ارسال به دیگران پرینت

اسرا پناهی | فوت اسرا پناهی | خانواده اسرا پناهی | فوت دانش آموز اردبیلی | مدرسه شاهد اردبیل

اطلاعات تازه از خانواده اسرا پناهی دختر اردبیلی + جزئیات

روزنامه هم میهن در گزارشی به زوایای متفاوت حادثه روز چهارشنبه مدرسه شاهد اردبیل پرداخته است.

اطلاعات تازه از خانواده اسرا پناهی دختر اردبیلی + جزئیات

روزنامه هم میهن در گزارشی به زوایای متفاوت حادثه روز چهارشنبه مدرسه شاهد اردبیل و  فوت دانش آموز اردبیلی پرداخته است.

 

در بخشی از این گزارش درباره خانواده اسرا پناهی آمده است: 

در خبرهای منتشرشده، انتقال دانش‌آموزان مجروح به بیمارستانی به نام فاطمی اردبیل عنوان شده است. اما پیگیری‌های هم‌میهن از این بیمارستان راه به جایی نمی‌برد. مسئول پذیرش بیمارستان ابتدا به هم‌میهن می‌گوید که اجازه پاسخگویی به کسی را ندارد و این موضوع را فقط باید از طریق حراست بیمارستان پیگیری کنیم.

گرچه برخی منابع محلی درگذشت دانش‌آموزی به نام اسراء پناهی‌خانقاه را در حادثه روز چهارشنبه در مدرسه شاهد تایید می‌کنند، اما فردی به عنوان عموی این فرد، در گفت‌وگو با خبرگزاری محلی «باسبلان ما»، می‌گوید اسراء مدتی است درگذشته است و او اصلا محصل مدرسه شاهد اردبیل نبوده: «اسراء دارای ناراحتی قلبی مادرزادی بود و بعد از یک ماه از درگذشت پدرش، ناراحتی قلبی‌‌اش تشدید شد و از منزل به بیمارستان فاطمی منتقل شد. متاسفانه تلاش‌های پزشکان بی‌نتیجه ماند و او درگذشت.» او همچنین گفت که اخبار منتشرشده درباره نحوه فوت اسراء پناهی صحت ندارد و او به دلیل نارسایی قلبی در بیمارستان فوت کرده است. این خبرگزاری محلی هم در توضیح ماجرای روز چهارشنبه نوشته است: «در مدرسه شاهد اردبیل بین والدین برخی از دانش‌آموزان با مدیران مدرسه مشاجره‌ای شکل می‌گیرد که بعد از آن یکی از دانش‌آموزان به دلیل فشار عصبی ناشی از این دعوا دچار ضعف شده و با آمبولانس به بیمارستان منتقل می‌شود که در صحت کامل است.»

ادعای این فرد در حالی است که یکی از فعالان رسانه‌ای در اردبیل به هم‌میهن می‌گوید: «درباره اسراء می‌توان این را گفت که پدرش چند سال پیش به دلیل ارتکاب به قتل، قصاص شده است. همین موضوع گواهی بر این است که حساسیت‌ها در این باره زیاد است.» او همچنین از جو امنیتی شهر، قطعی اینترنت و تجمع مردم در آرامستان علی‌آباد اردبیل خبر می‌دهد.

منبع : هم میهن
به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه