ارسال به دیگران پرینت

بخاری نفتی فن دار چگونه کار می کند؟

قیمت بخاری نفتی در شهرهای مختلف مانند مشهد با کیفیت مناسبی عرضه می گردد تا افرادی که قصد دارند در روزای سرد سال استفاده کنند.

بخاری نفتی فن دار چگونه کار می کند؟

قیمت بخاری نفتی در شهرهای مختلف مانند مشهد با کیفیت مناسبی عرضه می گردد تا افرادی که قصد دارند در روزای سرد سال استفاده کنند.

با خاطری آسوده این دستگاه را روشن کرده و محیط را گرم کنند و با اندازه های مختلفی که این محصول دارد با توجه به نوع محیط و شرایط مصرف مدلی را که کارایی بیشتر دارند را تهیه نمایند.

و با ریختن نفت داخل مخزن و روشن کردن که در برخی دارای دستگاه جرفه زن که به آن ترموکوبل می گویند مجهز بوده و براحتی با زدن دکمه فتیله را مشتعل می کند.

1-1

برای مشاهده نمونه های بیشتر می توانید به سایت آراد برندینگ مراجعه کنید.

و برخی دیگر که با فیتیله در دسترس هستند براحتی با کبریت یا فندک روشن شده و باچرخان درجه آن را کم یا زیاد نمود در برخی از مدلها چند فتیله قرار دارد که با در کنار هم هستند و با توجه به دمایی که نیاز دارید.

آن را روشن می کنید و با دارا بودن چند دکمه درجه هر کدام را می توان تنظیم نمود و شهرهای کوهستانی که بیشتر روزهای سال هوای سرد دارند و در روستاهایی گاز شهری وجود ندارد و روستای کم جمعیت که خانواری کمی در آن هستند و گازکشی برایشان انجام نشده است.

 

بخاری نفتی فن دار

یکی دیگر از نمونه های بخاری موجود در بازار بخاری نفتی فن دار است و این نوع بخاریها معمولا برای استفاده در فضاهای بزرگ تر نسبت به خانه استفاده می شود.

زیرا این محصول توان خروجی و گرم کردن فضا های بزرگ را دارد پس اگر نیاز به یک وسیله گرمایشی برای فضا های بزرگ دارید بهترین گزینه برای شما بخاری نفتی فن دار می باشد.

طریقه عملکرد این بخاریها بدین شکل است که توسط سوخت نفت قسمتهای ورق فولاد که در جلوی فن این دستگاه ها قرار گرفته است گرم شده و به وسیله فن پشت این لوله ها هوای خنک با این حفره ها برخورد کرده و ایجاد باد گرم می کند هرچه توان فن و قدرت خروجی آتش بیشتر باشد.

1-2

توان خروجی و گرما دهی بخاری نفتی فن دار نیز بیشتر خواهند بود به طوری که نمونه های صنعتی این محصول در تراکم و قدرت خروجی بالا تولید و ساخته می شوند.

از قدیمی ترین و زیباترین نوع بخاریها که در بازار به چشم می خورد بخاری نفتی فیتیله ای می باشد که در این قسمت با اجزای مختلف این بخاری آشنا خواهیم شد.

بخاری فیتیله ای داری اجزای اصلی کمی می باشد و از اصلی ترین این اجزاء می توان به منبع ذخیره نفت و فیتیله اشاره کرد که هر دو نقش مهمی در عملکرد این محصول دارند.

 

بخاری نفتی مشهد

خرید بخاری نفتی مشهد می تواند از طریق مجموعه ما انجام شود تا محصولات با کیفیت ایرانی را با دارا بودن نشان استاندارد و گواهی صنعت برای دارا بودن ایمنی بسیار عالی می باشد.

که با توجه به افزایش درخواست صنعتگران ما توانسته اند این محصول را بصورت گسترده عرضه کنند و با بسته بندی مناسب توانسته اند در فروشگاه های لوازم خانگی و سرمایشی و گرمایشی عرضه نمایند که تجارت این محصول هنوز به قوت خود پا برجا بوده و هر منزلی نیاز به یکی از این بخاری دارد تا در زمان ضرورت از آن استفاده کنند.

در قسمت جلوی از محافظ فلزی برای جلوگیری از برخورد افراد با بدنه داغ دستگاه هستند و در کنار آن دارای درجه روشن و خاموش و کم و زیاد کردن آن می باشد.

1-3

شایان به ذکر می باشد در تولید بخاری نفتی مشهد شده از فلز ضد زنگ استفاده گردد و کیفیت آن بصورتی باشد که تا چندین سال متمادی برای شما کار کند و دارای خدمات بعد از فروش باشد و قطعات یدکی آن نیز در بازار موجود باشد تا در بروز مشکل سرویس کاران براحتی آن را تعمیر کرده و لوزام معیوب را جایگزین نمایند.

که به راحتی اینکار را انجام می دهد در مدلهای بزرگ که برای سالنهای بزرگ کاربرد دارد دارای یک مخزن مجزا برای ذخیره نفت داشته که با سرعت کم در داخل بخاری حرکت می کند و باعث گرم شدن محیط می گردد و برای این بخاری بزرگ نیاز به دودکش می باشد که دی اکسید کربن را به بیرون هدایت کرده و باعث مریض شدن افراد داخل ساختمان نکند و بتوان از حرارت آن در فصل زمستان استفاده کافی را برد.

در تولید این محصول شده از فلز ضد زنگ استفاده گردد و کیفیت آن بصورتی باشد که تا چندین سال متمادی برای شما کار کند و دارای خدمات بعد از فروش باشد و قطعات یدکی آن نیز در بازار موجود باشد تا در بروز مشکل سرویس کاران براحتی آن را تعمیر کرده و لوزام معیوب را جایگزین نمایند.

 

 

به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه