ارسال به دیگران پرینت

آیفون ۱۴ | واردات آیفون ۱۴ | ممنوعیت واردات آیفون ۱۴

بلاتکلیفی واردات و ریجستر شدن آیفون ۱۴ | تمام موجودی‌های فعلی قاچاق است!

سخنگوی انجمن واردکنندگان موبایل، تبلت و لوازم جانبی گفت که موبایل‌های آیفون ۱۴ که در حال حاضر در بازار هستند به صورت قاچاق یا از طریق رویه مسافری به کشور وارد شده

بلاتکلیفی واردات و ریجستر شدن آیفون ۱۴ | تمام موجودی‌های فعلی قاچاق است!

سخنگوی انجمن واردکنندگان موبایل، تبلت و لوازم جانبی گفت که موبایل‌های آیفون ۱۴ که در حال حاضر در بازار هستند به صورت قاچاق یا از طریق رویه مسافری به کشور وارد شده و رجیستر نشده و وضعیت رجیستر شدن یا نشدن آن هم مشخص نیست.

محمدرضا عالیان با بیان اینکه آیفون ۱۴ فعلاً رجیستر نمی‌شود، چون شناسه آن در سامانه ثبت نشده، تصریح کرد: احتمالاً در روزهای آینده تکلیف اینکه شناسه وارد سامانه‌ها می‌شود که بازرگانان بتوانند ثبت سفارش و تعرفه گمرکی پرداخت کنند یا خیر، تعیین می‌شود.

به گفته وی موبایل‌های آیفون ۱۴ که در حال حاضر در بازار هستند به صورت قاچاق یا از طریق رویه مسافری به کشور وارد شده و رجیستر نشده است. هیچ کدام از این موبایل‌ها از طریق رویه بازرگانی و رسمی وارد کشور نشده وضعیت رجیستر شدن یا نشدن آن هم مشخص نیست.

سخنگوی انجمن موبایل در پاسخ به اینکه آیا این انجمن توصیه می‌کند مردم آیفون ۱۴ نخرند؟ تصریح کرد: انجمن تا زمانی که وضعیت واردات آیفون ۱۴ مشخص نشود، توصیه‌ای نمی‌کند و این به عهده مصرف کننده است که ریسک خرید این محصول را بکند یا خیر. اما مصرف کننده باید بداند که اگر این موبایل‌ها رجیستر نشود به عنوان دستگاه ثانویه‌ای که در شبکه ارتباطی کشور فعال نخواهد شد قابل استفاده است.

وی همچنین گفت که علت ثبت نشدن شناسه آیفون ۱۴ در سامانه‌ها مشخص نیست.

منبع : انتخاب
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه