ارسال به دیگران پرینت

دمنوش سیب خشک معجزه آسا که حالتان را جا می آورد

در واقع تمامی این دمنوشهای گیاهی و دمنوش لیمو عمانی خاستگاهی طبیعی داشته و از مزارع، کوهستان و سایر مناطق ایران چیده شده و با بهره گیری از استانداردهای لازم مورد بررسی و تحقیق قرار گرفته و سرانجام وارد بازار محصولات دارویی شده است.

دمنوش سیب خشک معجزه آسا که حالتان را جا می آورد

در واقع تمامی این دمنوشهای گیاهی و دمنوش لیمو عمانی خاستگاهی طبیعی داشته و از مزارع، کوهستان و سایر مناطق ایران چیده شده و با بهره گیری از استانداردهای لازم مورد بررسی و تحقیق قرار گرفته و سرانجام وارد بازار محصولات دارویی شده است.

شما عزیزانی که همواره در فصول گرم و یا سرد سال احتیاج به استفاده از انواع دمنوش گیاهی متناسب با میزان دمای هوای مناطق خود را دارید، می توانید انواع گیاهان دارویی این مجموعه را مورد بررسی قرار داده و از مزایای بی شمار آنها بهره مند شوید و سلامتی فیزیکی و روحی خود را به همراه بیاورید.

برای مشاهده نمونه های بیشتر می توانید به سایت آراد برندینگ مراجعه کنید.

3-4

ابتدا لازم است بیان نماییم که تمامی دمنوشهای گیاهی از برگ گیاهان، گل، میوه و سایر روییدنیهای موجود در دل طبیعت استخراج شده و در کارخانجات مجهز ما مورد بررسی موشکافانه قرار گرفته و نهایتاً وارد بازار مصرفی می شوند.

مرکز ما نمونه های منحصر به فردی از دمنوشهای گیاهی شیراز، تبریز و همدان را تولید می نماید که تماماً طبیعی و استاندارد بوده و ارزش دارویی بالایی را به خود اختصاص داده اند.

شایان ذکر است دمنوشهای گیاهی دارای مزیتهای عمده فراوانی بوده که شامل: تسکین دردهای عضلانی، التیام سردردهای عصبی، کاهش استرس، تمدد اعصاب، درمان بیماریهای گوارشی، ضد چروک و پیری صورت، کاهش قند خون و هزار و یک فواید دیگر می باشند.

 

دمنوش گیاهی شیراز

یکی از شناخته شده ترین نمونه های محصولات دارویی با نام دمنوش گیاهی شیراز معرف حضور است که دارای تنوع فراوانی می باشد و همواره مورد استقبال بالای مشتریان داخلی و خارجی قرار گرفته است.

تمامی افرادی که دارای ذائقه خاص و متفاوتی می باشند، می توانند نمونه های منحصر به فردی از دمنوشهای گیاهی شیراز را مورد بررسی قرار داده و با یک بار امتحان فرصت مناسبی را شامل حال خود نمایند.

بسیاری از افراد می توانند نمونه های دارویی را که ما تولید می نماییم، در اختیار داشته باشند که تماماً از دل طبیعت استخراج شده و دارای مزیتهای بی نظیری برای سلامتی می باشند.

3-5

لاز به ذکر است نمونه هایی از دمنوش گیاهی شیراز را معرفی می نماییم که شامل: گیاه چای سبز، دمنوش زیره سبز، دمنوش نعناع، عصاره بابونه، عصاره آویشن، دمنوشهای بی نظیر زنجبیل و غیره می باشند.

تمامی این دمنوشها خاصیت درمانی فوق العاده ای داشته و خواص آنتی اکسیدانی را دارا بوده که می توانند بدن شما را از همه ویروسهای خطرناک محافظت نمایند که در واقع با توجه به شیوع ویروسهای جهش یافته انتخاب آنها بسیار کارآمد می باشد.

از عمده محصولاتی که با بهره گیری از برگ، گل و دانه های گیاهان در دل طبیعت تهیه شده اند، دمنوش گیاهی تبریز است که دارای سابقه طولانی و درخشان در زمینه عرضه محصولات دارویی می باشند.

 

دمنوش سیب خشک

خواص زیادی در دمنوش سیب خشک دارچینی وجود دارد که بسیار مفید هستند: خواص این دمنوش مقوی را بیان می کنیم.

 1دارویی مقوی برای پیشگیری از سرطان: دمنوش سیب به دلیل دارا بودن کامفرول، کوئرستین و کاتچین می تواند بدن انسان را از ابتلا به سرطان حفظ کند. 2- حفظ باکتری های مفید بدن: این دمنوش باعث می شود باکتری های مفیدی که در بدن وجود دارند تقویت شوند.

3درمان یبوست و تقویت کارکرد روده ها: دمنوش سیب دارای فیبر و مالیک اسید زیادی بوده که می تواند برای پیشگیری و یا درمان بیماری های روده ای و یبوست تاثیر مثبتی داشته باشد.

4 حمایت از سیستم ایمنی بدن: دمنوش سیب خشک می تواند گزینه بسیار مناسبی برای رژیم غذایی هر فرد محسوب شود به دلیل اینکه دارای مقادیر زیادی از ویتامین ث می باشد. 5- برای کاهش وزن بسیار مفید است.

3-6

افرادی که به کم خونی مبتلا هستند دمنوش سیب خشک بهترین راه درمان برای آنهاست. 7- این دمنوش دارای انرژی بسیاری زیادی بوده که می تواند انرژی از دست رفته بدن را تا حد زیادی جبران کند.

خاصیت سم زدایی بدن 9- برای درمان دیابت تاثیر بسیار خوبی دارد چرا که دارای پلی فنول می باشد. 10- افرادی که مبتلا به آلزایمر هستند می توانند از این دمنوش استفاده کنند تا رادیکال های آزاد به بهترین شکل ممکن مهار شوند.

دوپامین موجود در این دمنوش می تواند از بروز بیماری پارکینسون جلوگیری کند 12- دمنوش سیب به دلیل دارا بودن خاصیت ضد التهابی می تواند از بروز بیماری هایی چون آسم جلوگیری کند.

استفاده از دمنوش سیب به دلیل دارا بودن فلاونوئیدها و ترکیبی از مایکری ستین و کامفرول برای درمان بیماری روماتیسم، آرتروز و حتی نقرس بسیار مفید می باشد.

 

 

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه