ارسال به دیگران پرینت

مهسا امینی‌ | علت فوت مهسا امینی

علت فوت مهسا امینی فاش شد | گزارش کمیسیون شوراهای مجلس درباره علت فوت مهسا امینی اعلام شد+جزئیات

جزئیات گزارش کمیسیون شوراهای مجلس درباره علت فوت مهسا امینی اعلام شد.

علت فوت مهسا امینی فاش شد | گزارش کمیسیون شوراهای مجلس درباره علت فوت مهسا امینی اعلام شد+جزئیات

قرائت گزارش کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی در مورد واقعه فوت مهسا امینی در دستور کار جلسه امروز نمایندگان مجلس قرار داشت.

در این جلسه علی حدادی سخنگوی کمیسیون شوراهای مجلس گزارش کمیسیون درباره فوت مهسا امینی را قرائت کرد که در ادامه می‌خوانید:

هیچ‌گونه ضرب‌وجرح در مواجهه، انتقال و استقرار مرحومه مهسا امینی در محل پلیس امنیت عمومی صورت نگرفته است. کسانی که قبل از روشن شدن ماجرا اظهارات عجولانه داشتند و زمینه سوءاستفاده معاندین نظام و اغتشاشگرانرا ایجاد کرده‌اند اگر مواضع‌شان را اصلاح نکنند باید تحت پیگرد قضایی قرار بگیرند.

میزان و کیفیت اثربخشی اقدامات درمانی در حدفاصل بر زمین افتادن خانم امینی تا زمان حضور پرسنل اورژانس قابل تأمل است و ازدحام مقابل درب خروجی پلیس امنیت عمومی که باعث تأخیر بیش از 6دقیقه‌ای در عزیمت آمبولانس شده نیز در روند درمانی نامبرده بی‌اثر نبوده است.

اطلاع‌رسانی بهنگام و دقیق فراجا، زمینه روایت‌سازی جعلی رسانه‌های دشمن را و عذرخواهی از قصور احتمالی تبعات تلخ اجتماعی را کاهش می‌داد.

آموزش کارکنان و مأموران، تجهیز پلیس امنیت عمومی به لباس‌های دوربین‌دار و نصب دوربین در خودروهای گشت ضرورت قانونی دارد.

نهادهای مربوط به گشت ارشاد باید ساختار، روش‌ها و فرایندهای اجرایی گشت ارشاد را بررسی و اصلاح کنند. کمیسیون امور داخلی مجلس موضوع را پیگیری خواهد کرد.

تبصره 638 قانون مجازات اسلامی درباره تعریف دقیق از حدود حجاب شرعی و شفاف شدن مفاهیم مبهم مربوط، برای اجتناب از اصل تداخل قوا باید از طریق ارایه لایحه قوه قضائیه اصلاح شود.

مهمترین راه ترویج حجاب و عفاف، علاوه بر اجرای قوانین، راه‌های ایجابی است و شورای‌عالی انقلاب فرهنگی باید از دستگاه‌هایی که در این زمینه کم‌کاری کرده‌اند، مطالبه و سؤال کند.

منبع : تسنیم
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • فاطمه ارسالی در

      انشالله برا خود خانواده ها مجلسی ها برا دختراشون این اتفاق بیفته ببینیم همینطور مثل سیب زمینی نظر میدهند یا نه. انشالله . خدا خودش از رگ گردن به ما نزدیک تره و همه چیز را میبینه .
      طبق نظر پزشک قانونی نظریه قطعی پزشک قانونی نیومده و علام نشد مجلس نظر میده برا خودش . شرافت داشته باشیم . حضرت علی (ع) می فرمایند هرچی برای خود می پسندی برا دیگران هم بپسند . بخاطر دو روز دنیا اخرت خودتونا خراب نکنید

    • مهتاب ارسالی در

      برادر مهسا تو خواهرت رو برای گردش نبرده بودی اون تو رو برای گردش برده بود البته با دسیسه دایی برای اسلام .شانسی کومله از آب دراومدید ؟

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه