ارسال به دیگران پرینت

نوره | خرید نوره زرنیخ دار طلایی از بازار داخلی

خرید نوره زرنیخ دار طلایی از بازار داخلی

امروزه با تولید و گسترش انواع مختلفی از اسپری های موبر و پودر های بدون بو افراد زیادی در انتخاب و خرید بین این نوع محصولات شک دارند اما باید گفت از پودر هایی باید استفاده کرد که به روش های طبیعی و سنتی ساخته شده اند نه با روش های شیمیایی با عوارض بالا.

خرید نوره زرنیخ دار طلایی از بازار داخلی

خرید نوره زرنیخ دار طلایی از بازار داخلی

در مورد استفاده از نوره زرنیخ دار در طب سنتی و اسلامی خواص فراوانی در احادیث و روایات ذکر شده از جمله آن، افزایش قوای بدن، ضد سرطان،موثر در غلبه بر سودا، کاهش سرد مزاجی، درمان بیماری های پوستی و افزایش نور چشم ها میباشد. در هنگام خرید این ماده باید دقت نمود و از مراکز مجاز تهیه نمود چرا که به تازگی با استفاده از مواد شیمیایی آن را تولید میکنند که نه تنها خواص ذکر شده در بالا را ندارد بلکه گاها ضرر هایی را شامل می شود. در ساخت نوره زرنیخ دار از آهک و آرسنیک استفاده میکنند که در چند نوع وجود دارد، بهترین نوع آن زرنیخ طلایی است و کیفیت و کارایی فوق العاده بالایی دارد.

امروزه با تولید و گسترش انواع مختلفی از اسپری های موبر و پودر های بدون بو افراد زیادی در انتخاب و خرید بین این نوع محصولات شک دارند اما باید گفت از پودر هایی باید استفاده کرد که به روش های طبیعی و سنتی ساخته شده اند نه با روش های شیمیایی با عوارض بالا.

 

مجموعه آراد برندینگ سال هاست در حال تولید و عرضه محصولات موبر نوره می باشد و سعیمان بر این است از موادی با کیفیت و مرغوب در تولید این محصولات استفاده شود تا رضایت مشتری را در پی داشته باشد در صورتی قصد دارید محصولات نوره را سفارش دهید می توانید از راه های ارتباطی موجود در سایت اقدام فرمایید.

طبع نوره زرنیخ دار چیست؟

در باب معرفی نوره زرنیخ دار باید گفت که طبع آن ضد سودا بوده و شادی آور میباشد. در گذشته که این محصول استفاده ی زیادی داشت مردم از افسردگی و بیماری های روانی کمتر رنج میبردند و جامعه دارای حس شادی و نشاط بود. بگذارید حالا که از گذشته گان صحبت به میان آمد درباره ی تاریخچه ی این محصول اندکی صحبت کنیم. استفاده ی از این ماده به دوران باستان باز میگردد زمانی که انسان ها با در هم آمیختن زرنیخ، آهک و صمغ گیاهان ماده ای برای زدودن موهای زائد خود استفاده میکردند. استفاده ی این ماده بین مصریان بسیار رواج داشت و آن را بسیار گرامی و ارزشمند میدانستند. مصریان علاوه بر خاصیت زدودن موهای زائد از آن برای جلوگیری از عفونت های پوستی استفاده میکردند و از بیماری های پوستی و قارچی در امان بوده اند. همچنین استفاده ی از این ماده نشانه شخصیت و زیبایی مردمان بوده است.

dsdxazs

 

همان طور که با خواص نوره زرنیخ دار طب سنتی و اسلامی آشنا شدیم این ماده در درمان بیماری هایی مثل روماتیسم و عفونت های بدن بسیار موثر است. از احادیث به دست می آید که استفاده از نوره جزو اصول اولیه مومن می باشد و در استفاده از آن باید اهتمام ویژه ای داشته باشد. یکی از بهترین مواد برای رفع موهای زائد نوره زرنیخ دار است که طب اسلامی سفارش زیادی به استفاده از آن دارد. روش استفاده از آن به این صورت است که مقداری آب ولرم روی آن ریخته و به صورت خمیر در می آوریم و سپس روی نواحی مورد نظر کشیده و بعد از گذشت 5 دقیقه و خشک شدن آن، به آرامی با آب شسته تا موهای زائد را از بین ببرد. برای استفاده ی بهتر از آن نکاتی را ذکر می کنیم. نکاتی برای استفاده بهتر از نوره زرنیخ دار:

  • قبل از استفاده، نواحی مورد نظر را با آب سرد شسته تا منافذ پوست باز شوند با اینکار مانع، زدن جوش های پوستی بعد از استفاده میشوید.
  • برای لطافت یافتن پوست بعد از استفاده، میتوانید مقداری حنا به پودر اضافه نمایید.
  • جهت خوشبو کردن خمیر، از بابونه استفاده نمایید.
  • حتما قبل از استفاده آن را بو کنید، به این دلیل که آرسنیک موجود در نوره خواص فراوانی برای بدن دارد.

 

نوره زرنیخ دار طلایی

درباره مفهوم پودر نوره زرنیخ دار طلایی باید توضیحاتی ارائه دهیم. استفاده از پودر موبر نوره زرنیخ دار یکی از روش هایی می باشد برای کسانی که می خواهند وجود مو های زائد را از بدن خود پاک کنند اما متاسفانه به دلیل اینکه پوست دارای مقدار زیادی کراتین می باشد استفاده از موبر می تواند این ماده موجود در پوست را کمی تحریک کند. اولین استفاده کننده از پودر موبر کشور اروپا بود، پودر موبر در میان ما ایرانی ها بسیار معروف است که مخلوطی از زرنیخ و آهک می باشد که با ترکیب آب به دست می آید.

میزان تاثیر این پودر در هر فردی متفاوت خواهد بود به دلیل اینکه درشتی مو تاثیر زیادی در زمان تاثیر گذاری پودر دارد. تولید کنندگان پودر نوره باید حتما در روی بسته بندی پودر موبر نحوه استفاده برای انواع مو های زائد را درج کنند، افرادی که موهای زائد زبر دارند دقت کنند باید زمان بیشتری به پودر موبر برای تاثیرگذاری بدهند.

ffsdsds

 

در حقیقت قیمت خرید نوره زرنیخ دار طلایی به عوامل مختلف بستگی دارد و معمولا کیلویی یا گرمی تعیین قیمت می شود و از طرفی نوع معمولی یا زرنیخ دار هم دارای قیمت های مختلفی هستند به دلیل اینکه کیفیت و عملکرد نوع زرنیخ دار بسیار بیشتر است و از طرفی به دلیل کمیاب بودن این نوع روی قیمت تاثیر می گذارد. باید دقت داشته باشید پودر های ارزان همیشه با کیفیت نیستند و می توانند تاثیرات بدی رو بدن شما در گذر زمان داشته باشند.

بهتر است بدانید بهترین نوع پودر موبر زرنیخ دار نوع طلایی آن می باشد به دلیل اینکه مواد آن را از معادن شهر مشهد استخراج می کنند. در واقع اگر سودا موجود در بدن از حالت طبیعی خارج شود باعث می شود افسردگی و اضطراب زیادی به وجود آید، پس سعی داشته باشید حداقل ماهی یکبار از نوره زرنیخ دار طلایی استفاده کنید.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه