ارسال به دیگران پرینت

معرفی بهترین تولیدی لباس کار ایمنی در اصفهان

سوالی که ذهن بسیاری از مخاطبان و علاقمندان به خرید لباس های کار ایمنی را به خود مشغول نموده است این است که چه معیارهایی برای خرید لباس های کار باید رعایت شود؟

معرفی بهترین تولیدی لباس کار ایمنی در اصفهان

سوالی که ذهن بسیاری از مخاطبان و علاقمندان به خرید لباس های کار ایمنی را به خود مشغول نموده است این است که چه معیارهایی برای خرید لباس های کار باید رعایت شود؟

همزمان که کارابودن لباس و راحتی در جابجایی موضوع اصلی می باشد باید به سبک بودن پارچه استفاده شده نیز بسیار دقت کرد زیر لباس های با جنس زمخت باعث خستگی و زدگی از کار می شوند، میزان اشتیاق شما را کاسته و زمان انجام کار را در روز زیاد میکنند.

A-7

ما برای رفع این مشکل تا حد اعلاء به تحقیق و بررسی پرداختیم و بر آن شدیم که مناسب ترین پارچه با وزن کم و مقاومت فشاری و حرارتی بالا در عین خنک بودن را به شما معرفی نماییم این مهم توسط تیم تخصصی و مجرب مجموعه آراد برندینگ صورت پذیرفته است که در ادامه به طور ویژه ای به بررسی این موضوع خواهیم پرداخت.

شما هنگام خرید لباس باید دقت داشته باشید که با دادن اطلاعات کامل در مورد محل کار خود و دمای تقریبی فصول کاری  به فروشندگان نمونه ایده آل و مناسب خود را خریداری نمایید با این حال برای آشنایی بیشتر باید بدانید که به طور معمول در مکان هایی که دمای هوا پایین است باید از لباس های دو تکه استفاده کرد تا از هدر رفت دمای بدن شخص جلوگیری شود به همین سبب از بلوز، جلیقه، شلوار و کاپشن استفاده می شود.

در شرایطی که دمای محل کار گرم باشد چه به واسطه عوامل طبیعی و چه غیر طبیعی باید از لباس کار سرهمی استفاده کرد که هم از حفاظت کامل تری برخوردار می شوید هم پوشیدن آن آسان تر است.

از نمونه موارد دیگری که ما به بررسی آن پرداختیم شرایط و محل کارهایی است که با مواد شیمیایی سروکار دارند مانند شرکت های پترو پالایشگاهی که برخورد این مواد سمی پالایشگاهی به بدن اشخاص بسیار خطرناک بوده و در طولانی مدت حتی در برخی موارد در کوتاه مدت تاثیر مخرب آن را برپوست اشخاص می توان مشاهده کرد که گاهی متاسفانه باعث سرطان پوست و امراض داخلی می شوند.

تولیدی لباس کار در اصفهان

در زمان خرید لباس کار حرفه ای، باید نکات دیگری را نیز به غیر از راحتی آن‌ها در نظر گرفت. جیب‌ها، یقه، کمربند یا آستین‌ها باید با دقت زیاد و به‌درستی طراحی و دوخته بشوند ضمن اینکه باید نکات مهم و ارزشمند دیگری را نیز لحاظ نمود که در ادامه به شرح آنها خواهیم پرداخت.

 

A-8

جیب‌های صاف، بزرگ و جادار روی درز کناری لباس‌ها یا شلوارها جیب‌های بهتری هستند؛ اگر فردی روی زمین بنشیند، خم بشود یا زانو بزند، وسایل داخل این جیب‌ها نه می‌شکنند و نه مچاله می‌شوند جیب‌های مورب جلو و عقب شلوارها برای نگهداری کاغذ یا هر وسیله دیگری اصلا مناسب نیستند ضمن اینکه یقه‌ها و سرآستین‌ها باید صاف و بدون هیچگونه تاشدگی باشند موضوعی که با استاندارد های بالایی توسط مجموعه های تولیدی لباس کار در اصفهان در خطوط تولید رعایت می شود باید تا جای ممکن از استفاده از زینت ‌آلات دست ‌و پاگیر پرهیز بشود چون شستشوی لباس‌ها را سخت‌تر می‌کنند علاوه بر این، در صورت کنده و گم شدن هر کدام از آن‌ها، لباس ظاهری آشفته و نامتوازن پیدا می‌کند استفاده از زیپ راحت ‌تر از دکمه و سگک است.

لباس کار ایمنی

یکی از ملزوماتی که می تواند شما را از آسیب های احتمالی در حین کار در امان نگه دارد پوشیدن یک لباس کار مناسب و ایمن است لباس های کار بسته به مکانی و شرایطی که شما از آن استفاده خواهید کرد دارای انواع متفاوتی هستند اعم از لباس کار عایق سرما و رطوبت، لباس کار نسوز و عایق حرارت و لباس کار ضد مواد شیمیایی و اسیدی.

افراد زیادی  به تجهیزات ایمنی از جمله لباس کار نیاز دارند  تا بتوانند با حفظ ایمنی و با امنیت کاری بهتر به فعالیت ر کارخانجات تولیدی و کارگاه ها بپردازند.

A-9

اگر شما جزو افرادی هستید که به لباس های کار ایمنی دافع حرارت نیازمند هستید ما به شما نمونه های آتش نشانی را پیشنهاد می کنیم این نمونه ها هم به صورت یکسره و هم سرهمی قابل تولید و تهیه هستند همچنین اگر که در محیطی مشغول به کار هستید که استفاده از لباس های آستین بلند موجب آزار شما می شود حتما از لباس های با آستین کوتاه استفاده بکنید. برق کار ها باید توجه داشته باشند که هنگام کار با جریان الکتریسیته و برق از لباس هایی که عایق برق هستند استفاده بکنند حتما باید توجه داشته باشند که هیچ قطعه ی فلزی در لباس های آن ها بکار نرفته باشد تولید کننده های این نوع از لباس ها در طراحی آن ها از چسب های دو طرفه به جای زیپ استفاده می کنند.

 

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه