ارسال به دیگران پرینت

قتل | قتل در ایلام | قتل پسر ۱۶ ساله ایلامی

قتل فاجعه بار در ایلام | پسر 20 ساله قاتل جوان 16 ساله ایلامی شد + جزئیات

فرمانده انتظامی شهرستان ایلام از دستگیری قاتل کمتر از یک ساعت در شهرستان ایلام خبر داد.

قتل فاجعه بار در ایلام | پسر 20 ساله قاتل جوان 16 ساله ایلامی شد + جزئیات

سرهنگ«قدرت حیدری زاد»  درباره قتل پسر 16 ساله ایلامی اظهار داشت: در پی اعلام خبر وقوع یک فقره درگیری منجر به  قتل عمد  با سلاح سرد، بلافاصله مأموران انتظامی شهرستان ایلام برای بررسی موضوع و کنترل اوضاع و برقراری نظم در محل حاضر شدند و با توجه به اهمیت موضوع، دستگیری عاملان اصلی  نزاع  در دستور کار قرار گرفت.​

وی افزود: با حضور مأموران در محل مشخص شد جوانی ۲۰ ساله با هویت معلوم به علت اختلافات خانوادگی، جوانی ۱۶ ساله را با ضربات چاقو به قتل رسانده و بلافاصله از محل متواری شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان ایلام درباره قتل پسر 16 ساله ایلامی تصریح کرد: مأموران انتظامی شهرستان ایلام با اشراف اطلاعاتی،  قاتل  را  که در کوه های اطراف مخفی شده بود، شناسایی و کمتر از یک ساعت دستگیر کردند.

سرهنگ «حیدری زاد» اضافه کرد: متهم در تحقیقات پلیس پس از مواجهه با شواهد و مدارک، به بزه ارتکابی اعتراف و انگیزه خود را اختلافات قبلی با مقتول عنوان کرد.

وی درباره قتل پسر 16 ساله ایلامی خاطرنشان ساخت: نتیجه عدم کنترل خشم از سوی افراد نتایج زیانباری را به دنبال خواهد داشت که می طلبد خانواده ها در این زمینه بیشتر مراقب فرزندان خود بوده و آنها را به خود کنترلی تشویق کنند.

منبع : رکنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه