ارسال به دیگران پرینت

ارائه قیمت نیمکت پارکی سنگی

یکی از اساسی ترین لوازم در مکانهای عمومی صندلی و نیمکت است که قیمت بسته به مدلهای آن مانند سنگی، پارکی و غیره که نمونه های نو و دست دوم آن نیز در بازار وجود دارد متفاوت است و می توانید از مراکز خرید و فروش معتبر شهرتان که در این زمینه فعالیت دارد خریداری کنید.

ارائه قیمت نیمکت پارکی سنگی

یکی از اساسی ترین لوازم در مکانهای عمومی صندلی و نیمکت است که قیمت بسته به مدلهای آن مانند سنگی، پارکی و غیره که نمونه های نو و دست دوم آن نیز در بازار وجود دارد متفاوت است و می توانید از مراکز خرید و فروش معتبر شهرتان که در این زمینه فعالیت دارد خریداری کنید.

انتخاب نیمکت از چند جهت می تواند قابل بررسی باشد به عنوان مثال در پارکها بسیاری از نیمکتها را مشاهده می کنید که از نظر طراحی بسیار متفاوت است و افراد بسیاری را مشاهده می کنید که بر روی این نیمکتها در حال استراحت کردن هستند از جهت استفاده نیمکتهای تکیه دار کاربرد بیشتری را دارد و افراد مسن و کسانی که می خواهند مدت زیادی را در پارک بمانند از این مورد نیمکت استفاده می کنند.

2-7-7

اگر به دنبال یک نیمکت پارکی خوب هستید پس با مشاورینی که شماره ی آنها روی سایت آراد برندینگ درج شده تماس گرفته و مدل و طرحهای خود را با کمک راهنمایی ما انتخاب کنید و ما مطمئن هستیم که بهترین انتخاب و خرید را با بهترین قیمتها خواهید داشت.

 

نیمکت پارکی چدنی

معمولا در پارکهای بزرگ علاوه بر نیمکت از میز و نیمکت پارکی، وسایل بازی، وسایل ورزشی مانند دستگاه شکم، دستگاه پرس سینه، دستگاه بارفیکس، دستگاه مسگری و غیره استفاده می کنند. میز و نیمکتها کاربردهای متفاوتی دارند که برخی از آن برای بازی شطرنج و منچ طراحی شده و برخی دیگر برای جمع دوستانه و خانوادگی طراحی شده تا در مقابل یکدیگر بنشینند و از خوردن غذا و نوشیدنی لذت ببرند.

 2-8-8

در پارکها از نیمکتهایی سنگین تر استفاده می شود تا مورد سرقت قرار نگرفته و جا بجا نشود به همین علت از نیمکتهای پارکی از جنس آهن استفاده می شود تا در مقابل ضربه مقاوم تر باشد و نیازی هم نمی باشد تا برای نصب آن زمین را سوراخ کرد زیرا خودش روی زمین قرار می گیرد. لازم به ذکر است قیمت نیمکت پارکی چدنی بسیار مناسب می باشد مقاومت نیمکت پارکی چدنی بسیار بالاست اما با توجه به طرح آن اگر ساده باشد از قیمت پایینی برخوردار خواهد بود. چدن ضد زنگ است به همین خاطر در کنار دریا و آب و هوای شرجی و مرطوب از این نوع نیمکت استفاده می شود تا در برابر مواد شیمیایی مقاومت بالایی داشته باشد.

 

خرید نیمکت پارک سنگی

 

به طور کلی می توان گفت که نیمکتهای پارک دارای مدلهای ثابت و یا نیمه ثابت بوده به عنوان مثال مدلهای سنگی و آهنی هر کدام کاربرد های متفاوتی را دارند و به سرامیک کف آسیب نمی زمد و برای خرید نیز باید طبق گزینه ای که انتخاب می کنید هزینه را پرداخت کنید البته توجه کنید که اندازه های یک نفره، دو نفره و غیره آن نیز موجود است که بهای آن به این مورد بستگی دارد.

از آنجایی که در برخی از موقعیتها ممکن است محیط تغییر کند باید از مدلهای نیمه ثابت استفاده کرد تا بتوانید در هر زمانی که می خواهید آن را جا به جا کرد این مدل نیمکتها وزن بسیار کمتری را دارند و برای جابه جایی بسیار مناسب بوده و برای قرار دادن در جای مشخص به راحتی و با بهترین کیفیت می توان آن را نصب کرد.

 2-9-9

نیمکتها بسته به ترکیباتی که در آن به کار رفته است قیمت متفاوتی را دارد، نیمکتهای پارکی مدلهای مختلفی دارد که می توان مدلهای ارزان و گران قیمت نیمکت پارکی سنگی را در مراکز فروش مشاهده کرد.

اگر قصد خرید نیمکت را دارید باید به شرایطهای مختلفی توجه کنید برای مثال اگر می خواهید برای باغ بزرگ یا مراکز بزرگی خریداری کنید بهتر است که ابتدا توجه داشته باشید که میزان رفت و آمد در آن محیط به چه اندازه است و با دیوار باغ هماهنگی داشته باشد همچنین باید مشاهده کرد از نظر شرایط جوی در چه موقعیت قرار دارد به عنوان مثال آیا نور خورشید به صورت مستقیم به آن می تابد و یا اینکه در مقابل بارش باران و طبق منطقه باید نیمکتی را انتخاب کرد که بر اساس این شرایط مقاومت بیشتری را داشته باشد و بتواند در برابر بارندگی و غیره دوام داشته باشد البته بسته به تعداد نیمکتهایی که می خواهید خرید کنید و همانطور که گفته شد مطابق با میزان رفت و آمد باید گزینه ای را در نظر گرفت که در کنار داشتن ویژگیهای خوب قیمت آن به صرفه باشد از این سو می توانید گزینه های متوسط را انتخاب کنید.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه