ارسال به دیگران پرینت

گم شدن | گم شدن دختر دبستانی | گم شدن دختر دبستانی درآبادان

رخ دادی تلخ در آبادان | ماجرای گم شدن دختر دبستانی در بازگشت به خانه

ماجرای گم شدن دختر دبستانی در بازگشت به خانه

رخ دادی تلخ در آبادان | ماجرای گم شدن دختر دبستانی در بازگشت به خانه

ماجرای گم شدن دختر دبستانی

مادر این دختر دبستانی  گم شده به جزئیات بیشتری درباره این  حادثه  پرداخت و گفت: روز دوم مهرماه که به‌عنوان اولین روز سال تحصیلی بود دخترم مانند بقیه دانش‌آموزان به مدرسه رفت اما ساعت 12:15، بدون هماهنگی مدرسه با والدین یا سرویس دانش‌آموز کلاس درس را تعطیل کردند دخترم نیز که در کلاس چهارم درس می‌خواند از مدرسه بیرون آمد تا به خانه بیاید اما چون مسیر خانه را بلد نبود حدود دو ساعت در ظهر گرم و در خیابان و کوچه پس کوچه‌های خلوت شهر راه را گم می‌کند و با چشمانی گریان توسط دو مغازه دار که تنها مغازه‌های مشغول به کار منطقه بودند پیدا شد و به سختی به ما خبر دادند و دخترم را که در شرایط نامساعد روحی بود تحویل گرفتیم.

این مادر افزود: دخترم شب‌ها در خواب کابوس می‌بیند و با حالتی نامساعد و گریان از خواب بیدار می‌شود. دخترم به خاطر شروع سال تحصیلی و دیدار دوستان سال قبل ذوق و شوق فراوانی داشت اما با کم کاری و سهل‌انگاری مدیریت و معاونت مدرسه مشکلات زیادی برای ما درست شده است. الان هم دخترم از سوی روانشناسان تحت درمان قرار دارد.

مادر این دختر از کسانی که در این مدت احوال پرس و پیگیر موضوع دخترش بودند تشکر ویژه کرد و گفت: مدیرکل آموزش و پرورش استان خوزستان، حراست و بازرسی آموزش و پرورش همکاری خوبی در این زمینه داشته‌اند و قول داده‌اند به‌طور خاص موضوع را پیگیری و به سرانجام رسانده و اطلاع‌رسانی کنند و حتی برای اینکه این مورد تکرار نشود از سوی حراست آموزش و پرورش بخشنامه‌ای به مدارس ابلاغ شده است که جای بسی تشکر و قدردانی دارد.

منبع : رکنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • emad-gemad@gmail.com ارسالی در

      مديران و ناظمان دلسوز بچه هاي مردم مچكريم !!!

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه