ارسال به دیگران پرینت

قیمت کاشی سنتی ایرانی

همانطور که می دانید از گذشته تا کنون متریالهای مختلفی با ظاهر و طراحیهای متنوع جهت اجرای کفپوش و ایجاد نوعی عایق و نما برای پوشش سطوح مختلف زمین روی کار آمده اند که هر یک با توجه به بافت، ظاهر و کاربردی که داشته اند.

قیمت کاشی سنتی ایرانی

همانطور که می دانید از گذشته تا کنون متریالهای مختلفی با ظاهر و طراحیهای متنوع جهت اجرای کفپوش و ایجاد نوعی عایق و نما برای پوشش سطوح مختلف زمین روی کار آمده اند که هر یک با توجه به بافت، ظاهر و کاربردی که داشته اند.

کاشیها از جمله اصیل ترین نمونه سنگهای فرآوری شده جهت استفاده به عنوان کفپوش هستند و طی سالیان متمادی هنوز هم جایگاه خاص خود را در میان انواع مختلف متریالها برای پوشش کف زمین حفظ کرده اند. مجموعه آراد برندینگ سالهای زیادی است که در زمینه تجارت مشغول فعالیت می باشد شما می توانید از طریق این سایت با همکاران ارتباط برقرار کنید.

C-4

اگر به شهرهای تاریخی و توریستی کشورمان سفر کرده باشید قطعاً در جای جای کشور اصیل و زیبای ما و در سازه های قدیمی و جدید دیدنی و زیبای کشور کاشیهای خوش نقش و نگار با طرحها و رنگهای مختلف را دیده اید که با زیباترین ایده ها طراحی شده و به شکلی خیره کننده ای در کنار هم قرار گرفته اند و فضایی زیبا، هنری، خلاقانه و چشمگیر را ایجاد کرده اند.

کاشی سنتی ایرانی

کاشی های سنتی ویژگی های بسیاری دارند که از جمله آن می توان به مقاوم بودن آن در برابر یخ زدگی و یا ضد آتش بودن آن اشاره کرد، هم چنین به هیچ وجه بعد از گذشت چند سال رنگ آن تغییر نمی کند و ثابت می ماند. این محصول در مقابل هر گونه فشار و ضربه، مقاومت بسیار بالایی دارد و به راحتی و آسانی با آب شسته می شود و دارای رنگ و طرح های شیک و متنوعی است.

بسیاری از افراد امکان خرید حضوری این محصول را ندارند به همین دلیل مرکز عرضه ما از طریق وب سایت اینترنتی معتبر محصولات را به مشتریان خود ارائه می دهد به طوری که مشتریان با مراجعه به وب سایت اینترنتی از ویژگی ها و نرخ محصول اطلاع پیدا می کنند و پس از آن را مطابق نیاز خود به صورت مستقیم توسط شخص تولید کننده سفارش می دهند و در کم ترین زمان ممکن درب منزل یا محل کار خود تحویل می گیرند.

C-5

اصفهان از بزرگ ترین و قدرتمند ترین تولید کنندگان کاشی سنتی ایرانی است که از سالیان دور در زمینه تولید این محصول فعالیت می کند و کارخانه های تولیدی بسیاری در این شهر وجود دارند که مرغوب ترین و شیک ترین کاشی سنتی اصفهان را تولید می کنند

برای خرید این محصول فوق العاده  و یکی از صنایع دستی زیبا بهتر است به مراکز معتبر مراجعه کنید زیرا گاهی فروشندگان محصولات درجه پایین را به جای محصولات اصل و درجه عالی به فروش می رسانند که بهتر است برای اطمینان از با کیفیت بودن محصول خود آن را از مراکز معتبر تهیه کنید.

قیمت کاشی سنتی

نقشهای اسلیمی، طرحهای مکرر و تصاویر مفهومی و زیبایی که در قالب کاشیهای ریز و درشت به نمایش گذاشته می‌ شوند و پس از چینش دقیق و منظم کاشیها شاهده ایجاد تصویری هنری، خلاقانه و مصور هستیم سبب می ‌شود که قیمت کاشیهای سنتی با توجه به عواملی مانند: سایز کاشی سرامیک، تعداد کاشی های به کار رفته، میزان تراکم طرح و نقش و ارزش هنری کاشی همگی بر قیمت نهایی و تمام شده برای مخاطب تاثیر گذار باشند. باید بدانید که با توجه به طرح و نقش خاصی که هر یک از سبکها و انواع مختلف کاشیهای سنتی دارند لازم است فردی مجرب و آگاه از چینش و نصب کاشیها به اجرای این متریال در محیط مد نظر شما بپردازد چرا که با توجه به برجستگیها، نقشها و علامتهایی که روی هر یک از کاشیها وجود دارد.

C-6

کاشیها از جمله قدیمی ترین و پر کاربرد ترین نمونه متریالهای به کار رفته جهت پوشش سطوح مختلف زمین هستند و از نظر قیمت کاشی سنتی با توجه به عوامل مختلفی مانند: جنس و کیفیت کاشی، میزان طرح و رنگ، روش طراحی و تولید، مرکز عرضه کننده و متراژ مورد نیاز مخاطب برخی از عوامل تاثیر گذار بر تفاوت قیمت کاشیهای سنتی مختلف می باشد.

همان طور که می ‌دانید کاشیهای سنتی تلفیقی از هنر و معماری کلاسیک می باشند که با توجه به ایده های خلاقانه طراحان و الهام گرفتن از عواملی همچون طبیعت، اتفاقات و داستانهای حماسی، نقوش و اشکال هندسی و بسیاری از الگوهای دیگر طراحی، نقاشی و رنگ آمیزی می شوند و همانطور که از مراکز هنری، آثار و محیطهای باستانی و ارزشمند ما پیدا است این کاشیهای خوش نقش و نگار هر یک روایتگر داستانی زیبا و پیشینه خاصی از قدمت، اصالت و هنر و تاریخ کشور ما هستند.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه