ارسال به دیگران پرینت

بازنشستگان| حقوق بازنشستگان

حقوق بازنشستگان | ۲۵ درصد همسان سازی حقوق بازنشستگان بعد از تعطیلات واریز می‌شود؟

بازنشستگان همچنان منتظر پرداخت ۲۵ درصد معوقه متناسب‌سازی خود از سال ۱۴۰۰ هستند.

حقوق بازنشستگان | ۲۵ درصد همسان سازی حقوق بازنشستگان بعد از تعطیلات واریز می‌شود؟

حقوق بازنشستگان

حسن صادقی گفت: بازنشستگان همچنان منتظر پرداخت ۲۵ درصد معوقه متناسب‌سازی خود از سال ۱۴۰۰ هستند و امیدواریم با درایت و مدیریت سازمان این خواسته‌ی به حقِ بازنشستگان محقق شود.

در این جلسه حسن صادقی، رئیس اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری، ضمن تشکر از همراهی و همدلی مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی در اجرای مصوبه شورایعالی کار و افزایش ۳۸ درصدی حقوق بازنشستگان سایر سطوح بازنشستگان، معیشت و درمان بازنشستگان را از مهم‌ترین اولویت‌ها و دغدغه‌های اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری برشمرد.

صادقی با تشریح مسئله‌ی متناسب‌سازی و حقوق بازنشستگان عنوان کرد: بازنشستگان همچنان منتظر پرداخت ۲۵ درصد معوقه متناسب‌سازی خود از سال ۱۴۰۰ هستند و امیدواریم با درایت و مدیریت سازمان این خواسته‌ی به حقِ بازنشستگان محقق شود. 

رئیس اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری در بخش دیگری از سخنان خود به مباحث مهم سازمان پرداخت؛ وی با یادآوری این موضوع که ضریب پشتیبانی رو به کاهش است و این مسئله باعث کسری بودجه سازمان می‌شود، عنوان کرد: ادامه این روند قطعاً به نفع سازمان نیست و باید تدابیر درستی در این خصوص اندیشیده شود. 

صادقی در ادامه با پرداختن به مسئله‌ی درمان، گفت: یکی از مشکلات جدی بازنشستگان همین بیمه‌های تکمیلی درمان است. گاهی بیمه‌گر به تعهدات خود عمل نمی‌کند و پیامدهای منفی آن متوجه بازنشستگان می‌شود.

وی بیان کرد: ما از ابتدا هم با این نوع بیمه مشکل داشتیم و معتقد بودیم که قانون الزام به درستی باید اجرا شود. به عبارت دیگر سازمان تأمین اجتماعی باید به گونه‌ای عمل کند که بازنشستگان دیگر نیازی به بیمه مکمل نداشته باشند. 

رئیس اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: اتحادیه همواره و در همه دولت‌ها به دنبال مطالبات بازنشستگان و بیمه شدگان بوده و برای این اتحادیه فرقی نمی‌کند چه کسی بر مسند مدیریت سازمان باشد. در هر برهه‌ای که مدیریت تأمین اجتماعی به خواسته‌ی به حقِ بازنشستگان توجه کرده است، ما با او همسو شدیم و اگر اینگونه نبوده، ما مقابلش ایستادیم. 

در این جلسه میرهاشم موسوی نیز ضمن تشکر از پیگیری‌های جدی و به حق اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری در خصوص مطالبات بازنشستگان به بیان مسائل و مشکلات سازمان تأمین اجتماعی پرداخت.

رئیس سازمان تامین اجتماعی عنوان کرد: سال قبل که این مسئولیت را قبول کردم در جواب خبرنگاری که پرسید مهمترین اولویت شما چیست، پاسخ دادم که اولویت اول من پرداختنِ به موقع به حقوق بازنشستگان و اولویت دوم توجه به درمان بیمه شدگان است. تقریباً تلاش کردم در این مدت به تعهدات خود عمل کنم. اولین اقداماتی که در سازمان صورت گرفت قطع وابستگی به سیستم بانکی و استقراض از بانک برای پرداخت هزینه‌ها بود که به لطف خدا حداکثر توان خود را معطوف به این موضوع داشتیم.

رئیس اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری گفت: به احتمال زیاد در افزایش حقوق سال آینده دولت مانند امسال رفتار نخواهد کرد.

رییس اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری با تاکید بر این‌که بازنشستگان امروز دچار مشکلات متعددی هستند و این افزایش حقوق نمی‌تواند مشکل آن‌ها را به طور کامل رفع کند، گفت: یکی دیگر از مطالباتِ مهم ما بعد از ثباتِ اوضاع پیگیری ۲۵درصد باقی‌مانده متناسب‌سازی است.

حسن صادقی در جلسه اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری اظهار داشت: خدا را شاکریم که با همت بازنشستگان در نقاط مختلف ایران، صدای بازنشستگان به گوش دولت و مجلس رسید و دولت زیر بار جبرانِ اشتباه خود در قبال حقوق بخشی از بازنشستگان رفت.

صادقی تاکید کرد: بازنشستگان امروز دچار مشکلات متعددی هستند و این افزایش حقوق نمی‌تواند مشکل آن‌ها را به طور کامل رفع کند. یکی دیگر از مطالباتِ مهم ما بعد از ثباتِ اوضاع پیگیریِ ۲۵درصد باقیمانده متناسب‌سازی است.

وی ادامه داد: ما برای پیگیری قدرتمند این مسائل نیازمند یک کرسی هستیم تا بتوانیم به نتیجه برسیم. خواسته ما اجرایِ دقیق قانون است و کسی می‌تواند پیگیرِ اجرای قانون باشد که شجاعت و جسارت لازم را داشته باشد. کسانی که سکاندار نمایندگیِ کارگر هستند باید منافع جمع را دنبال کنند.

رئیس اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری به بدهیِ دولت به سازمان تامین اجتماعی اشاره کرد و گفت: سازمان تامین‌اجتماعی برای عمل به تعهدات خود باید منابع مالی داشته باشد که بخش قابل توجهی از این منابع را دولت باید با پرداختِ بدهی خود به این سازمان تأمین کند. پیگیریِ پرداختِ بدهیِ دولت به سازمان باید از مسیر مجلس بگذرد و این اعضای کانون هستند که باید با نمایندگان مجلس تعامل داشته باشند.

صادقی گفت: وقتی دولت به سازمان تامین اجتماعی بدهکار است، خرجِ دولت در جاهایِ غیرضرور برای ما جای سوال است. دولت باید مطالبات سازمان را صفر کند تا ما بتوانیم با خیال راحت از سازمان مطالبه‌گری کنیم.

وی به سهم سازمان در بودجه اشاره کرد و گفت: در زمان بودجه‌نویسی باید حواسمان به سهم سازمان تأمین اجتماعی باشد. سال گذشته دولت برای سازمان اعتباراتی در بودجه ندیده بود که درنهایت پس از اعتراض ما ۹۰هزار میلیارد تومان به سازمان تخصیص داد.

صادقی در ادامه گفت: تحول در ساختار نظام درمانی یکی دیگر از مطالبات ماست. نظلم بیمه مکمل امروز ما با توجه به اینکه شرکت آتیه‌ساز حافظ نتوانسته به وظایف خود عمل کند باید تغییر کند. باید دگرگونی در حوزه‌ی پرداختی‌ها ایجاد شود و به گونه‌ای پرداختی از جیب بیمه شده کمتر شود.

رئیس اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری بیان کرد: به احتمال زیاد در افزایش حقوق سال آینده دولت مانند امسال رفتار نخواهد کرد و اساس افزایش حقوق‌ها در سال آتی دچار تحول منفی خواهد شد. اتفاقی که سال گذشته در شورایعالی کار برای افزایش حقوق کارگران افتاد امسال نخواهد افتاد و نمایندگان کارگری مسیر سختی پیش رو دارند که ما باید در کنار آن‌ها باشیم و به آن‌ها مشاوره بدهیم. چراکه افزایش حقوق کارگران مانند هر سال بر حقوق بازنشستگان تاثیر خواهد گذاشت.

 

 

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • محمد حسین اشکوری ارسالی در

      درد و بلای شما دولپی بخوره توسر مدیران سازمان بازنشستگی که هیچ غلطی تاالان نکردن کاش ماهم یک.اتحادیه خوبی داشتیم

    • محمدعلی محمدیان ارسالی در

      سلام.جناب آقای میر هاشمی مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی از آنجا که در اوایل سال جاری قول مساعد مبنی بر افزایش 25درصدی حقوق از سال1400داده بودید عنایت فرمایید دستور پرداخت آنرا بخاطر عدم دو گانگی بین بازنشستگان نگردد

    • منظر ارسالی در

      ما هم بازنشسته ایم ولی هیچ شامل حال ما نیست همه چیز برای تامین اجتمایی پس ما باز نشستگان کشور ی چی هستیم ایا ما نمی خوریم نمی پوشیم ما خانواده نداریم این بی عدالتی را چگونه توجیه می کنید می نوسید بازنشستگان می خوانیم می بینیم فقط مال تامینی ها هست.

      • خسرونوروزی ارسالی در

        با سلام.
        گند زدند با این تیتر زدن گداهای کلیک دزد . بازنشستگان مگر فقط بازنشستگان بخش کارگری و تامین اجتماعی هستند که تیتر می زنی " حقوق بازنشستگان " .
        بعد که در ادامه مطلب را می خونی اصلا فقط منظور از بازنشستگان بخش کارگری است. واقعا گدای کیلک و دزدی کیلک هستید .

    • ناشناس ارسالی در

      انصاف نیست

    • ظفر مهربانی دیل گچساران ارسالی در

      سلام بازنشستگان نفت که صندوقشان توسط دولت قبل به یغما رفت وفقط یک افزایش 10درصدی بوده چه خبر 28درصد دیگه کی پرداخت میشود .....

    • حبیب مرادی ارسالی در

      درود بر سازمان بازنشستگان تامین اجتماعی ظاهرا سازمان بازنشستگان لشکری و کشوری درخواهند نیمه اول سال تمام شد هنوز در خصوص افزایش حقوق حقه ی بازنشستگان لشکری و کشوری،خبری نیست.

      • فرهمند خوادزمی ارسالی در

        بازنشسته آموزش وپرورش هستم والا بلا تا جایی امکان داشت برای دانش آموزان تلاش کردیم ازجان مایه گذاشتیم آیا الان باید شرمنده خانواده باشیم؟
        برچه اساسی یارانه من راقطع کردن جوم یک خانه کلنگی در روستا دا رم ویک واحد آپارتمان ۸۰متری در کرمان!!! گناه کردم رفتم سند گرفتم افرادی مثل من ۵تا خونه دارن ولی یارانه میگیرن البته من خوشحالم ولی چرا به من یارانه نمیدن به کی بگیم که فریاد رسی نیست
        ازدشمن شکایت برِ دوست برن
        جون دوست دشمن است شکایت به کجا برم؟
        ۴تابچه دارم هرجه داشتم خرج کردم دوتاشون ازدواج کردن و۲تا مجرد دانشجو دارم.
        خدایا به کی بگم زیر خط فقرم
        این حقوق جوابگوی هزینه های زندگیم نیست.
        گوشت ومیوه را ازسبد غذایی حذف کردم ودر آینده باهزار مشکل بیماری گریبانگیر خواهم شد.
        به داد دل ما برسید
        آقایون تصمیم گیرنده ها شماها را همین معلمین اینجا رسوندن
        نمک میخورید نمگدان می شکنید

    • حسینی بازنشسته تامین اجتماعی ارسالی در

      با درود و سلام خدمت آقا صادقی
      استقلال صندوق از دولت و سپردن مدیریت آن به نماینده کارگران و بازنشستگان تنها راه حل است سرمایه اصلی صندوق گه از جیب کارگران و بازنشستگان تامین شده است بایستی منافع و سود آن به جیب همین قشر برگردد با سپاس هزاران درود از آقای صادقی

    • تنایت رسولیبق ارسالی در

      بقران حقوق ما از کار افتاده ها کفاف کرایه خونه وخرج زندگیمان نمیرسه با دوتا بچه یکشون دانشجو دیگری محصل و اینه همه گرونی این مقدار حقوق رو به کدام زخم زندگیمون برسانیم به کی پناه ببریم خدا به دادمون برسه الهی امین

    • علی ارسالی در

      جناب آقای صادقی واقعا ازلطف و زحمات حضرتعالی سپاسگزاریم! انشاالله که همیشه سالم و تندرست باشید! همین انتظار را از کانون بازنشستگان داريم ولی متاسفانه کانون‌ ها سیاسی کاری می کنند و در مواقع حساس به جای اینکه طرف بازنشستگان و مستمری‌بگیران را بگيرند به طرف صاحبان قدرت و دولتی ها غش می کنند!! تازمانی که رئيس سازمان تامین اجتماعی را دولت انتخاب می کند، او خادم الدًوله هست نه خادم الملًه😮😮😮

      • عباس زارع ارسالی در

        ای داداش من پس ما بازنشستگان صندوق کشوری چی بگیم که یک سوم شما بهمون صدقه میدن یعنی اگر شما ۱ یک ملیون حقوق داشته باشی ما ۲۵۰ تومن صدقه داریم کسی که ۳۰سال تمام جوونی اش رو گذاشته و از حقوق خودش ازش کم کردن برای زمان کوری و پیری خودش اونم بهش نمیدن واقعا که رو نیست که به چرچیل ۱۰۰تا صور زذن در صورتی که خانواده خودش‌ در نازو نعمت باد آورده زندگی میکنند و دور از کشور هستند ولی ما که وطن پرست هستیم و جون وناموس مون را از چنگ صدام و صدامیان رها کندیم و ۸ سال جنگیدیم تا یه وجب از خاک وطن اشغال نشه باید به بدبختی و فلاکت زندگی کنیم اگر بشه گفت زندگی وباید بسوزیم و بسازیم هیچکس هم جوابگوی ما نیست

    • ناشناس ارسالی در

      قابل توجه بازنشستگان کشوری ولشکری حتما باید درکف خیابون حق گرفته بشه افرین بر بازنشستگان تامین اجتماعی.چاره جزاین نیست باید از همین طریق اقدام کنیم وگرنه رییس جمهور مخالف شدید بازنشستگان کشوری ولشگری هست واینو تو عمل ومصاحبه هاش نشون داده

    • فرهاد ارسالی در

      تا بچه گریه نکنه مادر سینه نمیزاره دهنش
      بازنشستگان کشوری لشکری تجمع عظیمی شکل خواهیم داد و فراخوان خواهیم داد تا بصورت کسترده و مداوم حقمون رو فریاد بزنیم ثابت کردن بازنشستهای تامین اجتماعی حکومت نگاهش به کف خیابان بیشتره تا سکوت

      • ناشناس ارسالی در

        دقیقا

    • ناشناس ارسالی در

      بنویسم بازنشستگان بخوانیم تامین اجتماعی.یاد تیتر روزنامه ایام قدیم افتادم نوشته بود برای رفاه حال کارکنان کشوری به حقوق لشگری افزوده شد.شده تیتر مقالات حال حاضر؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • ناشناس ارسالی در

      مستمری بگیران کشوری چی باحقوق ۴ت زیاد نشد انصاف ندارید خودتون با۴ت میتونید هم اجاره بدید وهم بیماری رسما فقر اوردید

    • منصور کریمی ارسالی در

      سلام ای دلیر مردآقای حسن صادقی صادقی متناسب‌سازی و حقوق : بازنشستگان همچنان منتظر پرداخت ۲۵ درصد معوقه متناسب‌سازی خود از سال ۱۴۰۰ هستند و امیدواریم با درایت و مدیریت سازمان این خواسته‌ی به حقِ بازنشستگان محقق شود. ما بازنشتگان امید به شما مسعولین پیشکسوتان کاری کانون بازنشتگان کارگری هستیم انشاالله این ٪۲۵هم سازمان تامین اجتماعی موحقق بشود

    • ناشناس ارسالی در

      آره دیگه تیتر می زنند باز نشستگان بعد همه اش تامین اجتماعی هستش موضوع شده تامین اجتماعی و بس ما را بگو چقدر تو منطقه جنگی کار کردیم متضرر شدیم خانه و بچه و وسیله زندگی از دست دادیم اون موقع به ما می گفتند در راه خدا بوده و حالا بنشین بر لب جوی و گذر عمر ببین

    • ساناز ارسالی در

      بازنشستگان کشوری هم باید اعتراض کنن جنگ‌‌و کف خیابان بی عرضه نباشید

    • ناشناس ارسالی در

      جای تاسف دارد۶ماه از سال گذشته با این تورم و گرانی که حقوق بازنشسته کشوری فقط کفاف اجاره خانه و۵روز زندگیش را جواب میدهد و مسئولین با جیب پر بفکر افزایش حقوق بازنشسته کشوری نیست وزندگی بازنشسته کشوری را سخت کردند جای تاسف مسئولین ضعیف اصلا کارایی لازم را ندارند وگرنه نباید این وضع زندگی بازنشسته کشوری باشد

    • دانیال نیامدپور ارسالی در

      سلام
      لطفا قراردادبیمه تکمیلی آتیه سازان بازنشستگان تامین اجتماعی بدلیل عدم ارائه دراجرای تعهدات فسخ وبا بیمه تکمیلی بهتری عقدقراردادشودتشکر

      • ناشناس ارسالی در

        جدیدآ عکس رادیولوژی که میگیرید بیمه آتیه سازان حافظ خیلی قشنگ وشیک پول عکس رادیولوژی را (چاپ کلیشه) را جدا از بیمار میگیره حالت چطور بیمار در صورت عدم پرداخت این پول زور عکس را تحویل پزشک معالجش بدهد جواب بدهند واکثر آزمایشگاهها به علت عدم تسویه آتیه سازان با این بیمه تکمیلی لغو قراردادنموده اند.لغو قرارداد با آتیه سازان (چه تامین اجتماعی وصندوق بازنشستگی کشوری)وعقد قرارداد با بیمه گری که سرویس خوب بدهد وروی اعصاب بازنشستگان نباشد.

    • حبیب ناصری ارسالی در

      ترا بخدا اسم این ۲۵ درصد دیگه نیارید با چه بدبختی ۳۸ درصد دادن یه کاری نکنید اینم بگیرنبزارید در آینده در مورد ۲۵ درصد صحبت کنید ارادتمند همه نمایندگان باز نشسته ها هستم

    • سلیمی ارسالی در

      دولت محترم تعجبم چرا در افزایش حقوق بازنشستگان کشوری ولشکری کم لطفی می کند چرا عدالت را اجرا نمی کند چرا این قدر سخت دل است

    • ناشناس ارسالی در

      باسلام خدمت دست اندرکاران محترم و زحمتکش، سازمان تامین اجتماعی میبایستی 25 درصد متناسب سازی که حق مسلم بازنشستگان است را اجرایی کند تا در دنیا و آخرت دعا ی خیر بازنشستگان را داشته باشند

    • بازنشسته بد بخت تامین اجتماعی ارسالی در

      دوستان دولت مخالف هر نوع افزایش حقوق بوده و هست اما چون خودش میداند متنها حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی را نمی‌دهد!بلکه در کار افزایش آنها نیز کارشکنی میکند،زیرا به این صندوق بدهی قابل ملاحظه ای از دولتهای قبلی, را درخورجین خوددارد.

    • ناشناس ارسالی در

      می شودپرسیدبعدکدام تعطیلی ۲۵درصدمتناسب سازی اجرایی میشود.فقط خدامی داند.

    • خسرو هستم ارسالی در

      خداوند رحم کنه

    • ناشناس ارسالی در

      خداوند رحم کنه بدلشان تا ازمهر ماه بدهی که داره دولت زود تر بده همه ما پول خرید نون نداریم

    • ناشناس ارسالی در

      مشکلات مالی سازمان هیچ ربطی به هیچ نماینده ی کارگری و بازنشستگی ندارد، وقتی انتخاب مدیران سازمان از طرف دولت است، خود دولت وظیفه دارد موقعه ی مشکلات مالی وارد عمل شود و مشکلات را بر طرف کند، همانطور که دست داخل صندوق می‌برد وظیفه دارد پول داخل صندوق هم بریزد، شما نمایندگان فقط بدنبال حقوق حقه ی کارگران بازنشسته باشید و از حواشی سازمان که باعثش دولت و مدیران سازمان است دوری کنيد، چون وظیفه ی شما بر طرف کردن مشکلات سازمان که باعث و بانی این مشکلات خود دولت است نیستید، شماها فقط وظیفه ی پیگیری حق کارگران بازنشسته را دارید و هر مشکلی از سازمان را خود مدیرانش به همراه دولت می‌بایست بر طرف کنند، زیرا تحت هیچ شرایطی مطمئن باشید نمیتوانند در مقابل سازمان شانه خالی کنند شما مراقب خود باشید که بازیچه ی مدیران سازمان قرار نگیرید

    • فاطمه موذنی ارسالی در

      شمامسئولین اگربرخی مواد غذائی ۹۰۰درصد گران شده خم به ابرویتان نمیاید با حقوق وکارانه واضافه کار ماباحقوق ۵ ملیون چکنیم ناانسانها الان چای نیم کیلو ازجامبو خریدم ۲۰۰هزار بیوجدانها مرغوگوشت و ماست وپنیرراتحریم کردیم توبگو صبح وظهروشب چی بخوریم روی شمرراسفید کردید ماکه اسیریم

    • علی فدایی ارسالی در

      ازنظر دولت هر کس باز نشسته شد نون خور اضافه است
      آخه بیشرفها یک بازنشسته ده تا زیر دستش نون خور هست پسر ودختر دم بخت داره کار وزندگی بچه هاش هست.صد تا درد ومرض داره.قسط و وام وتورم هم از طرفی فشار میاره
      آخه بیشعورها کجای دنیا این طوری عمل میکنند

    • ناشناس ارسالی در

      لطفی بکنید.وضعیت بیمه تکمیلی بازنشستگان تامین را رسیدگی کنید.هر درمانگاه برای درمان میرویم.میگویندبیمه پول واریز نکرده.قراردادمان را‌قعط کردیم.این مبلغ ناچیز حقوق سر ماه را هم باید به جیب این عزیزان واریز کنیم.

    • علی ارسالی در

      باید جریمه تاخیر تمام این معوقات رو حساب کنند و پرداخت کنند چرا ما همیشه باید ضرر کنیم باید پرداخت کنند غلط می کنند هر کاری دوست داشته باشند انجام بدن به هر حال پولی هست که می بایست سال گذشته خرج می کردیم نه امسال که هنوز مشخص نکردن

    • احمد ارسالی در

      رییس کانون بازنشستگان نیروهای مسلح محکم به میزچسبیده وبفکراینه که میزوصندلیشونگیرن کاری به کمبودمعیشت وحقوق نداره حقوق خودش که ردیفه کون لق دیگران

    • بازنشسته لشگری ارسالی در

      شرم بر دولت رییسی ؛ چرا یک بازنشسته لشگری باید در فقر و فلاکت زندگی بکنه ؟ چرا حقوق لشگری ۱۰ درصد اضافه شد ولی حقوق تامین اجتماعی ۳۸ درصد ؟؟ این چه عدالتیه ؟ مردم فکر می‌کنند همه بازنشستگان لشگری در رفاه هستند ! نخیر ؛ فقط فرماندهان لشگری و مسولیین کشوری و تامین اجتماعی و مجلسی ها حقوق های نجومی میگیرند ؛ بقیه گرسنه اند ؛ ننگ بر این دولت ؛ خط فقر به ۱۵ میلیون تومن رسیده و تورم بالای ۱۰۰ درصد است و در برخی اقلام خوراکی تا ۵۰۰ درصد هم رسیده ؛ این چه وضعشه؟ این چه عدالتیه؟! من که میدانم این سایت نظرم رو منتشر نمیکنه ؛ ولی امیدوارم منتشر بشه ؛ شاید یه شیر پاک خورده ای به داد ما برسه

    • بازنشسته‌ای ای هستم از شهرستان زابل استان سیستان وبلوچستان ارسالی در

      باسلام
      نمی دانیم چرادولت محترم بازنشسته هارادوگانه نگاه میکند.مگرمجلس افزایش ده درصدی حقوق کلیه بازنشستگان را ابطال نکردوافزایش 38 درصدی رااعلام وقانون مند نکردندحالا فقط بازنشستگان تامین اجتمایی دیده میشوندودیگربازنشستگان به امید خدا.صندوق بازنشستگان کشوری ولشکری که شامل درامدهای بالا ازجمله پتروشیمی.موسسه بانکی.هولدینگ های ساخت وساز دربهترین جاهای تهران واستانهای بزرگ کشور.سهام بزرگترین موسسات و.....حال ما باسی سالخدمت صادقانه نتوانیم مشکلات درمانی ورفاهی خودمان راحل کنیم قبلا ازهمین سهام ها مثل ایران خود رو ودیگر سهام هابرای زیر مجموعه شان درنظرمیگرفتند ولی حالا فراموش شدیم ماکه ازدولت ویاموسسات چیزی طلب نکردیم از صندوق خودمان طلب میکنیم .فقط خواهش میکنیم نگویید صندوق بدهکاراست که واقعا مورد قبول نیست .شما را به خدا سوگند میدهیم فکری به حال مابردارید ممنون وسپاسگزاریم

    • نازنین ارسالی در

      زن بی سرپرست هستم با این حقوق فقط اجاره و پول داروهای من میشه با آبرو زندگی کردم فکر کنم با پاکی دیگه نمیشه زندگی کرد باید تا جوون هستم استفاده دیگه یی کنم تا به یه پولی برسم این پول فقط خرج اجاره به صاحبخانه لعنتی میشه و پول دکتر و دارو هام ‌..دیگه تحمل فقر ندارم دین و ایمانم را برا فقر دارم از دست میدهم یه فکری به حال زنان مستمری بگیر بکنید یا کار به ما بدهید یا حقوق مارا افزایش دهید یا خونه از مسکن تامین اجتماعی بدهید بخدا من دارم دین و ایمانم را از دست میدهم به این اربعین حسینی تاالان پاک بودم اما از دیشب دیگه فکرهای بد به سرم زده

    • حسین ارسالی در

      ابلاغ در تیتر خبر بازنشستگی کشوری و تامین اجتماعی و کارگری را جدا بنویسید

    • احمد ارسالی در

      ازسال۵۴ بیمه شده بودم که ۱۵ سالش راخوردند.حالا۵۶۰۰۰۰۰حقوق می‌دهند عروس داماد دختر پسر.نوه میان باید پذیرایی کنیم.آیا بااین حقوق می‌شود.عدالت کجاست .دین کجاست .

    • ناشناس ارسالی در

      سران دولت فقط بفکر جیب خودشان هستند و غارت و چپاول مملکت کی بفکر بازنشتگان لشکری و کشوری است امیدوارم بخدا که آتش قیامت هر چه زودتر نصیبتان شود راست که اعتقادات فقط برای فقیر و بیچاره است شما اگه خدا می شناختید که اینجوری سر بازنشستگان نیروهای مسلح نمی آوردید. لعنت خدا بر شما

    • ناشناس ارسالی در

      متاسفانه تو مملکت ما پول برا دزدی زیاد هست ولی وقتی می خوان حق بازنشستگان رو بدهند کاسه گدایی دست می گیرند مور هنین چند روز پیش یکی از مدیران تامین اجتماعی رو بخاطر اختلاس دستگیر نکردن روز قیانتی هم هست اینقدر مردم را در فقر نگه نداری از اون ور خودتون دزدی کنی

    • جواد ارسالی در

      سازمان تامین اجتماعی بخش خصوصی است ویندوزش پس انداز ۳۰الی ۴۰ سال کسر ۳۰درصدی از حقوقشان است شماها باز نشستگان لشکری وکشوری از بیت المال مالیات وپول نفت که ۸۵میلیون سهم دارندحقوق دریافت می‌کنید همیشه حقوقشان از ما بیشتر بود وخواهد بود حسود نیاسود

    • ناشناس ارسالی در

      آنقدر ماشا الله تورم آمده پایین که با ۲۵ درصد اضافه همه چیز حل شد.آخیی ای دل غافل مسئولین مفت خور وبی خیال که ثروت ملت بدبخته به یغما میبرید وبرای خودتان حرامتان باشد عشق وحال میکنید.برید بمیرید وخجالت بکشید بی عرضهای بی غیرت.یک بازنشسته بدبخت کشوری ولشکری این باید حقوقش باشد؟ حقوق شما مسئولین بدین بازنشستگان حقوق بازنشستگان مال شما ببینم یک روز دوام میارید؟ ☹

    • ناشناس ارسالی در

      نمیدانم چرا حقوق که ماه ۲۵گرفته میشود واریز نشده مال شما ریختن خودشون میگن قبل از تعطیات

    • بازنشته ارسالی در

      باسلام وقتی دولت سیزدهم و مجلس انقلابی و جهادی وعدالت قیمت ها با دلار آمریکای بالا می برند حقوق بازنشستگان که زیر خط فقر است به معنای فقر پاشی است و تحقیر بازنشته جلوی خانواده با کهولت سن و بیماری و فرزندان بیکار است ده درصد اضافه حقوق تحقیر بازنشته

    • بازنشسته لشکری ارسالی در

      مقصر خود ما هستیم .می بینیم و میدانیم چه برایی سرمان می آید .به کسیکه رای باید بدیم نمی دیم .فقط تبلیغات سو کمر ما را شکسته .آقای رئیسی درس عبرتی به ما بازنشستگان کشوری و لشکری دادی .هرگز فراموش شدنی نیست .وسلام

    • بازنشسته لشکری ارسالی در

      بازنشسته لشکری هستم .که طی این چند ماه از سال 1401تاکنون با فقر زندگی کردم .شما دولتمردان بودجه کشور را کجاها خرج میکنید .که نه تنها بازنشسته ها بلکه به خانواده آنها ظلم میکنید .جواب بدید

    • عع ارسالی در

      ای وای ای وای . ای وای. منم به جمع شماپیوستم ازالان به فکرشغل دوم هستم ولی پول ندارم چندسال پیش هرکسی بازنشست میشدمیگفتم خوش به حالت بهم میگفتن بالاخره بهش میرسی حالادرک میکنم

    • علیبازم ارسالی در

      بازم دروغی دیگر از دولت بیسواد وسید دروغگویان دولت.... لعن خدا به شما و رسانه ای که بااین موج دروغ به ساحت بازنشسته توهین میکنید

    • فلاح نژاد ارسالی در

      بعدکدوم تعطیلات چرا د وغ میگید چقدر بی شرفی همش دروغ

    • ناشناس ارسالی در

      ۲۵٪ هزار چهارصد کجا و۲۵٪هزار چهارصدویک کجا پولی که در یک سال کاملا بی ارزش شده الان چه دردی از باز نشسته درمان میکنه سی سال شب وروزکار کرده که اخر سر اسایش داشته باشه نه استرس

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه