ارسال به دیگران پرینت

آیا توری پلیسه ای درب افزایش قیمت خواهد داشت؟

استفاده می شد که با گذشت زمان جای خود را به توری پلیسه مگنتی و کشویی داده است که خرید و فروش این توری پلیسه ها نیز امروزه از رونق بسیاری برخوردار شده است.

آیا توری پلیسه ای درب افزایش قیمت خواهد داشت؟

استفاده می شد که با گذشت زمان جای خود را به توری پلیسه مگنتی و کشویی داده است که خرید و فروش این توری پلیسه ها نیز امروزه از رونق بسیاری برخوردار شده است.

باید گفت که توریهای پلیسه نیز همان کارایی و کاربرد توریهای قدیمی را دارند اما با مزیت و ویژگیهای بهتر و به روز تر روانه بازار شده اند چرا که گذر زمانه مزیتهای بسیاری برای اکثر لوازم ساختمانی ایجاد کرده که توریهای پلیسه هم از این قائده مستثنی نیستند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید به سایت آراد برندینگ مراجعه کنید.

1-1

این توریهای پلیسه از کیفیت و همچنین دوام خوبی برخوردار هستند که به راحتی هم می توان آنها را تمیز کرد.

جالب است که بدانید این توریهای پلیسه با نامهای دیگری نیز شناخته شده اند که یکی از آنها عبارت اند از توری تاشو و یا توری پنجره آکاردئونی می باشد که از انعطاف پذیری بالایی برخوردار می باشد که هنگام باز و بسته شدن به راحتی و آسانی حرکت می کنند.

همچنین باید گفت که این توریها در انواع قابهای آلومینیومی و همچنین یو پی وی سی قابل ساخت و اجرا می باشند که هر کدام کاربردی مجزا داشته و برای پنجره های دوجداره نیز قابل استفاده هستند.

 

توری پلیسه رنگی

یکی از راه هایی که برای مبارزه از ورود این حشرات به خانه ها و از طریق درب و پنجره های مختلف پیشگیری و مراقبت کنند.

از این رو باید توری پلیسه رنگین را که در تنوع بالایی برای درب و پنجره های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد را بررسی و کنکاش کرد و در ابعاد مختلف نسبت به سایز و اندازه درب و پنجره ها مورد استفاده قرار می گیرد.

با نصب توریهای رنگی مختلف می توان از ورود و خروج حیوانات و حشرات جلوگیری کرد که این موجودات آزاردهنده می تواند در صورت کلی زندگی انسان را از لحاظ بهداشتی دچار مشکل کند که این موضوع را می توان با کنترل کردن توریها مورد بررسی قرار داد.

1-2

شایان به ذکر است جنس توری پلیسه رنگی که به رنگ قهوه ایی است جنس آنها به شکل پلی استرین است و فریمهای آنها از جنس پروفیل آلومینیوم است که مثل توریهای قدیمی عمر آن کوتاه نیست و تغییر رنگ نمی دهند که یکی از عمده مشکلاتی که توریهای قدیمی داشت تغییر رنگ آنها بود که موجب می شد تا فضای داخلی خانه را از لحاظ زیبایی دچار مشکل کند و از لحاظ دوام و قوام از کیفیت بالایی نیاز دارند و به راحتی می توان آنها را تمیز کرد.

 

توری پلیسه ای درب

سازندگان توری پلیسه ای برای ساخت این محصول نیازمند ملزومات ساخت توری پلیسه ای میباشند.

برای ساخت یک توری پلیسه با کیفیت و مستحکم و شکیل و مقاوم نیازمند ملزومات با کیفیت هستند.

ما در مجموعه نیش آسا این امکان را برای کارگاه داران فراهم آورده‌ایم که بتوانند هر آنچه که برای ساخت توری پلیسه با کیفیت نیاز دارند در اسرع زمان با صرف کمترین هزینه و بدون دردسر در نزدیکی محل زندگی خود تحویل بگیرند.

دین منظور ما قادریم انواع مارک های توری پلیسه ای وارداتی با طرح ها و رنگ های مختلف و انواع پروفیل آلومینیومی فریم و متحرک در دو نوع سبک و سنگین در رنگ های مختلف با توجه به نیاز شما و همچنین چندین مدل یراق گوشه و چندین مارک لاستیک کف عرض توری ونوار مویی و انواع برند های مختلف نخ و همچنین انواع تسمه و هر آنچه که شما به آن نیاز دارید برای شما با کمترین هزینه ارسال در هر کجا که هستید ارسال کنیم.

1-3

شایان به ذکر توری پلیسه ای درب مزیت های فراوانی نسبت به دیگر توری های قدیمی آلومینیومی و یا پارچه ای دارند به طور مثال مقرون به صرفه تر هستند و ضد پوسیدگی و زنگ زدگی می باشند همچنین قابلیت نصب آسان ای دارند دوام و طول عمر بالایی دارند قابل شستشو میباشند قابلیت جمع شوندگی دارند و مانع خوبی برای ورود گرد و غبار و آلودگی ها و انواع حشرات موزیک و پرنده ها و گربه ها به منزل و محل کار می باشند.

به راحتی می توان آنها را به در هر سایزی ساخت و در انواع در و پنجره و همچنین پوشش سراسری بالکن از آن استفاده کرد.

 

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه