ارسال به دیگران پرینت

پد سلولزی | تولید پد سلولزی پلاستیکی

تولید پد سلولزی پلاستیکی در ایران آغاز شد

مهم ترین انواع پد سلولزی گلخانه که دارای بهترین کیفیت بوده و در رنگ های متنوع و قیمت های گوناگون تولید می شود را می توانید از مجموعه ما تهیه کنید.

تولید پد سلولزی پلاستیکی در ایران آغاز شد

تولید پد سلولزی پلاستیکی در ایران آغاز شد

اکثر مردم امیدوار هستند که پد های پلاستیکی از نظر بهداشتی تمیزتر و با دوام تر باشند و در مکان هایی که آب دارای املاح است و کیفیت پایین تری دارد مقاومت بیشتری داشته باشند که این موضوع چندان جالب به نظر نمی رسد زیرا پد سلولزی کاغذی دارای خنک کنندگی بالاتری است و در سیستم سرمایش آن طراحی مهندسی به کار گرفته شده است. شما می توانید این محصول را با مراجعه به سایت آراد برندینگ و بدون واسطه تهیه کرده و با کمک مشاوران سایت با توجه به محل استفاده خود محصول مناسب را انتخاب کنید.

یکی از مشکلات عمده و مهم در صنعت مرغداری و مراکز گلخانه‌ای وفضاهای این چنینی که نیاز به هوا تهویه هوا دارند ، گرمای طاقت‌فرسای فصل تابستان است. استفاده از سیستم‌های سرمایش تبخیری می تواند یک ایده‌ بسیار کارآمد در این زمینه می‌باشد که علاوه بر صرف هزینه و انرژی اندک، راندمان خنک‌سازی بسیار عالی و مطبوعی برای آن فضا و محیط خواهد داشت و یکی از مؤثرترین و کاربردی ترین روش ها برای خنک ‌کردن سالن‌های گلخانه و مرغداری‌ها و فضاهای مانند آنها می باشد،به حساب می آید. درروش سرمایش تبخیری، استفاده از یک فن در کنار پد های مخصوصی که رطوبت را در خود نگه می دارند، ضروری است. سیستم پد و فن، به نام سیستم خنک‌کننده رطوبتی هم شناخته می شود زیرا اساس کار این سیستم‌ها رطوبت است.

قیمت پد سلولزی گلخانه

مهم ترین انواع پد سلولزی گلخانه که دارای بهترین کیفیت بوده  و در رنگ های متنوع و قیمت های گوناگون  تولید می شود را می توانید از مجموعه ما تهیه کنید. به علت استفاده از مواد اولیه طبیعی مرغوب با بهترین کیفیت در ساختارآن،  این پد ها  از دوام بالایی برخوردار بوده و همچنین قیمت پد سلولزی گلخانه در مقایسه با سایر انواع پد های سلولزی مناسب می باشد و برای صادرات نیز ارزش بالایی دارد. پد سلولزی گلخانه، انواع گوناگونی دارد. پد های سلولزی از ورقه های کاغذی سلولزی ساخته می شوند که یکی از بهترین تکنیک های مورد استفاده در برنامه های تهویه مطبوع هوا می باشد و به علت مزایای بسیار خوبی که دارند بسیار مورد استقبال کاربران صنعتی و خانگی قرار می گیرند.

 

این پدها به شکل عمده تولید می شود و به این ترتیب قیمت مناسبی دارند. این محصول، دارای خاصیت ابر و اسفنج می باشد و با توجه به نوع مواد اولیه که در ساخت آن استفاده شده است دارای قیمت های مختلفی می باشد. برای اطلاع یافتن از بهترین قیمت روز و همچنین ارتباط مستقیم با مشاوران فروش می توانید به این سایت مراجعه کنید. این مجموعه به عنوان یکی از بزرگترین مرا جع خرید و فروش عمده ایران، به شما خریداران گرامی این امکان را می دهد که بدون دخالت واسطه ها نسبت به خرید این محصول اقدام کمید. صورت مستقیم ارتباط برقرار کرده و نسبت به خرید یا فروش محصول مورد نظر خود اقدام کنند.

589

پد سلولزی پلاستیکی

طبق آخرین تحقیقات انجام شده پد سلولزی پلاستیکی از میزان خنک کنندگی کمتری نسبت به نوع کاغذی آن دارند.

شاید عده ای بگویند که این پد ها به آسانی تمیز میشوند و در برابر آب هایی که دارای سختی و املاح هستند از کیفیت بالاتری برخوردار بوده و مقاومت بالایی دارند ولی دلایل بسیاری برای استفاده از پد های کاغذی وجود دارد که این موارد را نقص می کند برای مثال خاصیت مویینگی پد های کاغذی قابلیت جذب و نگهداری بیشتر آب را دارد.

اکثر افرادی حرفه ای برای خنک کردن سیستم های سرمایشی و یا ماینر ها و... از پد سلولزی استفاده می کنند تا محصولاتشان کمترین آسیب را ببینند.

5555

 

این پد ها دارای ویژگی هایی منحصر به فردی هستند که از جمله آن ها میتوان به کاهش ورود گرد و غبار به داخل فضای مورد نظر، شستشو و نصب آسان به دلیل ایستایی و مقاومت بالا در مکان هایی همچون گلخانه ها و دامداری ها، جذب آب بیشتر، قابل ارائه در اندازه های متفاوت در کاربرد های مختلف و توزیع یکنواخت آب به تمام قسمت های پد اشاره کرد.

در بیشتر گلخانه هایی که در آن گیاهان به گرما حساس هستند به فضایی برای گردش دائمی هوا در کنار رطوبت رسانی مناسب نیاز است که از پد های سلولزی حجمی جهت خنک شدن و تهویه هوای  فضای مورد نظر استفاده می شود به این دلیل که گیاهان در هوای خشک نمی توانند رشد کافی داشته باشند.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه