ارسال به دیگران پرینت

تست | تست شخصیت شناسی

شخصیت شما چگونه است ؟ | شخصیت شناسی از روی رنگ مورد علاقه هر فرد!

رنگ هایی که به صورت روزانه انتخاب می کنید می توانند اطلاعاتی به دنیا منتقل کنند. مثلا، اگر دوست دارید لباس قرمز بپوشید، می تواند شما را به عنوان یک فرد مسلط تداعی نماید.

شخصیت شما چگونه است ؟ | شخصیت شناسی از روی رنگ مورد علاقه هر فرد!

تست شخصیت شناسی

رنگ هایی که به صورت روزانه انتخاب می کنید می توانند اطلاعاتی به دنیا منتقل کنند. مثلا، اگر دوست دارید لباس قرمز بپوشید، می تواند شما را به عنوان یک فرد مسلط تداعی نماید. اما رنگ های بیشتری وجود دارد و می توانند بر رفتار و خلق و خوی شما تأثیر بگذارند و یا حتا می توانند به طرق مختلف بر دیگران نیز تاثیر بگذارند. امروز تست شخصیتی رنگ ها را آماده کرده ایم و می‌خواهیم آنچه محققان در این مورد می‌گویند به اشتراک بگذاریم.

تست شخصیت شناسی رنگ ها

قرمز

رنگ قرمز می تواند تداعی هایی با پرخاشگری و تسلط داشته باشد. محققان دریافتند ورزشکارانی که این رنگ را می پوشند ۵ درصد بیشتر شانس برنده شدن دارند. زیرا باعث افزایش ضربان قلب و تستوسترون می شود و در نتیجه می تواند عملکرد را بهبود بخشد.

یکی از یافته های جالب این است که پیشخدمت هایی که یونیفرم قرمز می پوشند بیشتر از مردان انعام می‌گیرند. مطالعات تایید کرده که این رنگ مردان را جذب می کند و با عشق و علاقه همراه است.

بنفش

رنگ بنفش با سلطنت و مراسم سلطنتی همراه است. علاوه بر این، این رنگ یک اثر جادویی و فانتزی را به جا می گذارد. رنگ بنفش خلاقیت را تحریک می کند و آرامش را به ارمغان می‌آورد. اما در عین حال با احساس و احساسی بودن مرتبط است.

تست شخصیت شناسی رنگ ها؛ نارنجی

اگر رنگ نارنجی را دوست دارید و زیاد از آن استفاده می کنید، می توانید بسیار پرانرژی باشید. این رنگ حتا برای قرص ها استفاده می شود زیرا محرک خوبی است.

رنگ نارنجی بسیار قدرتمند است و می تواند یک محیط اجتماعی را پر جنب و جوش سازد. همچنین رنگ نارنجی هیجان و انرژی می آورد. احتمالا به همین دلیل است که بسیاری از تیم های ورزشی از این رنگ در لباس های خود استفاده می کنند.

سفید

فردی که رنگ سفید را دوست دارد احساس رضایت می خواهد. آن ها تمایل دارند در محل کار سازمان یافته، منطقی و جزئیات نگر باشند

همچنین این رنگ می تواند احساس خلوص و سادگی را برانگیزد. شاید به دلیل این ویژگی ها باشد که برخی از شرکت ها دوست دارند از آن استفاده کنند. به عنوان مثال، اپل یک لوگو سفید و سیاه ساده دارد.

سیاه

سیاه، رنگ مرزها و اقتدار است. رنگی قدرتمند که می تواند احساس ظرافت و رمز و راز را برانگیزد. رنگ سیاه عمل و واقع گرایی خاصی را در جهان منعکس می کند.

تست شخصیتی رنگ ها؛ آبی

افرادی که رنگ آبی را دوست دارند می توانند در کارهای خلاقانه ایده آلیست، قابل اعتماد، مستقل و متفکر باشند. آن ها تمایل دارند به جزئیات توجه کنند، زیرا دنبال کمال هستند. در واقع آن ها رفتار های بی عیب و نقصی دارند.

زرد

«کسی که عاشق رنگ زرد است هوس ماجراجویی دارد». این رنگ با شوخ طبعی، خودانگیختگی، خوش بینی و اشتیاق همراه است. این افراد تمایل دارند خلاق اما تکانشی باشند. «تکانشی (تکانشی رفتار کردن): در روان شناسی یعنی بدون فکر و تامل عمل کردن! عکس العملی که پشت آن تفکری نبوده.»

سبز

اغلب وقتی صحبت از رنگ سبز می شود بیشتر به پول و سیزیجات فکر می کنیم. اما محققان می‌گویند که تیپ شخصیتی رنگ سبز اشخاصی باز هستند که میل به امنیت و آرامش دارند. در جا های هم رنگ سبز نماد موفقیت است. اما به عنوان یک اثر فیزیکی، باعث ایجاد آرامش می شود.

این رنگ، یک رنگ با طراوت است. می تواند به رشد، یادگیری و سلامتی کمک کند.

تست شخصیتی رنگ ها؛ صورتی

رنگ صورتی با کاهش پرخاشگری مرتبط است. «بنابراین احتمالا مجرمی را در کت و شلوار صورتی نمی بینید». این رنگ همچنین به عنوان یک تنظیم کننده خلق و خوی خوب شناخته می شود. زیرا باعث می شود افراد هنگام پوشیدن آن آرام تر به نظر برسند.

رنگ صورتی تداعی کننده عشق، حساسیت، سخاوت و مهربانی است. همچنین، این رنگ می تواند میل به محافظت از فردی را که دوست دارید بیدار می کند.

منبع : خبرنامه
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه