ارسال به دیگران پرینت

سرقت مسلحانه | سرقت مسلحانه طلا در شوش | باند سرقت مسلحانه طلا در شوش | انهدام باند سرقت مسلحانه طلا در شوش

بلایی که سر باند سرقت مسلحانه طلا در شوش آمد + جزئیات

فرمانده انتظامی استان خوزستان از انهدام باند سارقان مسلح طلا و جواهرات در کمتر از ۲۴ ساعت در عملیات مقتدرانه پلیس شوش خبر داد.

بلایی که سر باند سرقت مسلحانه طلا در شوش آمد + جزئیات

انهدام باند سرقت مسلحانه طلا در شوش

​سردار سید محمد صالحی گفت: در پی وقوع یک فقره  سرقت مسلحانه  طلا و جواهرات از سرنشینان یک دستگاه خودروی عبوری در محور اهواز - شوش دستورات ویژه جهت شناسایی و دستگیری عاملان سرقت به یگان‌های انتظامی شهرستان‌های شوش و اهواز ابلاغ شد.

وی درباره انهدام باند سرقت مسلحانه طلا در شوش افزود: ماموران پلیس‌های تخصصی شهرستان شوش با تسلط اطلاعاتی و انجام اقدامات خاص پلیسی کمتر از ۲۴ ساعت هویت اعضای باند ۳ نفره  سارقان مسلح  را شناسایی و طی هماهنگی با مرجع قضائی در عملیات‌های مقتدرانه و ضربتی در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

‌فرمانده انتظامی استان خوزستان  درباره انهدام باند سرقت مسلحانه طلا در شوش تصریح کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهمان یک قبضه سلاح کلاشینکف، ۲ تیغه خشاب به همراه ۳۷ فشنگ و یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ به کار رفته در سرقت کشف شد.

سردار صالحی با بیان اینکه متهمان در تحقیقات پلیس به ۵ فقره سرقت مسلحانه اعتراف کردند، عنوان داشت: هیچ نقطه امنی برای  سارقان مسلح  به‌عنف که با اقدامات مجرمانه خود باعث سلب آسایش و امنیت شهروندان می‌شوند، وجود ندارد و با قاطعیت با آن‌ها برخورد خواهد شد.

منبع : رکنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • ناشناس ارسالی در

      خسته نباشید بعداز 5 سرقت مسلحانه

    • محمدی ارسالی در

      البته در کمترین زمان آزاد میشوند و به کار و تلاش خود ادامه میدهند.

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه