ارسال به دیگران پرینت

آمریکا ایران

آمریکا روی آشوب در ایران حساب کرده، اما حریف ملت ایران نمی‌شود

دبیرکل حزب‌الله لبنان عصر امروز شنبه در مراسم بزرگداشت علامه سید محمد علی امین عالم فقید شیعیان لبنان در شهرک «شقرا» به مهمترین مسائل روز لبنان، منطقه و جهان و از جمله تحولات ایران اشاره کرد.

 آمریکا روی آشوب در ایران حساب کرده، اما حریف ملت ایران نمی‌شود

- دبیرکل حزب‌الله لبنان عصر امروز شنبه در مراسم بزرگداشت علامه سید محمد علی امین عالم فقید شیعیان لبنان در شهرک «شقرا» به مهمترین مسائل روز لبنان، منطقه و جهان و از جمله تحولات ایران اشاره کرد. 

- سیدحسن نصرالله با بیان این که در حال حاضر تنها گزینه پیش روی فلسطینیان مقاومت است، افزود: ملت فلسطین امروز از مذاکرات و پیمان اوسلو مأیوس شده‌اند و شاهد گسترش مقاومت در کرانه باختری و نوار غزه و دیگر مناطق فلسطین هستیم.

- سید نصرالله در ادامه به مذاکرات غیر مستقیم لبنان و رژیم صهیونیستی درباره ترسیم مرزهای دریایی اشاره کرد و گفت: اهمیت آنچه امروز رخ داده است، وجود متن مکتوب میانجی آمریکایی در مذاکرات تعیین مرزهای دریایی است که به دست روسای دستگاه سه گانه کشور رسید.

- به گفته وی، ما در برابر یک هفته سرنوشت‌ساز در مورد ترسیم مرزهای دریایی میان لبنان و فلسطین اشغالی قرار داریم و اگر در پرونده ترسیم مرزها به نتایج مناسبی دست پیدا کنیم، به دلیل وحدت، همکاری و همبستگی ملی مردم لبنان خواهد بود. 

- وی در بخش دیگری از سخنانش به تحرکات داعش اشاره کرد و گفت: داعش اگرچه دولتش از بین رفت، اما کارش به عنوان یک گروه تروریستی تکفیری، تمام نشده است.

- سید حسن نصرالله در ادامه با اشاره به ناآرامی‌های اخیر ایران گفت: دولت آمریکا به این نتیجه رسیده که ایران قوی و مقتدر است و به همین دلیل علیه این کشور جنگی آغاز نکرد و به داخل ایران متوسل شد. تحریک همیشگی علیه ایران و ملت این کشور، یک اقدام شیطانی برای جدا کردن امت از یکدیگر است.

- به گفته سید حسن؛ وقتی که صدها نفر علیه جمهوری اسلامی تظاهرات می‌کنند همه دنیا در مورد آن حرف می‌زنند، ولی وقتی میلیون‌ها نفر در حمایت از نظام اسلامی تظاهرات می‌کنند، جهان ساکت است. کافی است که تشییع میلیونی شهید حاج قاسم سلیمانی را دیده باشند. ایران قوی‌تر از هر زمان دیگر است؛ به همین دلیل از این تظاهرات‌ها تاثیر نمی‌پذیرد. بیش از پنجاه نفر در جای دیگر کشته شدند اما هیچ کس هیچ موضعی نگرفت، اما تا در ایران اتفاقی می‌افتد حتی اگر ابعاد آن هنوز روشن نباشد، سریع موضع می‌گیرند! 

- دبیرکل حزب الله ادامه داد: از هر اتفاقی در ایران سوءاستفاده می‌کنند تا همگان را علیه نظام جمهوری اسلامی ایران تحریک کنند. صدها تلویزیون و شبکه‌ ماهواره‌ای و ارتش سایبری در فضای مجازی شروع به تحریک کرده‌اند. چون اصل جمهوری اسلامی ایران که قلب محور مقاومت است، هدف اصلی است.

- وی در ادامه با بیان اینکه هدف تحریم‌ها علیه ایران، تحریک مردم علیه نظام جمهوری اسلامی بوده، افزود: نگران نباشید جمهوری اسلامی ایران که در قانون اساسی‌اش نوشته که حاکم حقیقی آن امام زمان است، قوی‌تر از آن است که بتوانند به آن صدمه‌ای بزنند. کسانی که روی آمریکا حساب کرده‌اید؛ اتفاقات اوکراین را ببینید. رئیس جمهورشان درخواست الحاق به ناتو کرد و آمریکا گفت، نه. هنوز وقتش نرسیده.

- به گفته وی، دولت‌های مختلف آمریکا درک کرده‌اند که ایران قدرتمند است به همین خاطر نتواستند به آن حمله کنند و براین اساس آمریکایی‌ها بر حوادث داخلی ایران امید بسته‌اند. جمهوری اسلامی ایران را با وجود این ملت و رهبر نمی‌توانند مغلوب کنند. ایران‌هراسی و تبلیغ اینکه ایران و ملت ایران دشمن است یک اقدام شیطانی برای ایجاد تفرقه در امت اسلامی است.

- نصرالله اضافه کرد: جمهوری اسلامی از کشورهای منطقه چیزی نمی‌خواهد و چشم طمع به نفت عراق ندارد. عراقی‌ها چگونه می‌توانند ایستادگی ایران در کنار آن‌ها و بازکردن درب انبارهای سلاح خود برای مبارزه با داعش را فراموش کنند. ملت عراق چگونه می‌تواند با عربستانی دوستی کند که ۵ هزار تروریست انتحاری به عراق فرستاده است.

- دبیرکل مقاومت یادآور شد: پس از کمپ دیوید اگر ایران نبود اکنون فلسطین و قدس کجا بود و آیا لبنان وجود داشت و اسرائیل اکنون کجا بود؟ ایران امروز عنصر اساسی محور مقاومت است و از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی نیز مورد هدف دشمنان بوده است. در دنیا به خاطر درگذشت مشکوک یک دختر ایرانی چه جنجالی به پا شد درحالی که ۵۰ شهید افغانستان را اصلا ندیدند.


 

منبع : تلگرام اخبار سوریه
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه