون دخترانه شیک که دارای تن پوش بسیار جذابی می باشد.

بسیاری از دختر بچه ها پیراهنهای پف دار را دوس دارند که تولید کنندگان از پارچه های گیپور یا حریر به همراه آستر را دوخته و به فروش می رسانند.

دنیای لباس بچه گانه بسیار وسیع شده و خریداران از مدلهای متنوع می توانند خرید خود را انجام دهند که بسیار زمان بر می باشد.

 

پیراهن بچه گانه دخترانه

نکته ای که شاید پیش پا افتاده اما در عین حال بسیار مهم می باشد این است که بهتر است پیراهن بچه گانه دخترانه را در انواعی تهیه کنید دارای دکمه ای کمتر باشد یا اگر دارای این ویژگی است بهتر است از سفت بودن آن اطمینان خاطر پیدا کنید چرا که گاها این دکمه ها شل بوده و جدا می شوند و علاوه بر این که ظاهر لباس را نامناسب جلوه می دهد ممکن است کودک با گذاشتن آن در دهان دچار خفگی شود.

یکی از نکات دیگر برای تهیه این پیراهنها این می باشد که کودکان مدام در حال تحرک هستند پس بهتر از لباسهایی دارای کیفیتی بیشتری هستند و دوخت مناسب تری را دارند استفاده کنید.

4-2

پیراهنهایی که به صورت نازک تری هستند اگر چه ظرافت بیشتری را دارند اما ممکن است با چند بار شست و شو دچار آسیب شوند.

انتخاب رنگ این پراهنهای بچه گانه یکی از مهم ترین فاکتورها می باشد چرا که رنگهای خیلی روشن برای کودکان 3 الی 5 سال مناسب نمی باشد چرا که ممکن است مدام در معرض کثیفی قرار بگیرد.

برخی از این محصولات دارای ظاهری زیبا هستند اما از دوخت نامناسبی برخوردار هستند پس بهتر است قبل از تیه به درزها دوخته شده این لباسها دقت داشته باشید تا علاوه بر انتخاب مناسب استفاده بالاتری را از آن داشته باشید.

 

پیراهن بچه گانه بلند

همواره والدین به ظاهر کودکان خود اهمیت ویژه ای می دهند و می خواهند آنها را در همه حال آراسته ببینند بنابراین می توانند یک پیراهن بچه گانه بلند شیک برای مهمانیهایی که دعوت می شوند تهیه نمایند همچنین برای این که پیراهن بچه گانه را برای مدت طولانی تری سالم نگه دارید بهتر است بعد از هر بار استفاده در داخل رگالهایی مناسب قرار دهید و سپس در کمد و یا آویزی مناسب آن را آویزان نمایید.

به علاوه برای شستشوی این لباسها بهتر است آنها را با مواد شوینده نانو و ملایم که آسیبی به پیراهنها وارد نکند به آرامی بشویید و سپس بعد از شستشو و خشک شدن آنها را اتو نمایید تا کاملا مرتب و تمیز

4-3

باقی بمانند لازم به ذکر است برای شستشوی پیراهن بچه گانه بهتر است از آب کاملا سرد استفاده نمایید.

در صورتی که هرگونه لکه ای بر روی لباس کودک ظاهر شد با استفاده از یک فرچه ی بسیار نرم و میزان کمی از صابونهای نرم و ملایم اقدام به رفع لکه نمایید در صورتی که پیراهن دچار لکه هایی از چربی شد باید ابتدا سطح لکه را بردارید و در ادامه با مقدار کمی پودر مخصوص تالک سطح لکه را به طور کامل بپوشانید و در نهایت به کمک آب سرد لباس را آبکشی نمایید به علاوه باید لباس کودکان را در فضای کاملا باز که در معرض نور خوشید قرار دارد کاملا خشک کنید تا به کمک نور شدید آفتاب به طور کامل ضد عفونی گردند.

 

به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه