ارسال به دیگران پرینت

قتل پدر خوانده | قتل پدر خوانده در مشهد | جنایت وحشتناک در مشهد

ماجرای قتل ناپدری در مشهد | جزئیاتی از جنایت وحشتناک دختر 28 ساله

پرونده دختر 28 ساله ای که در حمایت از مادرش، دست به جنایتی وحشتناک زده است، در حالی به معمایی مرموز تبدیل شد که مادر وی اعتراف کرد دخترش نقشی در جنایت ندارد و او ضربات چاقو را بر پیکر همسرش فرود آورده است.

ماجرای قتل ناپدری در مشهد | جزئیاتی از جنایت وحشتناک دختر 28 ساله

اعتراف دختر جوان مشهدی به قتل پدر خوانده اش

​ در پی وقوع جنایتی هولناک در یک منزل مسکونی واقع در بولوار هاشمیه مشهد، تحقیقات کارآگاهان  پلیس آگاهی  خراسان رضوی با راهنمایی ها و دستورات قاضی دکتر صفری (قاضی ویژه قتل عمد) آغاز و مشخص شد که مرد 47 ساله ای به نام محمد جواد بر اثر اصابت سه ضربه چاقو در حالی به قتل رسیده است که فقط همسر و دختر خوانده او در منزل حضور داشتند.​

پس از قتل پدر خوانده مادر و دختر جوان که مورد بازجویی قرار گرفته بودند، ادعا کردند که مرد مذکور با آنان درگیر شده و سپس خودکشی کرده است! اما در ادامه بررسی ها «مهدیس» (دختر جوان) به قتل پدرخوانده اش اعتراف کرد وگفت: او با مادرم درگیر شده بود که من به حمایت از مادرم ضربات چاقو را بر پیکرش وارد کردم.

در همین حال «میترا» (همسر مقتول) در حالی مدعی شد که دخترش نقشی در ماجرای قتل پدر خوانده اش نداشته که با کشف چاقوی استفاده شده در قتل (آلت قتاله)  شواهد موجود حاکی از آن است که اعترافات دختر 28 ساله به واقعیت نزدیک تر است. بنابراین تحقیقات توسط سروان منفرد (افسر پرونده) ادامه دارد.

منبع : رکنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه