ارسال به دیگران پرینت

قیمت خرید پارچه مبلی طرح چرم روشن با بهترین کیفیت

مبل راحتی از اساسی ترین وسایل یک منزل است این محصول در انواع پارچه ها تولید می شود یکی از این محصولات، پارچه مبلی چهارخانه است همان طور که از نام این محصول پیدا است چیزی است بین چرم و پارچه و ویژگی های هر دو را همراه با هم دارد.

قیمت خرید پارچه مبلی طرح چرم روشن با بهترین کیفیت

مبل راحتی از اساسی ترین وسایل یک منزل است این محصول در انواع پارچه ها تولید می شود یکی از این محصولات، پارچه مبلی چهارخانه است همان طور که از نام این محصول پیدا است چیزی است بین چرم و پارچه و ویژگی های هر دو را همراه با هم دارد.

تاکنون تولید چرم ها اکثرا در رنگ هایی مانند مشکی یا قهوه ای خلاصه می شد اما این محصولات یعنی چرم پارچه ها دارای رنگ های متنوع و بسیاری هستند و تنها به رنگ هایی که در محصولات چرمی می بینیم محدود نمی شوند به همین علت به راحتی با دکوراسیون منزل و دفتر کار هماهنگ می شود.

از طرفی از آن جایی که میزان استحکام چرم به نسبت پارچه خیلی زیادتر است مقدار مقاومت چرم پارچه ها نیز نسبت به محصولات چرمی بالاتر است یک دیگر از مزایای چرم پارچه ها این است که اگر روی آن کثیفی یا ایجاد لکی شود به نسبت محصولات پارچه ای که به سختی قابل تمییز شدن اند، به راحتی تمییز می شوند.

A-7

چرم طبیعی بسیار با کیفیت است و از پوست حیوانات مختلفی مثل گاو، چرم شترمرغ و غیره تولید می شود نوع دیگر چرم که به نام چرم مصنوعی رواج یافته است از کیفیت زیادی برخوردار نیست اما به علت قیمت پایین تر طرفداران زیادی دارد. در سایت آراد برندینگ ما بر آنیم تا علاوه بر نقد و بررسی محصولات، بهترین چرم پارچه ها را با بالاترین کیفیت و در تنوع رنگی بالا در عین قیمتی مناسب معرفی کنیم شما نیز می توانید با مشاهده و بررسی این محصولات در صورت تمایل از خریدی تضمینی برخوردار شوید.

 

یکی از انواع روکش مبلی چرم پارچه نام دارد که ترکیب پارچه و چرم است با توجه به این که این محصول خصوصیات خوب هر دو محصول را در خود دارد می تواند جزء بهترین انتخاب های پیش رو باشد.

 

پارچه مبلی طرح چرم

یکی از بهترین گزینه ها برای روکش انواع مبلمان پارچه مبلی است از چرم همانند سایر پارچه ها علاوه بر روکش مبل در اکسسوری های متنوع دکوراسیون منازل استفاده می شود این محصول در عین زیبایی از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و با گذشت زمان از نظر ظاهری خاص تر و زیباتر می شود و هیچ زمان از مد نمی افتد.

A-8

در مبحث انتخاب و خرید مبلمان یکی از نکته های اساسی که باید آن را مورد توجه قرار داد، انتخاب جنس پارچه است پارچه مبلی طرح چرم یا چرم پارچه از جمله محصولات پر متقاضی است.

زیرا این محصول از ترکیب پارچه و چرم تولید شده است که همین عامل سبب شده ویژگی های خوب هر دو محصول را در خود جای داده باشد و از آن جایی که از کیفیت و در عین حال تنوع بهتری به نسبت سایر محصولات برخوردار است می تواند بهترین انتخاب ممکن باشد.

ه کارگیری چرم به عنوان پارچه مبلی لاکچری و یا در دکوراسیون منزل سبب ایجاد زیبایی بی نظیر خواهد شد این محصول به نسبت روکش های مخملی و پارچه ای از قیمت بیشتری برخوردارند اما به دلیل این که از کیفیت بالایی برخوردارند قیمتشان منصفانه است از دلایل گرانی این محصول می توان به ماندگاری بسیار بالا، ظاهری متفاوت، درخشان و براق اشاره نمود.

پارچه مبلی طوسی روشن و تیره

در صنعت رویه کوبی از پارچه مبلی طوسی روشن و تیره بیشترین استفاده را می کنند و پارچه های رومبلی انواع مختلف که از نظر رنگ بندی و بافت و میزان مقاومت با هم تفاوت دارند، پارچه ها از نظر قیمتی با همدیگر متفاوت هستند به دلیل جنس تنوع رنگی و از نظر طبیعی و مصنوعی بودن آنها متفاوت می باشد و انواع مختلفی از پارچه های رومبلی مانند کتان گلیم جاجیم مخمل ساتن و غیره خواهیم پرداخت.

A-9

رایج ترین انواع پارچه، پارچه مبلی روشن نخی از با الیاف طبیعی مورد استفاده می باشد که این پارچه ها چند ویژگی مثبت و منفی در کنار همدیگر دارند مهمترین ویژگی مثبت پارچه های نخی را می توان به مقاومت و دوام بالا و همچنین نرمی و لطافت آن ها اشاره نمود و به همین دلیل این نوع پارچه ها را برای مبل های راحتی استفاده می شود و برای مبل های استیل گزینه مناسبی نمی باشد البته لازم به ذکر است به دلیل اینکه پارچه های طبیعی نخ در این پارچه ها به راحتی چروک و وجهه جالبی برای مبل ندارد.

یکی از از نقاط ضعف پارچه نخی مقاومت بسیار کم آن در برابر نور خورشید می باشد پارچه هایی که در معرض زیر نور خورشید قرار می گیرند نباید از پارچه های نخی استفاده شود و به دنبال مبل شیک و لاکچری هستید، پارچه ی ابریشم یکی از گزینه‌های مناسب برای شما می باشد پارچه ترمه ابریشم پارچه ای طبیعی که با نخ طبیعی در لباس های گران قیمت و مبلمان می توان مشاهده کرد.

 

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه