ارسال به دیگران پرینت

مرگ مشکوک | مرگ و تجاوز به پسر ۱۶ ساله

مرگ مشکوک پسر ۱۶ ساله بعد از تجاوز | ۳ متهم پرونده نوجوان زرین‌دشتی دستگیر شدند

ماجرای مرگ مشکوک امیرحسین خادمی | ۳ متهم پرونده نوجوان زرین‌دشتی دستگیر شدند

مرگ مشکوک پسر ۱۶ ساله بعد از تجاوز | ۳ متهم پرونده نوجوان زرین‌دشتی دستگیر شدند

در پی اعلام خبرمرگ مشکوک جوان زرین دشتی، رئیس کل دادگستری استان فارس با بیان اینکه پرونده تحت نظارت ویژه قضایی قرار دارد گفت: پرونده متهمان  حادثه مرگ مشکوک پسر ۱۶ ساله به صورت ویژه و خارج از نوبت رسیدگی می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین سید کاظم موسوی با تأکید بر اینکه اشد مجازات قانونی در انتظار متهمان خواهد بود اعلام کرد رسیدگی به پرونده مذکور در صلاحیت محاکم کیفری یک استان است که اقدامات اولیه جهت انجام تشریفات قضایی و ارسال پرونده به مرجع عالی قضایی استان انجام شده است.

رئیس کل دادگستری استان فارس با بیان اینکه اقدامات قضایی اولیه از جمله شناسایی هر سه متهم، بازداشت و تفهیم اتهام آنان در حوزه قضایی زرین دشت انجام شده است، بیان داشت: ادعای مطرح شده توسط خانواده متوفی در خصوص آدم ربایی و قتل نیز با تشکیل پرونده قضایی در دستور کار رسیدگی مقام قضایی قرار دارد.

زرین دشت در جنوب شرقی استان فارس و در ۳۴۰ کیلومتری شیراز واقع شده است.

 اخبار منتشرشده در فضای مجازی حاکی از این است که امیرحسین خادمی پس از اینکه به خانواده‌اش اعلام می‌کند از سوی چند نفر مورد آزار و اذیت قرار گرفته است، برای پیگیری قضائی، اقدام به شکایت در مرجع قضائی می‌کند، اما چند روز پس از این اقدام، جسد وی در یکی از بیابان‌های حاجی‌آباد کشف می‌شود.IMG_20220916_194138_321

 

منبع : شهر آرانیوز
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه