ارسال به دیگران پرینت

شکیرا | پیکه | روند طلاق

سکوت شکیرا در قبال طلاقش از پیکه شکست! | طلاق خواننده معروف

سکوت شکیرا در مورد روند طلاقش از پیکه شکست

سکوت شکیرا در قبال طلاقش از پیکه شکست! | طلاق خواننده معروف

این هنرمند ۴۵ ساله و ستاره ۳۵ ساله فوتبال، قبل از جداییشان در ژوئن ۲۰۲۲، ۱۱ سال با هم بودند ، آنها دو فرزند دارند : پسران میلان ۹ ساله و ساشا ۷ ساله. علت جدایی این دو، خیانت پیکه به شکیرا اعلام شده است.

اکنون شکیرا به همه شایعات پرداخته و حتی از او سئوال شد که رابطه چگونه به پایان رسید.

وقتی از شکیرا پرسیده شد که در میان این جدایی وضعیت او چگونه است، شکیرا پاسخ داد:

اوه، صحبت کردن در مورد این مساله شخصی واقعاً سخت است ، به خصوص که این اولین بار هست که من در مصاحبه ای به این وضعیت می پردازم. من ساکت مانده ام و فقط سعی کردم همه چیز را پردازش کنم ، و بله، صحبت کردن در مورد آن سخت است مخصوصاً به این دلیل که هنوز دارم آن را پشت سر میگذارم، و به این دلیل که در معرض دید عموم هستم و به این دلیل که جدایی ما یک جدایی معمولی نیست. و بنابراین نه تنها برای من، بلکه برای فرزندانم هم سخت بوده است. فوق العاده سخت.

او افزود:

پاپاراتزی‌ها در خارج از خانه، جلوی خانه‌ام، ۲۴ ساعته، کمپ به راه انداخته اند. و جایی نیست که بتوانم با بچه هایم از دست آنها پنهان شوم، به جز خانه خودم. می دانید، ما نمی توانیم مانند یک خانواده معمولی در پارک قدم بزنیم یا بدون اینکه پاپاراتزی ما را دنبال کنند، بستنی بخوریم یا فعالیتی انجام دهیم. پس سخته و من سعی کردم این وضعیت را از دید بچه هایم پنهان کنم. من سعی می کنم این کار را انجام دهم و از آنها محافظت کنم، زیرا این ماموریت شماره یک من در زندگیی است اما بعد در مدرسه چیزهایی را از دوستانشان می شنوند یا با اخبار ناخوشایند آنلاین مواجه می شوند و این آنها را تحت تأثیر قرار می دهد.

مجله ال از شکیرا پرسید: «به نظر می‌رسد که شما نمی‌خواستید رابطه‌تان به پایان برسد، و برای شما تعجب‌آور بود که این رابطه تمام شده است. چطور فهمیدی که دیگر قرار نیست با هم باشید؟»

او پاسخ داد:

من فکر می‌کنم که این جزئیات به نوعی برای به اشتراک گذاشتن خیلی خصوصی هستند، حداقل در این لحظه ؛ همه چیز بسیار تازه است. فقط می توانم بگویم هر چه داشتم برای این رابطه و خانواده ام گذاشتم. قبل از اینکه بچه‌هایم مدرسه را شروع کنند، من واقعاً زندگی عشایری داشتم ؛ تمام وجودم را به عنوان یک هنرمند زندگی کرده بودم، بدون وقفه سفر می‌کردم، به مکان‌های مختلف در سراسر جهان می‌رفتم، گردش می‌کردم،برنامه اجرا می کردم، تبلیغ می‌کردم، مدرسه می‌ساختم در کلمبیا، و در کشورهای مختلف جهان برنامه ضبط می کردم. حتی برای چند سال اول رابطه من با جرارد و زمانی که اولین پسرم، میلان را به دنیا آوردم. از ۲ ماهگی همه جا با خودم می بردم. حتی یادم می آید که مدام سر صحنه The Voice به او شیر می دادم.

او ادامه داد:

وقتی میلان مدرسه را شروع کرد، در پایان سال ۲۰۱۴، می‌دانستم که سفرهای همیشگی و زندگی عشایری من باید تمام شود و حرفه‌ام باید در درجه دوم قرار گیرد. می‌دانستم که وقتی او مدرسه را شروع کرد، من باید ساکن بارسلونا می‌شدم، و در کنار او و جرارد و سپس ساشا بودم. به عنوان یک فوتبالیست، او می خواست فوتبال بازی کند و عناوین کسب کند و من باید از او حمایت می کردم. یعنی یکی از ما دو نفر باید فداکاری می کردیم، درسته؟ یا او قراردادش را با بارسلونا متوقف می‌کرد و با من به آمریکا می‌رفت، جایی که دوران حرفه‌ای من در آن میگذرد، یا من باید به جای او این کار را انجام می‌دادم.

طلاق شکیرا و پیکه

او افزود:

و بنابراین، یکی از ما دو نفر باید آن تلاش و آن فداکاری را انجام می داد. و من این کار را کردم. من حرفه ام را در درجه دوم قرار دادم و به اسپانیا آمدم تا از او حمایت کنم تا بتواند فوتبال بازی کند و عناوین کسب کند. و این فداکاری ناشی از عشق بود. به لطف آن، فرزندانم توانستند مادر در کنارشان داشته باشند، و من این پیوند شگفت انگیز را با آنها دارم که ناگسستنی است و ما را حفظ می کند. میدونی همینه این تنها چیزی است که می توانم بگویم.

شکیرا ادامه داد:

صرف نظر از اینکه اوضاع چگونه به پایان رسید یا من و جرارد به عنوان شریک سابق چه احساسی نسبت به یکدیگر داریم، او پدر فرزندان من است ، ما باید برای این دو پسر باورنکردنی کاری انجام دهیم، و من ایمان دارم که خواهیم فهمید که چه چیزی برای آینده آنها بهترین است رویاهای خودشان در زندگی. و من امیدوارم و قدردانی خواهم کرد که اگر فضایی برای انجام این کار به صورت خصوصی به ما داده شود.

منبع : فرتاک نیوز
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه