ارسال به دیگران پرینت

نوزاد | ماساژ نوزاد

چگونه نوزاد را ماساژ دهیم که آرام شود؟ + ویدئو

با لمس کودک خود می‌توانید احساس زیبا و لطیفی را تجربه کنید. ماساژ نوزاد همچنین رابطه دلبستگی بین مادر و پدر و نوزاد را عمیق‌تر خواهد کرد.

چگونه نوزاد را ماساژ دهیم که آرام شود؟ + ویدئو

با لمس کودک خود می‌توانید احساس زیبا و لطیفی را تجربه کنید. ماساژ نوزاد همچنین رابطه دلبستگی بین مادر و پدر و نوزاد را عمیق‌تر خواهد کرد. وقتی کودک شما مورد محبت پدر و مادرش قرار می‌گیرد، احساس راحتی و خوشحالی می‌کند. در این بخش از طوطیا فیلم آموزش ماساژ کودک را برای شما آماده کرده ایم. با ما در طوطیا همراه باشید.

ماساژ کودک چیست؟

به نوازش ریتمیک بدن نوزاد با دستان والدین ماساژ ملایم کودک گفته میشود. جهت ایجاد سطح لیز و سر خوردگی دست روی پوست نوزاد می توانید از مرطوب کننده ها و روغن استفاده نمایید. در هنگام ماساژ میتوانید به عنوان جزئی از برنامه با نوزادتان آرام صحبت کنید یا آواز بخوانید. در واقع ماساژ کودک را می توان یک راه فوق العاده موثر برای ابراز عشق و مراقبت از کودک دانست. ماساژ کودک نه تنها برای کودک بلکه برای شما و همسرتان هم مفید است. ماساژ نوزاد یکی از مهم ترین و دلچسب ترین فعالیت هایی است که والدین کودک می توانند برای سلامت کودک خود از آن استفاده نمایند. طبق بررسی های صورت گرفته ماساژ همچنین می تواند به رشد عاطفی و فکری، افزایش هوشیاری ،بهبود عملکرد شناختی و توجه در کودکان منجر شود. بهتر است قبل از ماساژ نوزاد از فواید ماساژ نوزاد اطلاعاتی کسب کنید تا با انگیزه بیشتری به سراغ ماساژ نوزاد دلبندتان بروید.

 

منبع : طوطیا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه