ارسال به دیگران پرینت

خودرو کارکرده | خرید خودرو کارکرده | راهنمای خرید خودرو کارکرده

راهنمای خرید خودرو کارکرده ۲۰۰ تا ۳۰۰ میلیون

پژو ۴٠۵ صفرکیلومتر در بازار آزاد حدود ۳۰۰ میلیون ارزش دارد. مدل دست‌دوم این محصول با چهار سال کارکرد ٢٠۶ میلیون آگهی شده است

راهنمای خرید خودرو کارکرده ۲۰۰ تا ۳۰۰ میلیون

راهنمای خرید خودرو کارکرده داخلی با بودجه ۲۰۰ تا ۳۰۰ میلیون

قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۲ صفرکیلومتر در بازار آزاد از مرز ۳۰۰ میلیون تومان عبور کرده است. درحالی که در اولین روز‌های پاییز امسال خرید پژو ۲۰۶ تیپ ۲ معادل ۳۰۳ میلیون تومان آب می‌خورد، امکان خرید مدل‌های کارکرده این محصول با بودجه تقریبی ۲۰۰ میلیون تومان وجود دارد. فروشنده پژو ۲۰۶ تیپ ۲ مدل ۹۸ رقم ۲۰۵ میلیون تومان را به خریداران پیشنهاد می‌دهد. مهمترین دلیلی که باعث شده فروشنده با این قیمت دنبال مشتری باشد، تعویض اتاق خودرو است. میزان کارکرد این پژو ۲۰۶ تقریبا ۵۰ هزارکیلومتر است. قیمت پژو ۴۰۵ دست‌دوم در یک آگهی دیگر ۲۰۶ میلیون تومان نوشته شده درحالی که ارزش مدل‌های صفرکیلومتر این محصول الان تقریبا ۳۰۰ میلیون تومان است. مالک این پژو به کارکرد ۱۳۰ هزارکیلومتری اشاره کرده و مدعی شده از نظر فنی و بدنه ایرادی وجود ندارد. پژو پارس اتوماتیک صفرکیلومتر که به شکل سفارشی تحویل داده می‌شود، در بازار آزاد خودرو بیشتر از ۴۰۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود، اما با ۳۰۰ میلیون تومان می‌شود یکی از مدل‌های دست‌دوم آن را خرید. پژو پارس دو‌گانه‌سوز مدل ۹۷ در استان مازندران ۳۰۰ میلیون تومان آگهی شده است. یک لکه رنگ روی بدنه و کارکرد ۹۰ هزارکیلومتری باعث شده این محصول در بازار مدل‌های کارکرده تقریبا ۱۰۰ میلیون تومان کمتر از مدل‌های صفرکیلومتر ارزش‌گذاری شود.

 

راهنمای خرید خودرو کارکرده مونتاژی با بودجه ۲۰۰ تا ۳۰۰ میلیون

آریو یکی از مدل‌های نیم‌میلیاردی در بازار آزاد خودرو است، اما برخی از مدل‌های دست‌دوم آریو را در بازار مدل‌های کارکرده کمتر از ۳۰۰ میلیون می‌فروشند. فروشنده آریو مدل ۹۷ رقم ۲۹۴ میلیون تومان را در کادر مربوط به قیمت در آگهی قرار داده است. میزان کارکرد این محصول که سال ۹۷ تولید شده، ۹۳ هزارکیلومتر است و بدون ایراد فنی و بدنه فروخته می‌شود. ام‌وی‌ام ۳۱۵ صفرکیلومتر در بازار آزاد خودرو بین ۴۶۰ تا ۴۹۰ میلیون تومان دست به دست می‌شود و امکان خرید مدل‌های کارکرده آن با کمتر از ۳۰۰ میلیون تومان وجود دارد. در تهران ام‌وی‌ام ۳۱۵ مدل ۹۷ را با کارکرد ۷۰ هزارکیلومتر، ۲۹۰ میلیون تومان به خریدار پیشنهاد می‌دهند. آخرین نسخه‌های برلیانس H۲۳۰ دنده‌ای در سال ۹۹ توسط سایپا مونتاژ شد و الان مدل‌های صفرکیلومتر آن کمی بیش از ۳۵۰ میلیون تومان ارزش دارند. فروشنده برلیانس H۲۳۰ دنده‌ای مدل ۹۷ در ازای ۲۶۰ میلیون تومان دنبال مشتری می‌گردد. کارکرد این برلیانس ۱۴۰ هزارکیلومتر است، روی بدنه آن یک لکه رنگ دیده می‌شود، اما از نظر فنی سالم است.

مشخصات خودرو‌های دست‌دوم ۲۰۰ تا ۳۰۰ میلیونی با حداکثر چهار سال کارکرد

خودرو

کارکرد

مشخصات

قیمت

پژو ۲۰۶ تیپ ۲ مدل ۹۸

۵۰ هزارکیلومتر

اتاق خودرو تعویض شده

۲۰۵ میلیون تومان

پژو ۴۰۵ مدل ۹۷

۱۳۰ هزارکیلومتر

بدنه و فنی سالم

۲۰۶ میلیون تومان

پژو پارس دو‌گانه‌سوز مدل ۹۷

۹۰ هزارکیلومتر

یک لکه رنگ روی بدنه

۳۰۰ میلیون تومان

برلیانس H230 دنده‌ای مدل ۹۷

۱۴۰ هزاکیلومتر

یک لکه رنگ روی بدنه

۲۶۰ میلیون تومان

ام‌وی‌ام 315 مدل ۹۷

۷۰ هزارکیلومتر

یک لکه رنگ روی بدنه

۲۹۰ میلیون تومان

آریو مدل ۹۷

۹۳ هزارکیلومتر

بدون ایراد فنی و بدنه

۲۹۴ میلیون تومان

منبع : فرارو
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه