ارسال به دیگران پرینت

خرید گاوصندوق دیجیتال اثر انگشتی مستقیم از تولید کننده

اگر کمی اطلاعات در رابطه با لوازم دیجیتالی داشته باشید با شنیدن اسم گاوصندوق دیجیتال تهران متوجه می شوید که برای راحتی انسانها به صورت پیشرفته تولید شده است.

خرید گاوصندوق دیجیتال اثر انگشتی مستقیم از تولید کننده

اگر کمی اطلاعات در رابطه با لوازم دیجیتالی داشته باشید با شنیدن اسم گاوصندوق دیجیتال تهران متوجه می شوید که برای راحتی انسانها به صورت پیشرفته تولید شده است.

دیجیتال که وقتی بر روی لوازم تعبیه می شود باعث می شود که شما به صورت راحت تر و استفاده کمتر از دست از آن استفاده کنید وقتی به شما می‌گوییم گاو صندوقهای دیجیتالی فکر می کنید که فقط یک نوع گاو صندوق دیجیتالی وجود دارد اما باید به شما بگوییم که گاوصندوقهای دیجیتالی با ورق آهن هم انواع مختلفی دارد که هرکدام کارایی و عملکرد متفاوتی را دارند.

2-1

 

شایان به ذکر می باشد که امروزه فروش گاوصندوق دیجیتال به صورت آنلاین انجام می شود.

شما می‌توانید آن را طبق محلی که می خواهید آن را قرار دهید و نیازی که دارید و آپشنهایی که لازم برای شما وجود داشته باشد آن را انتخاب کنید و از آن استفاده کنید مهمترین، جدیدترین و محکم ترین گاوصندوقها متعلق به گاوصندوقهای دیجیتالی می باشد که بسیار هم می‌تواند برای افراد کارساز باشد.

شما فرض کنید که می خواهند گاوصندوق را باز کنند و اموال را از داخل آن در بیاورند در این صورت چند رمز را در آن وارد می کنند تا بتوانند به رمز مورد نیاز و ضروری صندوق برسند وقتی که گاوصندوق شما دیجیتالی باشد با زدن چند بار رمز و اشتباه زدن آن دیگر قفل می شود و به هیچ عنوان باز نمی شود و در این صورت سارقین نمی‌توانند کاری بکنند چون با زدن اشتباه رمز، گاوصندوق به کلی قفل می شود و باز نمی شود به همین دلیل است که می گویند گاوصندوق از نوع دیجیتالی پیشرفته تر می باشد و باعث امنیت تمام مدارک، اسناد و اموال شما می شود.

 

گاو صندوق دیجیتال اثر انگشتی

از گاو صندوقهای اثر انگشتی بیشتر در موزه ها و مکانهای فوق امنیتی استفاده می گردد و فقط انگشت یک فرد را ثبت نموده و یک رمزی را بعد از ثبت موفق جهت تایید نیز از شما درخواست می کند که این نوع رمزها نیز دائم در حال تغییر بوده که فقط به صاحب اصلی آن اطلاعا داده  می شود که از هوش مصنوعی بسیار بالایی در ساخت آن استفاده نموده که در زمانهای حساس هنگ و از کار نیوفتد مانند تخلیه شارژ باتری آن که برای این موضوع هم راه حلی یافته اند، فقط کافیه که شارژ آن تمام و خاموش شود، قطعا دیگر قادر به باز نمودن درب آن نبوده و باید باتری را عوض یا به تن شارژ متصل نمود تا دوباره قابل استفاده باشد و مانند مدلهای قدیمی اگر باتری آن تمام می شد به راحتی درب آن باز و بسته می گشت یکی از ضعفهای آن بود که در مدلهای جدید این مشکل را بر طرف نموده اند.

2-2

گاو صندوقها مدلهای مختلفی داشته که مکانیکی، دیجیتالی، گاو صندوق دیجیتال اثر انگشتی آن در بازار موجود می باشد و یراق آلات مختلفی مانند زاماک و غیره دارند و شما با استفاده از کلید می توانید آن را باز و بسته کرده در مدل مکانیکی نیز دارای به اضافه یک قفل از اهرم نیز برای دسرسی به محتوای درون آن استفاده شده است و نوع دیجیتالی آن با نیز بعد از چرخش کلید حال نسبت به ورود رمز چهار تا هشت رقمی اقدام نموده و در آخر مدل اثر انگشتی آن را فقط یک شخص می تواند استفاده نمایید و نسبت به مدلهای دیگر به راحتی هک نمی گردد و گاها با روشن شدن آژیر هشدار شخص خلاف کار را گیر می اندازد.

 

قیمت گاوصندوق دیجیتال

تولیدکنندگان قیمت گاوصندوق دیجیتال را براساس عوامل مختلف تعیین می کنند که این عوامل از نظر آنها متفاوت است.

در کشور هند حیوان گاو بسیار مقدس می باشد و وجود آن را در زندگی، لطف خداوند و افزایش رزق و روزی می دانستند و چون از نظر افراد قدیمی صندوق هم یک وسیله ارزشمند و مقدس بود نام این دو را در کنار هم قرار دادند به همین دلیل به آن گاوصندوق می گویند.

یکی از محبوب ترین و پرفروش ترین این محصول نوع خانگی آن است که وزن و ابعاد این گاوصندوق نسبت به سایر گاوصندوقها که در مکانهای بزرگتر قرار می گیرند، سبکتر و کوچکتر می باشند و برای قفل آن بیشتر  سیستم قفل اثر انگشت و لمسی استفاده می کنند.

2-3

همانطور که م یدانید قیمت گاوصندوق دیجیتال به عوامل متعددی بستگی دارد این حقیقت دارد که گاوصندوقها دارای امنیت بالایی هستند اما وقتی از نوع خانگی آن استفاده می کنید بهتر است آن را با یک پوشش خاصی بپوشانید تا نظر دیگران را به خود جلب نکند.

روشهای مختلفی برای ایمن سازی گاوصندوق در منزل وجود دارد که یکی از این روشها اتصالی به زمین است که یک مورد اتصال با پیچ و مهره می باشد که با باز نمودن آن می توان آن را جابجا نمود اما روش دیگر اتصال با بتن است که زیر گاوصندوق مقداری بتن می ریزند، با اینکار صندوق به طور همیشگی ثابت می ماند و نمی توانید آن را به راحتی جابجا کنید.

 

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه