ارسال به دیگران پرینت

فر اخوان بهتر است یا داتیس | مقایسه + مزایا و معایب

فر داتیس و اخوان جزو پر فروش‌ترین و بهترین برندهای فر برقی در بازار مصرف هستند که هر کدام ویژگی‌های خاص خود را دارند.

فر اخوان بهتر است یا داتیس | مقایسه + مزایا و معایب

فر داتیس و اخوان جزو پر فروش‌ترین و بهترین برندهای فر برقی در بازار مصرف هستند که هر کدام ویژگی‌های خاص خود را دارند. امروزه در اکثر خانه‌ها از فر برای پخت گوشت، ماهی، پیتزا و … استفاده می‌کنند که با توجه به کارایی که دارند، انتخاب بهترین برند بسیار حائز اهمیت است. اگر قصد خرید بهترین فر برقی را دارید، در ادامه مطلب با ما باشید تا شما را با بهترین مدل آشنا کنیم.

A1-1-1-

معرفی فر برند اخوان

زمانی که قصد دارید فر یا هر نوع تجهیزات دیگری را برای خانه خود خریداری کنید، در ابتدا باید با تمام امکانات و ویژگی‌های محصولات آشنایی داشته باشید. برند اخوان یکی از بزرگترین تولید کنندگان لوازم خانگی است که بیش از ۵۰ سال است در این زمینه فعالیت دارد. قیمت فر اخوان و تمامی محصولات این شرکت بسیار مناسب و مقرون به صرفه است.

A1-1-1-2

فرهایی که توسط شرکت اخوان تولید می‌شوند، همگی از کیفیت و عملکرد بسیار خوبی برخوردار هستند. این شرکت همراه با کادر مجرب خود انواع لوازم خانگی با کیفیت را تولید می‌کند که تا امروز توانسته است نیاز تمامی مشتریان خود را برطرف کند. فرهای اخوان بر اساس به روزترین امکانات و بر اساس نیاز افراد طراحی شده اند.

معرفی فر برند داتیس

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و امکانات موجود در زندگی، انواع فرهای مختلف را طراحی کرده‌‌اند که هر کدام کارایی خاص خود را دارند. برند داتیس یکی از معروف‌ترین و بزرگترین تولید کننده‌های لوازم آشپزخانه است. این شرکت فرهای با کیفیت خود را در دو مدل فر برقی داتیس و گازی برقی داتیس تولید می‌کند. تنوع مدل، کیفیت، کارایی و جنس این نوع فرها باعث شده است که در بازار مصرف با انواع فرهای دیگر در رقابت باشند.

A1-1-1-3

فر داتیس را بر اساس تمام تکنولوژی‌ها و فناوری‌های بروز دنیا طراحی کرده‌‌اند تا بتواند تمام نیازهای افراد را به بهترین شکل ممکن برطرف کند. این مجموعه فرهای خود را به گونه‌‌ای طراحی می‌کند که نیاز افراد داخل و خارج از ایران را برطرف کرده است. با توجه به برنامه‌های پخت متنوعی که این محصول دارد، امروزه بسیار پرطرفدار شده است.

مقایسه فر اخوان و داتیس

قبل از اینکه برای خرید فر داتیس و اخوان اقدام کنید، در ابتدا باید امکانات و ویژگی‌های هر دو محصول را با یکدیگر مقایسه نمایید، سپس برای خرید بهترین محصول اقدام کنید. برای مقایسه دو مدل فر اخوان و داتیس به نکات زیر توجه داشته باشید:

ظرفیت و گنجایش: ظرفیت فرهای داتیس ۶۰ تا ۷۸ لیتر است و فر اخوان ۵۵ تا ۹۵ لیتر گنجایش دارد.

امکانات: فر اخوان امکانات زیادی دارد که عبارت است از جوجه گردان، تایمر لمسی که به دلخواه می‌توان برنامه پخت را اضافه کرد، گریل برقی، شعله پخش کن، دارای طبقات متحرک، مجهز به ترموکوپل است. همچنین فر داتیس هم امکانات زیادی مانند فن کانوکشن، دو موتور جوجه گردان، سیستم یخ زدایی، سلف کلین، ۸ برنامه پخت، سیستم خنک کننده دارد.

قدرت: فرهای داتیس و اخوان در مدل‌های مختلف طراحی می‌شوند که هر یک از آن‌ها دارای قدرت و توان مخصوص به خود هستند.

قیمت: هر دو نوع فر نسبت به کارایی‌های زیادی که دارند، از قیمت بسیار مناسبی برخوردار هستند.

تنوع مدل: این فرها را در مدل‌های برقی و گازی برقی تولید می‌کنند. همچنین فر برقی داتیس و اخوان، در ظاهر دارای مدل‌های مختلف هستند که هر فردی با توجه به سلیقه شخصی خود می‌تواند بهترین مدل‌ها را انتخاب نمایند.

مزایای استفاده از فر برقی داتیس و اخوان

این مدل فرها امکانات بسیار زیادی دارند که افراد می‌توانند بر اساس سلیقه خود بهترین مدل را انتخاب کنند. برخی از مزایای استفاده از فر اخوان و داتیس عبارت است از:

  • این نوع فر‌ها قابلیت تنظیم دما دارند و با توجه به شرایط خود، می‌توانید دما را به دلخواه تنظیم کنید.
  • تمیزکاری این مدل فرها بسیار آسان است و با کمترین تجهیزات تمیز می‌شوند.
  • این محصولات در شکل ظاهری از تنوع زیادی برخوردار هستند که با هر نوع سلیقه‌‌ای سازگاری دارند.
  • مصرف برق در فرهای اخوان و داتیس بسیار کم است.
  • این نوع فرها دارای انواع برنامه‌های پخت هستند که افراد به راحتی و به دلخواه خود می‌توانند آن را تنظیم کنند.

فرها یکی از لوازم خانگی مهم و پرکاربرد هستند که در اکثر خانه‌ها از این نوع محصول استفاده می‌کنند. امروزه فرها را در مدل‌های متنوع طراحی می‌کنند که در شکل ظاهری و فنی با یکدیگر تفاوت‌هایی دارند. برای اینکه از بین فر داتیس و اخوان یک نوع فر مناسب را انتخاب کنید، به تمام ویژگی‌ها و امکانات محصول توجه کنید و سپس با توجه به شرایط خود، بهترین محصول را خریداری کنید.

 

 

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه