ارسال به دیگران پرینت

مانتو شلوار | مانتو شلوار با پارچه کرپ مازراتی طوسی

مانتو شلوار با پارچه کرپ مازراتی طوسی

یکی از انواع جدید ترین پارچه های کرپ نوع مازراتی رنگی آن می باشد که طرفداران زیادی دارد.

مانتو شلوار با پارچه کرپ مازراتی طوسی

مانتو شلوار با پارچه کرپ مازراتی طوسی

یکی از انواع جدید ترین پارچه های کرپ نوع مازراتی رنگی آن می باشد که طرفداران زیادی دارد، مدل مانتو و شلوار با پارچه کرپ مازراتی دیجی کالا توجه بسیاری را به خود جلب کرده است، که در تولید این پارچه ها از نخ های تابدار استفاده می شود و طی فرایند شیمیایی  تولید شده و از ویژگی های منحصر به فرد آن دانه های برجسته ای است که در سطح پارچه موجود می باشد و آن را از دیگر انواع کرپ ها متمایز کرده است. از خصوصیات این نوع پارچه مازراتی کنزو که می توان به آن اشاره نمود عبارت اند از، ضخامت این پارچه است که  مناسب فصل سرد سال می باشد، رنگ های متنوعی دارد و آب رفت ندارد به همین خاطر برای دوختن مانتو بسیار مناسب است، نوع  دیگر مازراتی علاوه بر استفاده در تهیه لباس از انواع دیگر آن می توان برای  تهیه مبلمان و آماده کردن دکوراسیون و... استفاده کرد.

پارچه مازراتی چون نرم است و ایست عالی دارد و نیاز به اتوکشی نیز ندارد مناسب برای تهیه لباس های مجلس مانتو و... می باشدجهت کسب اطلاعات و خرید عمده این محصول با آرادبرندینگ همراه شوید.

کرپ پارچه ای  است که از ترکیب ابریشم، ریون، پنبه، پشم و... تشکیل شده و نرم و براق است و کاربردش برای دوخت لباس های زنانه بیشتر است البته در دیگر صنایع هم استفاده می شود نوع پارچه ای که برای دوخت مانتو و شومیز دامن بلند مورد استفاده قرار می گیرد متفاوت است و کیفیتش باید بالا باشد چون مانتو لباسی است که به خاطر استفاده زیاد از آن به شستشو بیشتری نیاز دارد. بنابراین کیفیت و مرغوبیت آن از اهمیت بسزایی برخوردار است، که اگر از جنس مناسب استفاده نشود با چند بار شستشو  خراب می شود.

پارچه کرپ مازراتی طوسی

 

هرچه پیش میرویم از جنس پارچه های کرپ مازاراتی در رنگ های مختلف توضیح میدهیم. حال میخواهیم اثر گذاری رنگ طوسی این نوع پارچه را در روحیه افراد را توضیح دهیم. کسانی که مستقل عمل میکنند و قدرت روحی بالایی دارند توجه زیادی به این نوع رنگ دارند، چون این رنگ دارای نماد قدرت و اعتماد و باهوش بودن است. رنگ طوسی نشان دهنده  نماد آرامش است و کسانی که از این نوع رنگ استفاده زیادی دارند، که در ارتباط با دیگران خود داری میکنند و از ابراز احساسات خود به دیگران پرهیزمیکنند این نوع افراد کارهای خود را باصبر و حوصله زیاد انجام میدهند.

2fbfb

 

بحث امروز بیشتر خیاط ها بر سر این میباشد که از چه پارچه ایی برای زیبایی بیشتر لباس های خود استفاده کنم که هم جنس خوب داشته باشد هم تنوع رنگی آن بالای باشد. پارچه کرپ مازراتی طوسی در رنگ های مختلف میتواند این خواسته شما را برآورده کند زیرا با داشتن جنس بسیار خوبی که دارد باعث میشود لباس در هنگام پوشیدن ظاهری کاملا رسمی به خود بگیرد و رنگ بسیار جذاب آن باعث میشود که شما در ساعاتی که از این لباس استفاده میکنید اصلا اضطراب و استرسی نداشته باشید و با اعتماد به نفس کامل دیده شوید.

مانتو شلوار کرپ مازراتی

این طراحان از کشور های مختلف طرح های متفاوتی را فرستاده و برای آن قیمت تعیین می کنند. اصولا طرح هایی که توسط طراحان خارجی کشیده شده است گران تر می باشد به همان نسبت مانتویی که این طرح بر روی آن پیاده می شود هم نسبت به مانتو شلوار کرپ مازراتی که دارای طرح طراحان ایرانی است گران تر می باشد هرچند جنس پارچه هردو مانتو از پارچه کرپ بوده و هردو در بازار موجود اند.

bbbbbb

 

در مورد نحوه مراقبت آن باید گفت: هر نوع  پارچه ای حتی اگر از کیفیت خوبی برخوردار باشد نیاز به رسیدگی و نگهداری دارد باید سعی کنید با اشیاء زبر وتیز تماس پیدا نکند و زیر نور آفتاب قرار نگیرد و در هنگام شستشو از آب ولرم استفاده شود و زمان اتو کشی لباس را پشت و رو کنید یا پارچه نخی سفید تمیزی روی آن پهن کنید تا برق اتو نیفتد با رعایت این اصول لباس های شما ماندگار تر می شود و طول عمرش بیشتر می گردد. با نام مانتو کرپ مازراتی طرح دار به فروش می رسند.

 بهترین قیمت مانتو در دیجی کالابه صورت لیست آماده شده وجود داردکه شما می توانید به آن مراجعه کرده و خرید نمایید اما با توجه به کیفیت و اعتبار محصولات ما، می توانید آنها را ارزان تر و به صورت عمده یا تکی خریداری نمایید.

 

 

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه