ارسال به دیگران پرینت

بازنشستگان | حقوق بازنشستگان | زمانبندی پرداخت حقوق بازنشستگان

یک درخواست مهم برای حقوق بازنشستگان | زمانبندی پرداخت معوقات بازنشستگان

زمانبندی پرداخت معوقات بازنشستگان/ یک درخواست مهم برای حقوق بازنشستگان

یک درخواست مهم برای حقوق بازنشستگان | زمانبندی پرداخت معوقات بازنشستگان

سیداحمد حسینی خواستار مشخص شدن زمانبندی پرداخت معوقات بازنشستگان قبل از بیستم مهر شد.

هر ماه از بیستم، پرداخت مستمری بازنشستگان کارگری به ترتیب حروف الفبا آغاز می‌شود. این در حالیست که به بیستم مهر نزدیک شده‌ایم اما هنوز زمان پرداخت معوقات پنج ماهه‌ی بازنشستگان سایر سطوح مشخص نشده است.

سیداحمد حسینی (فعال صنفی بازنشستگان اهواز) با اشاره به همین نکته می‌گوید: موعد زمان پرداخت مستمری مهر بازنشستگان فرارسیده اما هنوز نمی‌دانیم در این ماه چقدر از معوقات و به چه ترتیبی پرداخت می‌شود.

به گفته وی، بازنشستگان سایر سطوح کارگری ماه‌هاست که در انتظار روشن شدن زمان پرداخت معوقات خود هستند؛ بعد از تصویب مصوبه شورایعالی کار در شهریورماه، مدیرعامل تامین اجتماعی قول داد که به زودی زمانبندی پرداخت معوقات بازنشستگان منتشر می‌شود؛ اکنون یک ماه از آن زمان گذشته اما هنوز هیچ خبری نشده.

این فعال صنفی با تاکید بر اینکه برای بازنشستگان پرداخت یکباره‌ی معوقات اهمیت دارد؛ ادامه می‌دهد: ما انتظار داریم مطالبات‌مان را یکباره پرداخت کنند؛ هفت ماه انتظار زمان زیادی‌ست اما لااقل قبل بیستم مهر جداول پرداخت را دقیق و شفاف منتشر کنند؛ باید بدانیم مطالبات‌مان به چه نحوی و چه زمانی به حساب‌مان واریز می‌شود. تا کی باید منتظر بمانیم که از جداول پرداخت توسط مدیران سازمان تامین اجتماعی رونمایی شود؟

او تاکید می‌کند: پرداخت بدهی دولت به سازمان ربطی به مطالبات برحق و قانونی بازنشستگان از سازمان ندارد؛ سازمان باید تامین اعتبار کند و معوقات پنج ماهه‌ی بازنشستگان را واریز نماید

 

منبع : ایلنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • محمودعبادی ارسالی در

      عائله مندی واولاد بازنشستگان تامین اجتماعی مانند کشوری هستند حال باید افزایش شود یادتون نرود

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه