ارسال به دیگران پرینت

قیمت | تخم مرغ | جدول قیمت

آخرین قیمت تخم مرغ در میادین | جدول قیمت ها را ببینید

آخرین قیمت تخم مرغ در میادین اعلام شد

آخرین قیمت تخم مرغ در میادین | جدول قیمت ها را ببینید

طبق اعلام مرغداران؛ اگر قیمت تخم‌مرغ به‌شانه‌ای ۱۰۰ هزار تومان هم برسد باز هم خرید آن برای مصرف‌کنندگان به نسبت مرغ و گوشت به‌صرفه‌تر است.

پیش از این حمیدرضا کاشانی، رئیس هیأت مدیره اتحادیه مرکزی مرغداران میهن، در گفت و گو با اقتصاد آنلاین با اشاره به تداوم زیان مرغداران در تولید تخم مرغ، گفته بود: با ادامه زیان مرغداران در تولید تخم مرغ، معاون اول رئیس جمهور وعده اصلاح نرخ مصوب آن در شهریور ماه را داده است.

اما با گذشته یک ماه از وعده مسئولان برای اصلاح قیمت مصوب تخم مرغ، این وعده محقق نشده است و تأخیر در آن مورد انتقاد شدید مرغداران است.

امروز سازمان میادین میوه وتره بار در آخرین نرخنامه، قیمت انواع قیمت تخم مرغ را اعلام کرد که همچنان با قیمت مورد نظر مرغداران فاصله زیادی دارد.

بر اساس این نرخنامه، قیمت تخم مرغ پوسته سفید‌، شانه ۳۰ عددی غیر بسته‌بندی در میادین میوه و تره بار ۳۹ هزار و ۸۰۰ تومان، تخم مرغ بسته‌بندی ۳۰ عددی بسته‌بندی‌شانه‌های خمیری شرینگ شده ۸۶ هزار تومان، ۱۵ عددی بسته‌بندی‌شانه‌های خمیری شرینگ شده ۴۴ هزار تومان، تخم مرغ بسته‌بندی ۲۰ عددی بسته‌بندی‌شانه‌های خمیری شرینگ شده ۶۲ هزار و ۶۰۰ تومان، تخم مرغ بسته‌بندی ۹ عددی بسته‌بندی‌شانه‌های خمیری شرینگ شده ۲۶ هزار و ۲۰۰ تومان، تخم مرغ بسته‌بندی ۶ عددی بسته‌بندی‌شانه‌های خمیری شرینگ شده ۱۷ هزار و ۸۰۰ تومان و تخم مرغ بسته‌بندی ۲۴ عددی بسته‌بندی‌شانه‌های خمیری شرینگ شده ۷۳ هزار و ۲۰۰ تومان است.

همچنین قیمت تخم مرغ پوسته قهوه‌ای، ‌شانه ۳۰ عددی غیر بسته‌بندی در میادین میوه و تره بار۳۹ هزار و ۸۰۰ تومان، تخم مرغ بسته‌بندی ۳۰ عددی بسته‌بندی‌شانه‌های خمیری شرینگ شده ۸۶ هزار تومان، ۱۵ عددی بسته‌بندی‌شانه‌های خمیری شرینگ شده ۴۴ هزار تومان، تخم مرغ بسته‌بندی ۲۰ عددی بسته‌بندی‌شانه‌های خمیری شرینگ شده ۶۲ هزار و ۶۰۰ تومان، تخم مرغ بسته‌بندی ۹ عددی بسته‌بندی‌شانه‌های خمیری شرینگ شده ۲۶ هزار و ۲۰۰ تومان، تخم مرغ بسته‌بندی ۶ عددی بسته‌بندی‌شانه‌های خمیری شرینگ شده ۱۷ هزار و ۸۰۰ تومان و تخم مرغ بسته‌بندی ۲۴ عددی بسته‌بندی‌شانه‌های خمیری شرینگ شده ۷۳ هزار و ۲۰۰ تومان است.

جدول قیمت تخم مرغ پوسته سفید

قیمت تخم مرغ

جدول قیمت تخم مرغ پوست قهوه ای

تخم مرغ پوسته قهوه ای

 

منبع : اقتصاد آنلاین
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه